@Bos: Ik hoop dat je gelijk hebt natuurlijk! En ik rook echt minder dan de helft tegenover eerst *is stiekem best trots op zichzelf* @Melanina: Hoop dat je over een paar daagjes wel positief test!
tnx dreamer bmm heb ik gevonden, ga ik ook morgen mee starten ik heb menstruatiekalender ingevuld maar volgens hun heb ik gewoon een gemiddelde cyclus van 28 dagen?
Ehhh? Ik heb alleen mn temps ingevuld Weet verder niks van een menstruatie kalender @Nicole: ja gaat wel oke vandaag! Geen krampen meer, nog wel een gevoelige buik en nog steeds bruin bloed verlies. Wat lief dat je het vraagt Wat deed je ovu test dan?
@ meisje, wat heb je trouwens een ontzettend leuke banner! @ dreamer: goed zo, positief blijven denken he meid, al is dat soms even niet zo makkelijk... mijn ovu test gaf aan wat ik wilde zien: nog geen kans op een ei. Van onder doet het nog steeds zeer, heb ondanks mijn schaamte, toch maar een flesje glijmiddel gekocht, wie weet helpt dat want ik wil eigenlijk toch wel regelmatig blijven klussen Maar goed, ik test over 3 dagen nog een keertje, wie weet komt het wel helemaal niet zo snel op gang of misschien wel. blegh haat die onzekerheid, ook al ben ik nog maar net gestopt met de pil
Ik moet helemaal wennen aan mn eigen avatar Ik denk hey iemand heeft wat geschreven, ben ik het zelf haha Maar vind het zo'n mooie avatar...
hee dames hier was ik weer pffoe ben ziek volges mij! kga dalijk es tempen. hele dag mega zwaar hoofd en buikpijn hoofdpijn rugpijn Overal pijn! dus ga lekker vroeg onder de wol en dan hopen dat het over is! verder hier nog geen ongi te bekennen...maar aan de buikpijnen te voelen komt die ongi dr echt wel aan....maar goed als ik morgen nog niets zie... ga ik toch ff testen! wat nou als ik morgen ongi zou worden? of vandaag? Wat voor cyclus moet ik daan aanhouden? zelfde als wat deze was of? weer een dilemma....... groetjesss
IK ZOCHT NOG EEN LEUKE BANNER EN oeps sorry toen kwam ik op deze dreamer ik bedoel menstruatiekalender.net Haha ik moest ook wennen aan je nieuwe avatar, dacht een nieuwe jongere maar t was oma maar
hoi hoi.. @ natassie: ik ben suus van rachel ja.. kan zijn dat je mij ooit op rachels verjaardag ofzo gezien hebt want ik ben 1 van haar beste vriendinnen.. Ik heb besloten dat ik even een tijdje minder op het forum kom.. merk dat ik hierdoor een beetje teveel met zwanger worden bezig ben.. en dat is niet goed voor mij relatie (mijn vriend werd gister al boos dat ik er zoveel over bezig was) en begrijp het wel een beetje.. mijn beste vriendin zei ook dat ik er wel heel veel mee bezig was dus heb me besloten om een beetje terug te trekken.. in ieder geval tot ik ga testen.. dat is zondag als ik dan nog niet ongi ben.. Dus iedereen veel sucses met testen en hoop dat ik et vol kan houden om niet zo veel meer op het forum te komen want vind het altijd zo gezellig en interessant om hier te lezen.. liefs suus
Even snel reageren op Dreamer: Ik heb gewoon een normale thermometer met 1 cijfer achter de komma. Ik hoef niet zo nodig een met 2 te hebben, na mijn eisprong schiet mijn temp toch altijd zwaar de lucht in, dus om die reden hoef ik geen thermometer te kopen met 2 cijfers achter de komma. Mijn ei vind ik sowieso wel, ik doe dit nu alleen maar even een paar maanden (totdat we in de 12e ronde zitten) zodat ik iets concreets heb wat ik uit kan printen en mee kan nemen naar de huisarts als we daar heen moeten (wat ik zelf dus denk). Ik wil niet naar huis gestuurd worden met: ga jij maar eens 3 maanden tempen... Voor mezelf vind ik het niet nodig allemaal En nu ga ik eten maken ^^
Leuk al die nieuwe avatars! Ik voel me nog steeds opgelaten als ik condooms o.i.d. moet kopen. Dus mijn vriend haalt dat soort dingen altijd @Sannehai: Ik denk dat je het gemiddelde van al je cyclussen moet pakken...?!
ik heb wel altijd als ik zw testen haal dat ik denk van: oh dat mens zal wel denken misschien zwanger? wel jong. of zoiets. stom he
@Agneta: Die haalt mijn vriend ook Maar dat komt omdat ik altijd veel te veel bekenden tegenkom in de drogist...