goed. ben druk op zoek naar leuke maar makkelijke kleurplaten/plaatjes van de herfst om te knutselen met de kids van de week maar valt niet mee. en nog geen ongi he dus dat is altijd goed
ja dat is zeker goed. leuk lijkt me dat om lekker met de kids te spelen en te knutselen. ik heb ff een vraagje, misschien een beetje een rare maar ik heb de hele tijd last van mijn tepels weet jij daar iets van?
heb ik ook vaak vanaf mijn eisprong tot aan mijn NOD. niks om je zorgen over te maken. kan ook te maken hebben met zwangerschap. kan dus beide kanten op. ik heb ook zere borsten/tepels als ik er aan zit. word je nog niet wijzer van dus he haha
haha geeft niet. maar ik heb er nooit echt last van en nu wel. maar ik heb natuurlijk nog niet echt vaak een echte cyclus gehad. ik wacht wel af haha
wat wel gek is. toen ik aan de pil was had ik nooit last van mijn borsten/tepels. pas vanaf het moment dat ik niet meer aan de pil ben. herkent iemand dat?
ga je vrijdag of zaterdag testen of weet je het nog niet? ik zondag denk ik. wilde eerst zaterdag doen maar dan heb ik bhv herhaling en dan moet ik het gehaast doen 's ochtends en dat vind ik niks. dus dan maar een dag langer. als ik nog niet ongi word he deze week.
ja ik ken dat ik had daar ook nooit last van toen ik nog de pil slikte. ik wilde eerst gewoon vrijdag testen maar mijn zus zei dat ik beter tot zondag of maandag kon wachten dus ik weet het nog niet.
ik ging net testen. Was al naar de wc geweest maar heb nog niets gedronken. Dus ik pak dat clearblue staafje,plas erop, stop m in de digitale houder, en denk... volgens mij doe ik iets verkeerd.. Morgenochtend maar weer.
Hey meiden, Niet veel terug gelezen, maar heb wel gezien dat celina zwanger is! :-D Gefeliciteerd meid! Echt snel al, in de 2e ronde.. @Dreamer: Oww meis, ten eerste echt een hele dikke knuffel! Ik had dit echt niet verwacht... Maar ga jezelf alsjeblieft geen verwijten maken oid, want jij kan hier gewoon NIKS aan doen! Echt niet. Neem lekker je rust en heel veel sterkte. @All: Ik werd vanochtend met superbuikpijn wakker... En ja hoor; ongi.. Ik ga vanaf deze ronde maar vast beginnen met tempdingen bijhouden.. Ik verwacht namelijk al dat we over een paar maandjes bij de huisarts zitten: 'meneer, het lukt niet met zwanger worden' Ik geloof er ook gewoon helemaal niet meer in dat het ooit wel eens gaat lukken Hopelijk gaat het met jullie allemaal wat beter dan met mij op dit moment..
knuffel voor jou. balen zeg dat die stomme door zijn gebroken. ik heb ook het gevoel dat we het een beetje voor niks doen. kom op we zijn nog jong en zijn al 7 maanden bezig. bij mij zakt de moed ook een beetje in mijn schoenen eerlijk gezegd. maar goed dit is niet echt opbeurend voor jou he wat ik zeg. misschien brengt de volgende ronde meer geluk voor jullie
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 27 sep: Celinaaa, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 9 Juni 2009 NOD lijst September 18: Linda85, 6e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 25: Dreamer83, 5e ronde 26: Bos, 7e ronde Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: DesSa, 17e ronde 02: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 03: Suus1987 7e ronde 05: Saskia1982, 1e ronde 06: Sammie88, 4e ronde 08: Mama1987, 4e ronde 10: Mac, 3e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 18: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 21: Daisy1986, 13e ronde 25: Kristel86, 10e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan! Heb mezelf alvast weer op de lijst gezet...