we mogen na 15.00uur naar ze toe naar het ziekenhuis, het schijnt een prachtig mooi meisje te zijn. met de keizersnee gehaald, maar het mocht helaas niet zo zijn......
jeetje mac, ik las te ver terug, maar wat een bericht! wat afschuwlijk voor jou maar zeker voor haar ouders... dit is de ergste nachtmerrie van iedereen die ouder is of wil worden veel sterkte meid
Hey dames, zie dat er weer een paar ongi's bijgekomen zijn Bah, dat was niet de bedoeling! Wij willen idd meer roze zien hier, dus: Aan de klus allemaal @Eva: Ik duim nog steeds voor je hoor! @Mac: Oh nee, wat erg! Jezus... ik heb er niet eens woorden voor Fijn dat je iig snel naar ze toe mag, dan kan je ze iig een beetje steun proberen te geven (al zal op dit moment niks ze blij kunnen maken natuurlijk). Ookal ken ik ze niet, geef ze maar een hele dikke knuffel van mij Zo, morgenmiddag nar de internist.. Ben er best zenuwachtig over, maar aan de andere kant ook weer niet We zien het allemaal wel! Temp is trouwens weer normaal vandaag, dus waar die hoge piek van gister vandaan komt weet ik ook niet
@ mac...wat een vreselijk bericht heb je te horen gekregen. Wat ontzettend naar voor je vriendin...ik wil jullie allebei heel veel sterkte wensen...! Als je het wilt delen of er over wilt praten...dan kun je hier altijd je verhaal kwijt...en DeSsa weet ook hoe het voelt! Zij wil ook vast wel met je praten als je dat prettig vind! Liefs
@ kristel...dank je voor het duimen...ik hoop dat het werkt Wat ga je bij de internist doen...? Vervolg afspraak oid?
hallo meiden ben hier lang niet geweest maar wilde toch ff kwijt dat ik eindelijk naar de gynecoloog mag kunnen we in ieder geval weer verder.
@Eva: Hopelijk doen mijn duimen hun werk goed en test je dus lekker positief snel Ik moet morgen naar de internist voor de uitslagen van alle testen.. Dus ik krijg morgen te horen of ze iets hebben gevonden, of dat ze niks hebben gevonden, of dat ze wel iets hebben maar dat er nog wat onderzoek gedaan moet worden... Als ze helemaal niks hebben kunnen vinden dan mag ik waarschijnlijk gaan beginnen met de B12 injecties..
Mac wat vreselijk meis Mijn neefje is ook doodgeboren en weet wat een impact het op je heeft. Je hoeft niets te zeggen, als ze maar weten dat je aan ze denkt, dat is al genoeg. En niet alleen nu, vooral straks als alle commotie rond de begravenis enz over is. Dan komt pas de klap bij de ouders. En blijf de naam van het kindje uitspreken, o zo belangrijk! Wees niet bang om te praten of ze te kwetsen, je kwetst ze het meest door te doen alsof er niets is gebeurd. En voor jezelf, je mag huilen he! Helemaal niet raar of wat dan ook. Praat erover met iedereen waarmee je kan praten. Klets hier maar hele pagina's vol als je je daardoor wat beter voelt. Heel belangrijk hoor meis! Ik wens je heel veel sterkte. En ook voor de ouders alle kracht die ze nodig hebben. Mn pb staat altijd open als je erover wilt praten hoor Mac! *geeft Mac een hele dikke knuff*
mac wat een verschikkelijk bericht! ik wens jullie heel veel sterkte! hier nog steeds geen ongi snap er niets van
* Geeft Mac ook een hele dikke knuffel* * Sluit zich aan bij Dreamer * Mac, meid als je wilt praten, praat maar van je af!
@Kristel: succes morgen bij de internist! En ik denk dat het gisteren de dag van de vage temp was, want hier was het vanmorgen ook weer normaal Hoe vaag he! @Knarboor: fijn dat je doorgestuurd bent meis! Hoop dat ze je kunnen helpen en je snel zwanger bent @Ryanne: balen dat je ongi bent geworden zeg! Maar hoop dat de 100 beter aanslaat en je zwanger raakt deze ronde @Agneta: hoe staat t met jou meis? Al duidelijkheid? @Lynn: mooi buikje meis Ehh ben even de kluts kwijt door Mac haar verhaal, dus sorry al ik wat vergeet. Mn temp was vanmorgen weer normaal net als bij Kristel. Dus was het geweest is? Mn ovu test liet vanmorgen een goeie streep zien, maar nog niet positief. Ben benieuwd oftie deze ronde wel posi gaat geven! Ik wil (weer) de om de dag kluspatroon doen, dus vanaaf eens even mn mannetje verleiden. Arme man van mij, na 10 uur werken en 2 uur sporten thuis ook nog eens moeten sporten Hoop dat ie niet te moe is!
Samsam: goeie kans dat gisteren je ei is geweest! Als ik zo te stijging zie. En je hebt nog geen coverline he, dus hij kan er ook niet onder zitten Als je temp morgen en overmorgen gelijk blijft aan vandaag, geeft FF dan je ei gisteren? Kan je eens proberen, dan weet je morgenochtend direct waar je aan toe bent.
Dreamer, Nee dat doet hij niet... Alleen als ik 2 dagen hierna op 36.8 zit... Bedoelde niet echt coverline maar denk wel dat je weet wat ik bedoel... Als mijn ei wel is geweest is mijn temp hetzelfde als voor mijn ei...
Mijn temp was vorige ronde voor en na mn ei ook hetzelfde. Dat zegt helemaal niets. De ene keer heb je een duidelijk verschil en de andere keer niet. Het zou dus gewoon kunnen Ik hoop het wel voor je, want dan heb je teminste duidelijkheid!