oh echt...toen kon je nog maar net een klein buikje zien..rachel was toen ook al zwanger maar dat wist ze nog niet...
ja klopt nee hb pas bij de 20 weken ongeveer een buik gekregen en bij de 22 weken oppeens ging het snel nu bij de 2e al veel sneller een buikje
Dazwa jij bent écht veel te oud hoor Zit al maanden te wachten tot je je aansluit hier, dus welkom meis @Ryanne: tnx voor de knuff, knuff terug! Hoop dat je geen bijwerkingen krijgt. Had je er vorige ronde veel last van? @Eva: ohhh spannend dan zeg Maar met pco kunnen de ovu testen vals positief geven toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Zou wel heel gaaf zijn als je zwanger bent zeg Ik blijf duimen! Sja 2e hands of nieuw. Ik weet dat mn man geen 2e hands badje wil en geen 2e hands matras. Nou goed, daar kan ik nog inkomen. Mij boeit het eerlijk gezegd niet! Een matras zou ik dan niet 2ehands nemen, maar de rest ... Als ik het van mn zusje zou overnemen/krijgen maakt mij het echt niet uit hoor. Maar mn man kennende zal alles wel nieuw worden
nou ligt eraan wat voor broeke ik aan heb heb n een positebroek aan dus dan zie je het wel en beetje. Maar als ik een spijkerbrok aan hebt wat verigens niet ekker zit word me buik helmaal plat geduwt dus zie je het minder... heb wel last van me darmen ok hoor @ ryanna ben een baby jah haha ienieminie
nee daarom heb k ook een positiebroek aan maar al geen kwaad kunnen volgens mij de kkleine zit toch goed verpakt maar het is geen geheim meer dus kan lekker poitiebroeken aan
Hey Sammie, 2de hands dingen zijn ook goed, de kinderwagen die ik nu thuis heb staan is ook heel goed! Niets mis mee... Maar ja ... ben een beetje een hebbert denk ik. Liefs Debby Volgens mij word mijn uitspraak een beetje anders opgepakt dan ik het heb bedoeld... Het gaat er niet eens om dat het 2e hands is maar dat het leuk is om iets te kopen wat je af kunt stemmen op een jongetje of meisje. Daar ben ik de fout mee ingegaan... nu heb ik een donkerblauwe kinderwagen terwijl ik nog niet zwanger ben en niet weet of het een jongen of een meisje wordt. Snap je?
Debby, Bedoelde het ook niet zo maar viel gewoon op dat moment even verkeerd. Ik weet dat je wilt stellen op het geslacht, maar dan maakt het niet uit of het nieuw of tweedehands is was je koopt, iets wat nieuw is kan een fabrieksfout hebben, terwijl iets 2de hands nooit gebreken heeft getoond bijvoorbeeld. Matras en badje wil ik ook nieuw hebben en flesjes ed ook ivm hygiëne.
Hey meiden, De uitslag: Helemaal niks kunnen vinden En ik ben weer met lege handen naar huis gestuurd.. Ik word hier gewoon zoooooo moedeloos van! Ik wil verdomme een keer weten waar alles nu vandaan komt en dat er wat aan gedaan kan worden.. Het niet weten is zo frustrerend gewoon.. Maarja.. Ik had met de huisarts al afgesproken dat we gewoon met B12 injecties gaan beginnen, dus deze week even een afspraak maken ervoor en dan zsm beginnen. En dan maar hopen dat ik me gauw beter ga voelen.. Verder wil ik het met de huisarts dan toch weer eens hebben over alle klachten die ik heb van mn cyclus.. Niet alleen tijdens menstruatie (dan zit ik al aan de diclofenac 75mg 2x pd omdat t zo'n pijn doet) maar oo kde rest van mn cyclus. Ik heb gewoon 3 van de 4 weken last van krampen in mn baarmoeder en steken ed... Dan verwijst ie ons maar lekker door naar de gyn weer en dan kunnen we misschien meteen aan het traject beginnen van zaad testen en weetikveel wat er nog meer bij komt kijken, we lopen al bijna tegen een jaar proberen aan + mk's... Ik word gewoon helemaal moedeloos van alles
kristel86:das echt balen!snap echt dat je zo onderhand wil weten wat er aan de hand is..eigenlijk zouden ze je meteen door moeten sturen!
Kristel, Balen dat ze niks kunnen vinden, je word dus weer van het kastje naar de muur gestuurd... Hoop dat je toch snel zwanger bent! Gelukkig krijg je wel extra b12!