Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik hoop het voor je. ben je morgen vrij of moeten we tot morgenavond wachten op de uitslag?

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    *bos zet een kopje thee en legt een stukje chocolade op een bordje voor dessa*

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meisje,

De btw moet er nog overheen komen en voor alles anders dan voedsel waren houd dit 19% btw in dus:

19% van 9,95 = 1,89
    Verzendkosten 4,90

9,95 + 4,90 + 1,89 = 16,74

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik wacht nog wel even met bestellen, beetje krom om nu testen te gaan bestellen terwijl ik net ongi geworden ben :p
    Maar zal het over 3 weken ongeveer doen :)

En ik heb laatst alweer een hele lading andere testen besteld, stuk of 40 :(

Het kost heel veel geld, maar ik moet gewoon altijd een voorraad in huis hebben... En als ik dan ga testen, dan test ik ook meteen met 3 merken tegelijk :) *testverslaafd*

Kruidvattest is trouwens 25 .../ml

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Haha, ik ben morgen vrij :) Weet niet of ik gelijk 's morgens vroeg achter mn laptop duik, maar ik laat het zo snel mogelijk weten :)

Die tests van die link zijn echt goedkoop inderdaad!

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland

maar het blijft een koopje :)

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    waarom zoveel testen ?
    Kijk 1 of 2 testen pm oke dat kan ik snappen maar jeetje ik zou met 40 testen denk ik 3 jaar kunnen doen hahah

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @dessa, wat een vreselijk nieuws zeg, nmiet te geloven, dat is even niet niets!
    Heel veel sterkte!

@kristel, wat klote dat je ongi bent geworden meis, dat valt ff neit mee de eerste dagen!
    Voel je maar lekker ff klote hoor, dat geeft niets!
    Over een paar dagen gewoon weer met frisse moed er tegenaan!
    Enne, je weet het he, ook jullie kindje komt er echt aan hoor!

@nen, spannend zeg, kun je geen foto in je labum zetten, kunnen we even mee kijken?
    En gewoon morgen anders testen, wie weet!

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mooi ben ook vrij dus kom ik ff kijken of je al langs geweest bent hier :)

10. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ja dat was t dus sammie :p Maar nog een euro verschil. Heb ze in ieder geval besteld

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dit zijn er 20 he geen 40 ;) nou als je een cyclus hebt die van slag is kan een extra test in de kast wel eens handig zijn.

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ sterretje, ik heb de test al weggegooid. Zat steeds te kijken of ik het streepje nog zag en mijn vriend werd er gek van :p maar het was ook zooo'n licht streepje. Weet ook niet of het op de foto te zien zou zijn.. Als het morgen duidelijker is, maak ik zeker een foto voor in mn album! :)

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nouja, ik kan niet zoals zovelen rustig aan doen en maar eens een keer een test doen en als die negatief is weer 2 of 3 dagen wachten.
    Zodra ik in mn hoofd krijg 'ik moet testen' dan doe ik het ook gewoon, anders ga ik me opfokken erover dat ik het niet zou mogen en dan word ik gestressed :(
    Mij boeit het iig niet dat het geld kost, een kindje kost meer geld ;)

Ik word er iig rustig van als ik een test doe, ookal is ie negatief.
    Voor mij is het dus gewoon een kwestie van gemoedsrust :)

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sammie: WTF, dat zijn gewoon precies dezelfde testen die Matcare verkoopt alleen zijn ze bij Matcare een stuk duurder! :-o
    Ik keek nog eventjes verder en zag ook dat er midstream zw. testen ed verkocht worden en dat zijn ook precies dezelfde als van Matcare, maar Matcare verkoopt ze ook weer duurder...

Zo op die manier kan ik ook wel een bedrijf gaan beginnen zeg! Goedkoop testen inslaan en ze duurder doorverkopen onder mn eigen bedrijfsnaam :(

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dan is de cb dus toch gevoeliger dan de kruidvat?

ik ga ook nog niet bestellen heb er nog 3 in huis. eerst maar even afwachten of mijn ongi komt....

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    gouden handel als iedereen zoveel test als jij :)

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou dan gaan we voor de foto van morgen!
    Lekker een duidelijk streep, ik begin wel vast met duimen voor je hoor!

Zo dat si super, die testen voor zo weinig geld zeg, niet normaal!
    Ik ben ook al nog een tester, dsu best handig hihi, heb er enk ik voor deze ronde nog wel genoeg liggen, maar voor de volgende ronde wie weet, zal er aan denken :)

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Trouwens, al die getalletjes van 10 25 of 50 huppeldepup per ml zeggen niks hoor!

Kijk maar naar bijvoorbeeld dat xtra gevoelige testen van 10 .../ml vaak later positief worden dan testen van 25 .../ml... (ik weet het uit ervaring alvast en heb het vaak genoeg al gelezen van anderen)

Het gaat er vooral om hoeveel vaatjes zo'n test heeft om de kleurstof te vervoeren naar zn eindbestemming. Eentje met heeeel veel vaatjes zal eerder positief worden dan eentje met minder, en dan maakt het niet zo heel veel uit hoe gevoelig de antistoffen op de teststrip zijn.

Verder heeft het ook nog te maken met de samenstelling van de urine.

Over het algemeen is het dus gewoon een combinatie van factoren en is elke test IN PRINCIPE even gevoelig...

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    :confused: VOLGENDE RONDE :confused: Ga je mond spoelen met water en zeep want ook voor jou komt er GEEN volgende ronde [-(

Deel Deze Pagina