Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Je hoeft niet per se opbeurende dingen te zeggen hoor :) Iemand die begrijpt waar ik het over heb dat is voor mij al genoeg, dat mijn gevoel dus niet onterecht is zeg maar :)
    Maargoed, mijn hoop is iig op dit moment de hort op :( Over een paar dagen is het wel weer terug...
    Ik probeer altijd positief te blijven, alleen op dit soort momenten is dat gewoon moeilijk :(

Ik ben voor jou (en alle anderen) iig wel nog superpositief en ik weet gewoon zeker dat jij heel snel een mooie zwangere buik gaat krijgen :)

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    lief van je. ik weet ook zeker dat jij een mooie zwangere buik gaat krijgen. komt het dit nu dan zeker wel over een tijdje echt waar.

3. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi kristel

ik wil ook even zeggen dat ik je super sterk vind. al wat jij meemaakt met die b12 enz vind ik je echt super sterk. logisch dat je hoop je even verlaten heeft. ik zou al helemaal in de put zitten. ik hoop zo voor je dat je ook snel een beebje in je buik hebt! echt je verdiend het. ik leef met je mee hoor.

xx

4. FutureMommy

18 aug 2008
    87
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Graag zou ik met jullie willen meekletsen over het zwanger worden.

Zal me eerst even voorstellen.
    Ben FutureMommy ;) 19 jaar, 4e ronde na mk, bijna 3 jaar samen.

Zoals jullie zien is mijn nod bijna en natuurlijk denk ik deze x weer dat het raak is maar mijn lichaam houdt me wel vaker voor de gek dus we gaan nergens van uit :)

Ik kan natuurlijk niet alles gaan teruglezen maar zal me best doen te reageren.

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Agneta, dat is echt super lief wat je zegt! Ik zit hier echt met tranen in mn ogen nu...
    Ik heb zelf namelijk helemaal niet het idee dat ik sterk ben oid.. Ik doe gewoon wat ik moet doen anders zit ik straks helemaal in de put en kom ik er niet meer uit :(

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Jammer dat je ongi bent geworden!

Voor jou ook een knuffel!

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    welkom en wat een geweldig plaatje heb je haha. vind hem te gek..
    ik hoop voor je dat je lijf je niet voor de gek houd dit keer. is dit in totaal de vierde ronde of heb je ook nog een paar rondes voor je mk zitten.

ik wens je veel kletsplezier hier

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    * bos haalt de tissues weer uit de kast en bied ze aan aan kristel*

* bos zet de radio aan en zingt een opvrolijk liedje mee voor kristel :({|= :) :({|= :) :({|= :) *

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    * agneta zingt mee* :) :) :)

*weet alleen niet of kristel en bos daar vrolijker van worden*

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland

haha nou valser dan mij kan niet haha.

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos en Agneta: Jullie zijn lief :-D
    Ik klap trouwens wel mee op de muziek, ik heb superkeelpijn ;)
    Dus, hier gaan we:
    *=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>*

@Futuremommy: Hey meid, welkom hier :)

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    uhh welk nummer zingen we eigenlijk?

futuremama welkom!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben vandaag zo vrolijk? :whistle: ?

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ga even de gamenerd uithangen en World of Warcraft spelen :p
    Tot snel weer allemaal :)

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Kristel: Jammer :( Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!

@FutureMommy: Welkom! En hopelijk kom jij hier over een paar daagjes een positieve test showen :D

16. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    potverdriedubbeltjes, ik een heel verhaal getypt vanochtend, ging de telefoon en ben ik hem daarna vergeten te plaatsen grrrr...

maar alsnog: celina, van harte meid! en al zo snel, veel plezier met je zwangerschap!

@dreamer: wat ontzettend klote meis, dat je dit nu nogmaals moet meemaken gedverdegedver... vooral niet jezelf de schuld geven hoor, helaas kun je er zelf niks aan doen (want als het wel kon zouden we allemaal zorgen dat het goed gin) en dus lekker met je ventje verder gaan en proberen toch positief te blijven denken. Gaat het nu alweer een beetje beter ?

Ga weer verder met poetsen, tis hier een bende wil je niet weten ;)

17. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    heb trouwens een banner gemaakt die gebaseerd is op een denkbeeldige cyclus ;) tja, ik moest wat he!

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ kristel: echt jammer.. volgende keer beter dan maar hopelijk he..
    @ futuremama: welkom op dit forum.. hopelijk raak jij er niet verslaafd aan want is echt verslavend..

Ik had vanacht trouwens een rare droom.. droomde dat ik zwanger was.. en in die droom droomde ik dat ik droomde dat ik al een baby had.. volgen jullie het nog.. misschien betekend dit iets.. heb hier nog nooit over gedroomt.. (misschien ben ik er wel TE veel mee bezig :S

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik doe ook mee, ik dans dan op het liedje! :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

FutureMommy Welkom!

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hee meiden,

ik ben alweer een paar dagen niet geweest, maar had behoorlijk wat bij te lezen! Allereerst wil ik even zeggen; Dreamer, wat rot voor je! Weer een vreselijke ervaring :(. En voor de :evil: meiden, bah!
    Zo te lezen zijn er ook nog veel meiden die wachten op hun ei en duidelijkheid over hun cyclus. Wat stelt ons lichaam ons geduld op de proef!

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Had al ruim een week lichte pijn onder in mijn buik, maar het wordt sinds drie dagen steeds heftiger. Ik heb soms zelfs de knoop van mijn broek open omdat dat wat lekkerder zit voor mijn buik. Ook moet ik megaveel plassen. Ik moet er 's nachts soms zelfs uit wat normaal NOOIT hoeft. En net had ik een stukje speculaasstaaf gegeten en ben nu vies misselijk :S Maar ik test nog steeds negatief. Eergister zo'n pipet test van Kruidvat gedaan, maar daar was zelfs geen licht streepje te zien. En die buikpijn... Het zit nu voornamelijk links, maar het is echt zoo pijnlijk. Die baart me zorgen. Het is net alsof mijn lichaam keihard werkt om bloed en stolsels eruit te krijgen, maar alsof het blokkeert ergens. 20 okt. staat een afspraak bij de gyn, want dan zou ik uitleg krijgen over clomid en ermee beginnen, maar als deze pijn zo aanhoudt twijfel ik wel of ik misschien toch niet eerder een afspraak moet maken.

xx

Deel Deze Pagina