Mac ik ben overal en nergens actief mei mamas gaat ook heel snel maar post k wel vaak wat en hoe is het met jou? al een gevoel van goed of niet of niet?
hoi hier wel aardig goed gevoel, maarja dat zegt niks he. afwachten over 14 ga ik ongeveer pas testen mits ik niet ongi ben dus nog ff geduld
we zullen wel zien, het komt wanneer het er klaar voor is. we kunnen er toch niet veel meer aan doen dan gezond leven en regelmatig klussen. zou mooi zijn als het deze maand lukt dat wel...
Hey meiden Heb niks terug gelezen, te veel... Maar is er nog goed nieuws bijgekomen? :-D Ik heb eigenlijk ook niks byzonders te melden, kwam alleen maar even wat van mezelf laten horen En wilde even zeggen dat mijn tempkaartje echt heeeeeeel saai gaat worden Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed en voor degenen die het nodig hebben: IK DUIM VOOR JULLIE! *zwaait*
vraagje aan de tempers of aan onze oma die is expert of niet Kan ik vanaf morgen (dag 2) beginnen met tempen (omdat ik nu al te laat was en savonds tempen heeft geen nut)
@Meisje: Ja hoor, dat kan best Als je een of 2 dagen te laat begint is geen probleem, zolang het geen week gaat worden Balen trouwens dat je ongi geworden ben! Ik had nog zo'n goeie hoop voor je! *knuf*
Aah wat balen meisje, had echt verwacht dat je zwanger zou zijn Dessa, jij zou vandaag toch stoppen met roken? Lukt het een beetje? Ik ben hard aan het minderen, kost me veeeeeeeel moeite en ben ook erg chagrijnig
@Kristel: heb je een temp met 1 cijfer achter de komma dan? Dan heb je wel vaak dezelfde temp idd, met 2 cijfers zie je vrijwel altijd verschil. @Meisje: ja hoor je kan prima op dag 2 beginnen. Als je op FF dan maar wel invult dat je vandaag ongi bent geworden, anders pakt ie morgen als dag 1 en dan loopt je cyclus in de war Maar wat balen dat je ongi heeft doorgezet zeg Is je cyclus toch wat in de war door je vmk van vorige ronde denk. Jaa idd Dessa, vertelllllllll
tnx Ja ik vrees het ook. Heb nu in mn banner de langste cyclus genomen maar begin met ovu testen volgens de reguliere cyclus nl. 28 dagen. Ik lees op internet dat lopen etc. ook invloed heeft op de temp. Maar ik wil op t toilet tempen, lijkt me anders niet leuk voor mn ventje. Klein stukje lopen maakt toch niet uit? Nouja morgen maar starten, 1 oktober is aangegeven als OD
Als je naar de wc loopt heeft tempen al geen nut meer. Je moet je basale temp hebben en die heb je niet als je gaat lopen. Wat is er niet leuk aan voor je ventje dan? Mijne merkt er niks van hoor! Je moet tempen meteen als je wakker wordt, zonder op te staan of veel te bewegen. Dus wakker worden, temper pakken en meten maar.
Je basale temp is je lichaamstemp in rust. En dat heb je alleen wanneer je net wakker wordt. Als jij gaat lopen of opstaat schiet je temp omhoog. Ik hoef geen licht aan te doen ervoor ofso. Het piepen hoor ik zelfs niet, dus mn man al helemaal niet Je zou dus hooguit het licht aan moeten doen om je temp af te lezen, meer last zal je vriend er niet van hebben
nee maar omdat mijn vriend niet bewust er bewust mee bezig wil zijn. Of hoe zeg ik dat. Hijwil wel tempen en ovutesten om de kans te vergroten maar dan liefst zodat hij er niets van weet wat dat betreft is hij wel nuchter hoor. voor t licht gebruik ik mn telefoon. Zet jij je werker in t weekend dan dreamer?
Nee ik zet mn wekker niet, ben altijd rond dezelfde tijd wel wakker. En al ben je een keer 2 uur later wakker, dan vind FF alsnog wel je ei.
hey dreamer dit was de 2e cyclus geweest nadat je 2 ooievaars hebt gezien toch? Volgens mij klopt mn theorie dan als nog
Ik heb vorige ronde enorm veel ooievaars gezien. Bijna 20 denk En ronde 3 volgens mij die 2 ooievaars toen. Dus dit is de 3e ronde na de 2 ooievaars.
Nou meiden, Ben uit het ziekenhuis...Eerste ECG van maandag toont stoornissen en die van vandaag na gebruik van 2 dagen hart medicatie zag er wel redelijk uit. Of ik heb hartritmestoornis of een versnelde hartslag met af en toe een stoornis... Volgende week krijg ik eerst een kastje aan mijn lichaam voor hart registratie van 24 uur lang, mag dan gewoon alles doen, moet wel alles noteren wat ik doe dag erna kastje inleveren en daarna meteen een Hart Echo op een kleurenbeeldscherm. Heb ik wel een stoornis krijg ik hier medicijnen voor en moet ik mijn kinderwens een paar jaar uitstellen... Heb ik een versnelde hartslag met af en toe een stoornis krijg ik hier andere medicijnen voor, moet dat onder controle blijven lopen bij gyn en moet dan bij een eventuele zwangerschap verplicht bevallen in het ziekenhuis, aangezien de hartslag van het ongeboren kind ook wat langzamer gaat door de medicatie... Moet hoe dan ook minimaal 2 keer per jaar voor controle naar de Cardioloog... Dat was het wel zo'n beetje.... het liefst hoop ik niet op een hartritmestoornis geheel want dan moet ik nog langer wachten....
Heej Sammie, Jeetje zeg... wat erg... Ik hoop dat het een versnelde hartslag is voor je! iedergeval geen hartritmestoornis. Ohhh wat zal je balen! Duim voor je dat het allemaal mee zal vallen. Liefs Debby
Jeetje Sam, hoop dat het meevalt dan de uitslag! Zo'n kastje heeft mn moeder ook wel is gehad. Slaapt alleen wat lastig Is het ook een pompje voor je bloeddruk? Want dan pompt ie elk kwartier op. Meis, ik ga voor je duimen! *dikke knuff*