NOD lijst Juni 03: Puzzcat24 12: Romytamara 12: DeboraV 8e ronde, 5e na vmk 12: ryanne 1 ste ronde na mk 18: Sterretje08 1e ronde na mk 20: Lynn1986 6e ronde 26: Desiree1986 30: Natassie Juli 8: Dreamer83 2e ronde 8: Kristel86, 6e ronde, 1e na vmk 13: Alexia R 1e ronde
NOD lijst Juni 03: Puzzcat24 12: Romytamara 12: DeboraV 8e ronde, 5e na vmk 12: ryanne 1 ste ronde na mk 18: Sterretje08 1e ronde na mk 20: Lynn1986 6e ronde 26: Desiree1986 30: Natassie Juli 8: Dreamer83 2e ronde 8: Kristel86, 6e ronde, 1e na vmk 13: Alexia R 1e ronde
Tegelijk Natas @Kristel: ik heb het dus blijkbaar echt precies andersom! Ben met de pil 6-8 dagen ongesteld. Nu mn eerste echte ongi: nog geen 3 dagen met maar zo weinig bloed dat ik me afvraag of dit echt een ongi was of niet. Denk niet dat het 1 normaler is als het andere. Een vriendin van me heeft zonder pil ook enorm heftige ongi's. Geen tampon die der droog houdt voor een uurtje zeg maar. Vrouwen zitten maar raar in elkaar
inderdaad raar... ik nam de pil omdat ik altijd heftig ongesteld was altijd ruim 10 dagen... en na mijn zwangerschap toen ik de pil nog niet slikte ivm borstvoeding was ik daarna maar 4 dagen ongi... dus ik dahct zal wel.. toen aan de pil gegaan weer en was ik altijd weer 7 dagen ongi... nu ben ik weer gestopt met de pil en maar 4 a 5 dagen ongesteld steeds dus lang leve GEEN pil
Nou dames geloof mij... Ik vind de pil zo'n troep! Bij mij zal je iig de aankomende jaaaaaaaaaaaren geen pil meer zien! Ook niet tussen 2 beebjes... Nou zou ik ze ook graag snel achter elkaar hebben..
Mijn man is ook voor geen pil Ik ben ruim 2x zo kort ongesteld én ik heb veel meer zin Hij is helemaal happy dat ik de pil niet meer slik dus
haha kan dat ik heb namelijk de laatste paar maanden veel meer zin dan ooit zelfs me vriend helemaal happy nu.. haha alleen ik ga toch weer aan de pil gan namelijk niet tegen condooms en een spiraal of iets zie ik niet zitten omdat het ontspiralen langer duurt dan ontpillen heb ik wel eens gehoord en liijkt me pijnlijk
Bij een spiraal heb je dus helemaal geen last erna Maar mij lijkt het ook niks hoor! Mn zusje en schoonzusje hebben er beide 1 en allebei geen klachten, maar toch .. Condooms vind ik ook niks hoor, nooit echt gebruikt ook Ach ja, dan maar gewoon geen sex meer zodra we een kindje hebben he 8)
Tja, ik ben toentertijd met de pil begonnen vanwege me heftige/pijnlijke ongi's.. Lag altijd de eerste 3 dagen plat Met de pil viel de pijn al een stuk mee en daar was ik natuurlijk blij om! Maarja, toen kreeg ik weer andere klachten Hoofdpijn, uitslag, stemmingswisselingen heel erg, depressieve buien heel snel.. Ik werd er knettergek van. Heb dus ook al 4 of 5 verschillende pillen gehad, maar had t met allemaal! Tussentijds ook al een aantal keer gestopt ermee, maarja, dat vond ik toch een beetje eng omdat we toen geen kinderen konden hebben, dus na 2/3 maanden begon ik altijd weer... Het is iig een hele irriante periode geweest Nu ben ik wel blij dat ik van al die bijwerkingen va nde pil af bent, maar niet blij met die pijn steeds... Moet dan echt zeker weten 6x per dag een Aleve Feminax innemen, terwijl je er maar 3 tot 4 mag hebben.. Maarja, dat moet dan maar
@natassie: lekker vakantie.. waar in turkije ga je naar toe? @kristel: vervelend allemaal.. maar de afspraak staat tenminste. ik vond de pil op zich wel lekker, maar bij de eerste (microgynon30) bleef ik maar jeuk houden daarbeneden.. en toen ik daarmee stopte was het over.. en van mijn laatste (yasmin) heb ik helemaal geen problemen gehad.. maar je hoort heel veel over depressies en minder zin in sex door de pil dus ik ben benieuwd of ik me vrolijker e.d. ga voelen
@ alexia we gaan dit jaar naar een plaatsje naast fethiye ben er nog nooit geweest daar dus ben benieuwd ben elk jaar ergens anders geweest dus de traditie erin houden en nu weer ergens andersz heen
Ik ben toendertijd met de pil begonnen puur als anti-conceptie. En heb m al die jaren daar ook voor gebruikt, nooit tussendoor gestopt. Ben wel blij dat ik er niet zo'n last van heb als jou Kristel, lijkt me vreselijk! Ik ben ook zo'n dromer (zou je denken met zo'n naam )
Ik zou echt na mijn bevalling zo snel MOGELIJK weer zwanger willen worden hoor.. Hebben ze bij mij in de buurt heel veel gedaan en is achtraf toch wel het fijnste//
@natassie: dat stuk is zo moooooi.. 2 jaar geleden ben ik daar in Dalyan geweest.. heb inmiddels ook al een heeel groot deel van Turkije geweest.
Ik heb nooit echt bijwerkingen van de pil (ook microgynon 30) gehad volgens mij. Ja ik werd wat dikker, maar of dat door de pil kwam weet ik niet. Wat een geluk heb ik dan gehad als ik het zo lees zeg! Zit je op een uni trouwens Alexia? Wat studeer je?
haha snel na je bevalling zal ik toch niet willen... ze zeggen 9 maandedn zwanger dus ook 9 maanden ontzwageren.. mijn moeder was na 3 maanden weer zwanger maar doet ze nooit meer moest dr niet aandenken sex na me bevaling heb 3 maanden met een open wond gelopen.. hihi dus debora ben benieuwd
kan je toevllig het hotel/park hotel majesty club tuana? ik zelf ben verder geweest op vakantie in turgutreis gumuldur alanya en nu dan fetyie maar ook bodrum gezien en antalya dan gewoon de winkels dan