Daarom zei ik ook zo snel MOGELIJK.. Zolang je geen sex kan hebben,, tja... Maar ik zou geen pil meer gebruiken..
@dreamer: zit idd op de univ. Leiden. Ik studeer Turks @natassie: nee ik ken het niet. ik zit meestal in apartementen of bij mensen thuis... ik heb eigenlijk de hele zuidkust vanaf Izmir t/m Adana (dus van west naar oost) en Hatay gezien (dat ligt bij Syrië).. ben in Istanbul geweest. Wil binnenkort nog naar Ankara (heb ik kennissen) en naar de Noordkust.. dan ben ik wel redelijk overal geweest
okee gaaf zeg en dat jij turks studeer cool... ik wou dat ik het kon praten echt waar want de komende 10 jaar wil ik nog naar turkije op vakantie vind het een super land gewoon... betaalbaar krijg waar voor je geld als je weet hoe en wat helemaal geweldig
Oh ik zou ook geen pil meer willen gebruiken na een zwangerschap hoor! Wij willen onze kinderen ook vrij snel achter elkaar krijgen Ik ben van plan om na een gezonde zwangerschap mijn Persona als anticonceptie te gaan gebruiken. Er is daarmee altijd nog een kans dat je zwanger wordt, maar dat is geen probleem We willen namelijk 2 of 3 kindjes. Dus als die dan ietsje eerder komen dan gepland, dan maakt dat voor ons niet uit! Ik wil gewoon geen hormonale anticonceptie gebruiken meer... Ook hebben mijn vriend en ik afgesproken dat als wij helemaal klaar zijn met kinderen en als we dus echt 100% zeker weten dat we er geen meer willen, dan mag bij hem de schaar erin Ik vind dat hij dan ook wat terug mag geven voor al die jaren dat ik anticonceptie gebruikt heb + kinderen heb gebaard ed Ik ben namelijk niet van plan om, als wij helemaal klaar zijn met kinderen, nog tot mn 50e ofzo de pil te slikken!
hhahaha hier geberut het ook als we zeker weten dat we geen kids meer willen dat hij zich laat helpen maar dat duurt nog wel ff willen een groot gezin althans wil zoveel maar hopen een groot gezinnetje te krijgen
dat zal wel idd natassie lekker hoor.... @dreamer: nee geen tolk.. ik weet nog niet wat ik ermee wil hoor.. ik hoef er ook niet persé iets mee.. doe het meer voor de lol dan dat ik een reden heb om het te studeren....
Kon je dan niet makkelijker een thuis studie doen? Hier geen idee trouwens wat te doen na een kindje. Weet ook niet of ik meer dan 1 kindje zou willen. Ik denk dat wanneer wij geen kinderen meer willen, ik gewoon terug aan de pil ga. Weten wanneer ik ongi word vind ik toch wel erg handig!
ik ben dr weer van tussen lekker eten maken... boefje verschonen enz enz ladies spreek jullie laterSssSs
Oh nee, wij willen echt zeker weten 2 of 3 kinderen... Misschien als het zover is nog wel meer haha. Ik wil net als Natas een groot gezin, maar of het haalbaar is is een tweede Misschien ben ik na 2 kinderen al wel helemaal klaar ermee omdat ik schijtziek van ze wordt bijvoorbeeld
hallo dames, hoe si het met iedereen? Lynnz ag dat je negatief hebt getest, balen meis! Dreamer, hoe is het met ongi, al weer een beetje duidelijkeer allemaal of nog geen touw aan vast te knopen? Kristel, zie dat je 4 juli naar de gyn mag, super voor je! is het gewoon een kennismakingsgesprek of word er al gelijk iets gedaan/gekeken? Natassie, ik zou ook graag een groot gezin willen hoor, lijkt me heerlijk een hele berg kids!
Mijn vader wilde meer kinderen dan zijn moeder (die had er 14..) Maar na 2 vond ie het al genoeg eigenlijk Maar ja, mn moeder was 1 maand na de bevalling alweer zwanger, dus kregen ze er 3
wat een geklets weer vandaag. Duurde ff voordat ik bijgelezen was. Vandaga lekker vrij maar een hele lijst met klusjes. Ga zo aan het eten beginnen en vanavond trainen. Lekker in dit weer :s Maar ff ergens anders aan denken. Waarom heeft niemand positief getest
@Sterretje: ongi is over Nu echt. Tenminste, vandaag niks gehad nog! En temp is weer netjes 36,1 dus geen idee wat het gisteren was dat het zo hoog maakte. Jouw temp nog steeds hoog? Mijn vader is er 1 van 14, mijn moeder is er 1 van 8. Heb een hele grote familie dus Zeker als je bedenkt dat ze allemaal 3 kinderen hebben! Ik zelf wil echt maximaal 2 kinderen. Vind 3 echt niet fijn, maar dat komt omdat ik er zelf 1 van 3 ben. Dus hier 1 of 2 kinderen. Leuk dat jullie allemaal zulke grote gezinnen willen!
Fucking hell (sorry) meer dan 14 kinderen? Bij die gedachte alleen al mag je me wegdragen! Nee, wij zien het allemaal wel, laten we eerst maar eens bij 1 kind beginnen Maar ja, het lijk me wel heel leuk om de eettafel vol te hebben bij t eten 's avonds hoor Alleen is het maar kijken hoe dat met de ruimte moet. Ik vind het zelf heel belangrijk dat elk kind zn eigen kamer krijgt, en of dat haalbaar is met 4 of 5 kinderen dat moeten we in de toekomst nog maar zien @Sterretje: De gynaecoloog gaat meteen onderzoeken doen wat ik van de meid aan de telefoon hoorde. Dus het is wel spannend! Ben alleen wel een beetje bang ervoor hoor. Bang dat ze iets vinden waar weinig/niks aan te doen is ofzo Maargoed, we blijven positief