Hey meiden @Lynn: Bagger dat je zo'n pijn in je rug hebt zeg! Doe maar lekker rustig aan @Sam: En hoe gaat het met het kastje vandaag? Is dat niet vervelend om dat bij je te dragen steeds? @Novmama: Het gaat echt snel zeg :-D Nog een paar weekjes... Hebben jullie alles al klaar mbt kinderkamer ed? @All: Nou, ik moet straks om 15.10 uur bij de internist zijn en ik voel me helemaal niet lekker erbij Ik ben gewoon heel erg zenuwachtig... Voor hetzelfde geld is er niks gevonden natuurlijk, maar ik maak me toch zorgen.. Trouwens, er wordt hier over het algemeen pas geduimd nadat iemand haar eisprong gehad heeft (en dan is het eigenlijk al te laat ) Dus ik vroeg me af, willen jullie voor me duimen dat mijn eitje bevrucht gaat worden deze maand?
Doe lekker rustig aan Lynn ... En idd een fysio kan dan beter na kijken dan de huisarts... Ik zou ook eigenlijk naar de fysio moeten .. Maar daar krijg je alleen tips hoe je het jezelf makkelijk kan maken met dingen optillen enzo.. Voor mij is dit dubbel omdat ik ook al naar zwangerschapsgym ga... @ Kristel... Jups alles is helemaal klaar! Zelfs de namen haha.. Wat een ramp was dat zeg jongens naam waren we zo uit.. Maar een meiden naam pfff mijn vriend had 1 naam in zijn hoofd en die zou en moest het worden haha dus geen enkele naam kon tippen aan "zijn" meisjesnaam ... Na een maandje wennen vind ik 'm nu ook super.. Maar als de volgende ook een meid wordt dan verzin in een naam! haha Hoe is het verder met jou ? Volgens mij moest je naar de gyn? Is daar al wat uitgekomen?
Kristel, Kastje is niet echt zwaar dus erger me er niet zo aan. Hij hangt aan mijn nek in een soort tasje net zoals een portemonnee met klittenband aan zo lange kort. Wel die plakker, die jeuken onwijs erg! Succes straks bij de internist!
@Novmama: Ja, namen, die zijn denk ik nog het allerleukst om te bedenken :-D Wij doen dat ook allemaal al hoor En we hebben ook al een paar jongens- en meisjesnamen waaruit we willen kiezen Ik ben trouwens een tijdje geleden naar de gyn geweest idd, maar die zei gelijk: Ik betwijfel of je ooit zwanger geweest bent... Hij zei dat miskramen NIET voor kunnen komen voor 12 wkn zwangerschap (hoezo bullshit) Dat het onmogelijk is om 2 of 3x achter elkaar zwanger te worden.. En hij zei dat ik jong was en me dus niet zo druk moest maken... Nouja, ik was dus superpissig om alles en ging er natuurlijk vet tegenin. Hij is toen maar wat bloedonderzoeken gaan doen op hormonen ed, meer niet. Daar kwam niks uit, dus kreeg ik weer de mededeling 'je bent jong, je hebt niks' Nouja, nu loop ik dus bij een internist omdat er een tijdje geleden bloed geprikt is en waaruit bleek dat mijn B12 veel te laag was, wat dus ook samen kan hangen met miskramen, en daar wordt nu dus verder onderzoek naar gedaan. Maar ook naar eventuele andere oorzaken van allerlei klachten die ik al jaren heb, ook in samenhang met de miskramen.. lange uitleg, maar het is ook niet makkelijk uit te leggen denk ik
Suus, Heb vandaag een holter gekregen. Een Holter 24-uurs ECG, of kortweg Holter, is een methode om 24 uur lang het hartritme van een persoon te registreren.
@Sam: Och ja... idd, ik was die plakkers even vergeten (hoe dom) Ik heb ook al vaker een hartfilmpje moeten laten maken en voor die paar minuten vond ik die plakkers al vreselijk, kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn als je ze 24 uur op hebt... Bah.. Hopelijk gaat deze dag snel voorbij voor je en mag je die plakkers heel snel eraf trekken
Kristel, Ben al druk aan het aftellen Morgen om half 10 mag hij af en om 11.40 heb ik hartecho. Mag ik de kabels losmaken en weggooien en het apparaat inleveren...
@Sam: hoop dat het kastje helpt om duidelijkheid te scheppen! @Agneta: je bent vandaag 1 of 2 dagen overtijd, dus beter vrijdag bellen als je dan nog geen duidelijkheid hebt. Je weet je LF niet he meis en niet wanneer je ei is gesprongen, dat maakt het wat lastiger in te schatten of je overtijd bent of niet. @Kristel: succes vandaag, kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent! Hoop dat de uitslag meevalt. *knuff* Pfff alles doet zeer! En ben mega emo ook nog is! Zit de hele aflevering van Roseanne te huilen al. Moet zo denken aan toen mn nichtje veel te vroeg geboren werd en wij ook in die onzekerheid zaten. En mn neefje die still born is. En dat ik vorig jaar zwanger was nu. En aan mn bruiloft en ... Zoals ik al zei, mega emo dus
* Geeft Dreamer een mega knuffel!* Ik had trouwens vanmiddag wat roze bloedverlies, en heb nu het idee ongi te worden aangezien ik hele erge ongi buikpijn heb...
Ohh jeetje Dreamer toch... Stom hea die emo dagen! Ik ken het... Kan dan echt overal om huilen! Hoop dat je je snel weer beter voelt. Verwen jezelf maar even. Lekker stuk chocola, kop thee erbij... Liefs Debby
Hey Sammie, Baluh joh! Ik hoop voor je dat het niet doorzet. Hoewel je dan wel wat beter weet waar je aan toe bent... toch? *Dikke knuffel voor Sammie*
@ kristel ....we duimen tot we blauwe duimen hebben! @ dreamer...lekker janken meis..doe ik ook al een ruime week....dit is juist goed voor de verwerking van alles...heb je wel iemand die je even goed kan vasthouden? En anders vanavond je mannetje lekker knuffelen! Rustig aan meis...
hmmm ja dat is natuurlijk ook niet de bedoeling... Maar als je op dag 35 pas je eisprong hebt is het toch ook niet goed. Bestaat er absoluut geen kans dat je je ei hebt gemist, niet hebt gevoelt of hebt kunnen meten deze cyclus? Ik weet het niet hoor ben maar een leekje op dit gebied... Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid lieverd! Heb je alweer wat leuks gemaakt met photoshop? Liefs Debby
Ik kom even inbreken om te zeggen dat ik dalijk een testje ga halen en vanavond ga testen! Vanavond kom ik even bijlezen!
Debby, Ben druk bezig met clubpasjes maken voor de tuning club van mijn vriend. Maar hier kan je mijn kaartje zien.. http://www.fertilityfriend.com/home/2187fb