wij zitten op zelfde cyclusdag ik ben uitgegaan van 30 dagen, maar zou ook 28 kunnen zijn, dan helemaal hetzelfde
wij zijn net trug van kraambezoek, wat liefffffffffffffffff........................................... was geweldig.........
Goeiemorgen allemaal Bah, vriend is net de deur uit naar zn werk, begint onze hond toch te gillen.. Die hond kan gewoon NIET alleen zijn, ik word er gek van.. En heel gezellig, de hond van mn moeder logeert hier en die jankt lekker mee.. T waren echt net 2 weerwolven ofzo Leuke manier om wakker te worden he Maargoed, nog testers vandaag? Zoja, ik duim voor jullie Ik kom later vandaag nog wel even kijken. *zwaait*
Goeiemorgen allemaal! @ kristel en agneta, mijn hond begint al keihard te blaffen als hij hoort dat ik uit bed stap. En dan doe ik bewust al heeeeeel zachtjes, want hij gaat net zo lang door totdat ik beneden ben. Echt vervelend! Maargoed, hij is nog maar 4 maanden oud dus er is nog hoop haha. Nog mensen met leuke plannen voor vandaag? Ik ga straks naar school. Ff een opdracht afmaken, inleveren en dan is het klaar voor deze week. Morgen even het huis grondig schoonmaken om mijn vriend te verrassen. Meestal doet hij het omdat ik met school en werk vaak al 60 pw bezig ben. Nu heeft hij ingepland dat hij het zaterdag zou gaan doen, maar dan kan hij lekker iets anders doen liefs
oh oh nu verraad ik toch niet de hele boel dacht dat iedereen dat ondertussen al wist... en nu kom ik even vriendelijk vragen hoe het met onze daisy/debora/pandabeertje is... dacht laat ik eens lief zijn
nee natas dat wist ik niet want als iemand zegt dat ze voorlopig niet bezig is met zwanger worden en een ander doodleuk wel op t forum bezig is met zwanger worden verwacht ik niet dat deze een en dezelfde persoon zijn
oh oh sorry maar het is dus wel zo agghh misschien wel eens eerlijk dat iedereen dan de waarheid weet ook
Hoi meiden.... Hoe is het hier deze ochtend! Hey natassie...kwist ook niet dat Deborah en daisy en pandabeertje dezelfde waren! Wat raar zeg! Hoe is het met jou meissie? En met de andere meissieS?
haai die eva hoe is het met jou? ik ga even me msn opstarten kijken of het al lukt maar nog geen ongi hoop ik toch he!
Weer geen roze... Had wel gehoopt op een zwangere vandaag! @Kristel: Irritant is dat hé, de hond die ik bij mijn ouders had blafte ook zoveel. Hebben de hond van mijn vriend meegenomen, een dalmatier van 13. Die blaft maar 1x per dag, als ik thuiskom van mijn werk, 2 blafjes Ik heb een beetje een vreemd gevoel in mijn buik, het is nog te vroeg om ongesteld te worden. Dus geen idee wat het dan wel is! En Mac, hopelijk testen we ook allebei tegelijk positief dan deze maand