Hey hey allemaal Nog geen roze erbij zie ik Balen Eva! Maar je weet het niet he, misschien ben je wel een late positester Ik duim iig voor je dat je gewoon lekker zwanger bent ! @All: Hoe gaat het met jullie? @Dreamer: Ik had je reactie over mn hondje trouwens wel gelezen al hoor, maar heb er niet meer bij stil gestaan om te reageren, dus bij deze Het gaat nu al een stuk beter met haar en alleen zijn, ik heb namelijk gewoon een joggingbroek van mij die toch in de was mocht in haar bench gelegd en nu interesseert het haar niet zo heel veel meer als ze alleen is 's nachts Dus, lekker door kunnen slapen de laatste 2 dagen :-D Verder... Gister naar de kapper geweest om me haar te laten verven, wilde eens wat anders voor als we gaan trouwen, is me hele haar verneukt! Het is totaal niet geworden wat ik wilde Het was de bedoeling dat het mooi donkerroodbruin zou worden, maar nee, het is aubergine geworden met een hele vieze chemische rode kleur Ik wilde het nog eventjes aankijken, want misschien moest ik wel wennen ofzo, maar ik voel me gewoon zooooo lelijk nu Dus ik ga zometeen de kapper bellen en eis dat ze op hun kosten mn haar opnieuw doen, en goed deze keer!
ola seniorita's ik heb wel terug gelezen maar ben vee weer vergeten mijn hoofd is echt een vergiet. @natas je bent er weer! super! @evamariah shit zeg! maar misschien idd een late positester. ik hoop het voor je! alle nieuwe welkom! gezellig. en verder weet ik het nuet meer
@Natas: heb m gelezen en het is gegaan zoals ik ongeveer verwachte dus Het is me duidelijk @Kristel: wat fijn dat ze nu niet meer piept Hoop dat het overdag alleen zijn ook beter gaat nu. @Agneta: voel je al wat? Spannend spannend spannend
nee ik voel helemaal niets! ook geen ongi. alleen als ik onverwachts een rar beweging maak of diep buk ineens dan krijg ik een hele gemene steek
hey dames (natas, dreamer en sammie) mis ik iets? snap jullie niet helemaal. xxx Dag allemaal hier alles oke, druk maar goed en leuk. niet veel te melden. xxx
Whoehoe, ik kom jullie even heel blij mededelen dat ik ongi ben geworden. Wij gaan vanmiddag een bod op een koophuis doen! Spannend..... Fijne dag meiden!
Ben ik weer... Nou ik was met de hond naar intratuin geweest...nou er was dus niks en daar maken ze zoveel reclame over... Je kreeg een punt zakje met koekjes aan de kassa en dat was het ...
Ja vond het ook niet slecht, was bang dat het wel langer zou gaan duren. Ben er ook nog nooit zo happy mee geweest hihi. Als je dan toch negatief test kan het beter maar snel komen. Kga maar even van 35 dagen uit nu, dan zou het rond 8 november mijn nod weer zijn.
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 01 okt: Celinaaa, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 9 juni 2009 NOD lijst Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 04: Suus1987, 7e ronde 08: Mama1987, 4e ronde 10: Mac, 3e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 17: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 25: Kristel86, 10e ronde 25: Dreamer83, 6e ronde 27: Bootsy, 1e ronde 29: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde November 5: Linda85, 7e ronde 8: Lala87, 2e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan! Lala, ik heb jou gewijzigd, Saskia1982 heb ik eraf gehaald aangezien ze vandaag ongi is geworden en hier niet meer komt... Wendy 1 dag eerder gezet... Linda helaas ongi en ook nieuwe ronde..
Ik wil het ook weten, mis ik iets? Natassie, Dreamer83, Sammie88? Iedereen een fijne dag vandaag nog. Ik ga vandaag nog een keer testen en hoop dat het negatief is, dan is m`n hoogtepunt van het hormoon geweest en is m`n eitje waarschijnlijk geweest. We hebben al 2 dagen achter elkaar geklust, vannavond nog een keer denk ik. ps. staat m`n banner nu wel goed zo, wie wil mij even helpen. Foto van ovulatie-testen staat in album. Volgens mij mag ik 1 dag eerder gaan testen en heb ik m`n eitje gisteren gehad ipv vandaag wat de banner aan geeft. Groetjes