Ja dan zou er bij mij toch ook meer duidelijkheid uit moeten komen he? Misschien dan morgen toch maar die laatste cb proberen. Maar dan met ochtendurine. Dat had ik nu niet gebruikt.
nen spannend een licht streepje. Ik ga morgen nog niet testen denk ik, had wat wit slijm verloren net. Hoeft niks te betekenen, heb t normaal ook niet als ik ongi word, maar toch.. Heb alleen een digitale test thuis dus ga morgen eerst maar eens testen bestellen.
Ik ben er weer weg van... Ga wéér gourmetten bij mijn ouders, er was veel over van gister En mijn broertje, die nog thuis woont, is vannacht terug gekomen van vakantie. Dus die wil ik ook wel even zien Tot vanavond!
@nen: ik geef geen garantie he dat het dan bij jou positief is @meisje: het kan ook gewoon zijn omdat je zwanger bent.
@ bos, weet ik Ik ga je ook niet ter verantwoording roepen als het wel nega is haha. Weet jij misschien waar je kunt vinden hoe gevoelig de tests van kruidvat zijn? Ik had zo'n pakje van die pipet testjes gekocht en zo'n enkele. Die pipet test gaf eergister negatief en die enkele net dus heeeeeeel licht positief. Misschien moet ik morgen eerst nog maar die pipet test doen. Whaaa wat spannend!
Ben ik weer eventjes tussendoor: Ik lees iets over hele lichte streepjes... Maar uit ervaring weet ik dat bijna alle testen wel iets van een superlicht streepje laten zien Duurdere kruidvat, normale CB, Matcare, Sensitest... De enige waar ik dat niet bij gehad heb is bij de goedkope kruidvat, als je niet zwanger bent, laat die ook gewoon niks zien. Wat je dan ziet is gewoon het streepje antistoffen (wat dus een reactie geeft op hcg door te gaan kleuren) en meestal heeft het geen kleur, maar is het dus grijs (bij sensitest wordt het overigens wel paars en bij de normale CB heb ik ook al eens lichte blauwe streepjes gehad terwijl ik niet zwanger was (bloedtest gedaan ed)). Dit is voor mij ook een van de redenen om pas te gaan juichen als er een duidelijker streepje staat, die je in een oogopslag kan zien dus. Als je langer dan 5 seconden moet zoeken naar een streepje, dan is het 99% van de tijd gewoon een vals streepje... Ik wil nu geen hoop wegnemen van meiden, maar ik zou het ook niet leuk vinden als meiden valse hoop hebben, vandaar even dit berichtje... En nu ga ik weer verder met de gamenerd uithangen, vind dat ik dat wel heb verdiend vandaag, lekker niks doen, alleen maar doen wat ik leuk vind @Nen: als jouw streepje een zwangerstreepje is, dan moet je nu al positief kunnen testen met de CB digitaal. Ik had de eerste keer ook 3 dagen voor NOD heel licht een streepje op de kruidvattest en 's avonds voor het slapen gaan (na het drinken van heel veel thee) een positieve CB digi. Succes!
haha gelukkig ik zal ff voor je kijken of ik het kan vinden op goolge. staat het niet in de gebruiksaanwijzing? heb daar nooit op gelet. weet je het van de cb wel?
kwam dit tegen http://www.praxisdienst.nl/labomateriaa ... tml?lang=1 is echt spot goedkoop. kent iemand deze testen?
Hoi Dames... Weer lekker gekletst hier in die aantal uren.. @kristel balen van die ongesteldheid.. Grrr.. Aan alle andere vandaag dacht ik een vrolijke dag te hebben.. Blijkt dat een collega is doodgeschoten.. Toen we het nieuws hoorde waren we allemaal aangeslagen.. Wij moesten ten slotte nog gaan werken.. Het was een hele rustige jongen en is in de portiek van zijn flat neergeschoten.. Dader is voortvluchtig moeder en kindje van 3 maanden blijven achter. We hadden net zon beetje de klap verwerkt van een andere drama... Ongeveer 6 maanden terug heeft een collega een andere collega doodgestoken.. Dus zodoende heb ik hoofdpijn.. @futuremama welkom meid ! Hopen dat je volgende week posi test ! Staan hier genoeg sollicitatie's open voor moeder haha...
Bos, Nog nooit gebruikt maar weet wel dat deze testen ook gebruikt worden bij van moeders voor moeders.
@Sammie: Ohh, dank je dat je het even meld Doet ie het nu wel goed? @Dessa: Jezushey...! Sterkte ermee zeg... @Bos: Dat zijn idd dezelfde testen die MvM gebruiken Of ze gevoelig of goed zijn weet ik iig niet, maar ik zal iig eens proberen of ze goed zijn (en dus geen valse streepjes geven zoals heel veel dus wel doen)
Bos, Komt neer op 16,74 incl BTW en Verzendkosten... voor 20 testen... 25 mlU/ml komt neer op ongeveer 4 dagen voor NOD. Kristel, Ja hij doet het!
Nee ik ook al niet... Bij cb staat het in de bijsluiter. Dat is iets van 50.../... (weet niet precies hoe dat heet). Die van matcare zijn bijv. 25.../... Maargoed, ik ga gewoon morgen met ochtendurine nog een test doen. Misschien is wat Kristel zegt ook wel op mij van toepassing.. x