@kristel denk dat je er gewoon maar aan moet denken, dat als er iets is wat ze voor je kunnen doen, vast wel, dan kan eht ook gewoon iets zijn waar je makkelijk voor geholpen kan worden met bijvoorbeeld wat hormonen, of wat medicatie! Wel fijn dat je al zo snel naar de gyn kan! Mag ejk ondertussen wel gewoon weer proberen zwanger te worden, of stellen jullie dat even uit tot daarna? @dreamer, nou wees maar gewoon blij dat je ongi dan zo kort en wiening is, heerlijk toch dan! OP naar je ei dan maar nu! Hier alles prima, temp is vandaag netjes 36,8 heb last van mijn borsten nog steeds en verlies best veel slijm, sorry.. Lijkt mij wel aardig goed te klinken, had ik bij mijn vorige zwangerschap ook namelijk, maar ik hoop er maar neit te veel op!
Dat is inderdaad wel zenuwslopend kristel. Nou maar hopen dat je je eerst goed kan relaxen tijdens je vakantie.. Daarna goed nieuws krijgt..
Debora, mijn mening is altijd: als je wilt testen moet je t gewoon doen! maar dat is denk ik niet wat je wilt horen, dus probeer ik t even zo het is nu avond, je weet niet zeker of vandaag al je NOD is, de kans is groot dat je urine dus niet geconcentreerd genoeg is of nog niet genoeg hcg bevat, dus je kan een negatieve test krijgen, terwijl je dan misschien toch zwanger bent! Probeer vanavond voor het slapen gaan niks te drinken dan is je urine morgenochtend lekker geconcentreerd en dan zal je (als je echt zwanger bent) een mooi positief resultaat krijgen Helpt t een beetje?
Yep een beetje haha.. Maar mijn verstand zegt dat ik de testen mooi in de kast laat liggen.. Morgen gewoon GEEN test ga doen en dan zaterdag ochtend moet het moment zijn. Ik wil graag voor veilig spelen.. Maar het is wel zenuwslopend!
@Sterretje: Ik weet niet of we tussendoor nog mogen proberen zwanger te worden of niet... Ik moet eerst even afwachten wat de huisarts zegt over een eventuele inwendige echo. Verder hebben we voor maandag weer een afspraak staan bij de huisarts en dan gaan we ook overleggen wat het beste is; wachten of verder gaan. Zelf willen we eigenlijk gewoon verder gaan. Ben bang dat als we t niet doen dat ik achteraf ga twijfelen of spijt krijg in de zin van 'misschien is deze maand wel DE maand dat het wel goed raak is en het goed gaat'. En ik wil niet met zulke gedachten rondlopen... Wat betreft dat slijm van jou, dat is een heel goed teken hoor :-D Ik had het zelf ook alle 3 de keren! Al vanaf een paar dagen na mn eisprong. Ook hoor ik heel vaak dat na een (v)mk de kans dat je meteen weer zwanger wordt best groot is, omdat je baarmoeder/lichaam nog een beetje ingesteld staat op een zwangerschap ofzoiets. Bij mij was het iig dus wel elke keer zo, maar of dat nu echt kwam door de vmk's of omdat wij gewoon supervruchtbaar zijn weet ik dus niet
Ok dames, wij gaan eten Vriend heeft weer lekker gekookt! Heb al een week niet hoeven koken, hij vindt dat hij het nu eens moet doen en mij moet verwennen. Lief he :-D Daarna gaan we de stad in en onszelf verwennen, lekker geld uitgeven :-D En om 21.10 uur gaan we naar de bios; Sex and the City! Veel plezier vanavond met wat jullie gaan doen En voor degenen die morgen gaan testen: IK DUIM VOOR JULLIE! x
Heb vanochtend getest maar negatief, net zoals mn test van dinsdag. Wil nu wachten tot na het weekend (als ik dat volhoud) Kristel hele fijne avond meid! en de rest natuurlijk ook
@ natasssie, Ja teken en schilder alles zelf. Zodra tijgertje af is zet ik weer een nieuwe foto in mijn album!
En wat is er erg aan 1 dagje eerder testen? Haha ga ik het je nog moeilijker maken zo Als je test krijg je wel wat meer rust erna. Zou dus gewoon morgenochtend testen.
durf niet meer op mn gevoel en lichaam te vertrouwen. Voelt niet alsof ik ongie ga worden maar wil mezelf niet gek maken door alle kwaaltjes en dingetjes die ik nu voel. Dan valt het nog meer tegen als ik ongie wordt. Kan best dat mn cyclus langer is deze maand, was vorige maand 31 dagen dus heb ik dat nu aangehouden. Dat wachten duurt zo lang :s
hallo meiden! pff ik ben weer zo benieuwd voor deze maand! vandaag posi ovu test gehad.. nu nog ff 15 dagen wachten! zooo erg vind ik dat, die dagen kan ik nergens anders meer aan denken en alleen maar hopen dat het raak is! SOms word ik gewoon helemaal gek van mezelf... Naja we gaan deze dagen nog heeel veel klussen en dan weer DUIMEN! hoe gaat het met jullie allemaal? liefs xx
ohwja en een vraagje he! als je een posi ovu test heb, is dat dan je meest vruchtbare dag? mischien een beetje domme vraag :S maar als je bij de calculator kijkt dan zie je eerst beetje vruchtbaar, vruchtbaar en erg vruchtbaar..