Hoi allemaal Hoe gaat het hier? @ mama: GEFELICITEERD..echt super voor je , je zal waarschijnlijk nog wel 2 a 3 testen erdoorheen slijten om het te moeten geloven hihi Doet hier iemand eigenlijk aan pendelen? en zou iemand het voo rmij kunne doen?
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 01 okt: Celinaaa, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 9 juni 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 Juni 2009 NOD lijst Oktober 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 04: Suus1987, 7e ronde 10: Mac, 3e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 17: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 25: Kristel86, 10e ronde 25: Dreamer83, 6e ronde 29: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde November 04: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
@kristel, wat balen meis dat j eweer met niets naar huis bent gestuurd, valt allemaal neit mee zo! Gewoon je klach over je steken en krampen neerleggen bij de ha hoor Ik heb er ook veel last van en nu ook naar de gyn ervoor! Dikke knuf! @mama, wat goed zeg!Gefeliciteerd! Echt zo gaaf, super zeg! Foto in je album zetten hoor!
http://pic19.picturetrail.com/VOL1059/3 ... 688900.jpg http://pic19.picturetrail.com/VOL1059/3 ... 688894.jpg Kristel, geeft niet hoor. Ik kan het me helemaal voorstellen. *Dikke knuffel*
zo dames heb bijgelezen en bijgeslapen, viel om 2 uur vanmiddag in slaap en om 5 uur werd ik wakker, lig nog in bed, ga er zo maar uit, ff douchen en dan eten koken. xxx @kristel, vervelend meis. @degene die gaat testen, succes @verder weet ik het ff niet meer
@ Mama: Super wat een positieve testen zeg! Harstikke raak dus! Nogmaals gefeliciteerd Iemand die hier trouwens wilt pendelen voor me?Ik kan het niethaha
En nu ga ik héél hard duimen voor jullie allemaal. Voel me een beetje schuldig, dat sommige al zooo lang bezig zijn. *heel veel hCGtjes voor jullie allemaal* Om te vieren gaan we even naar de Mc haha. Tot strax!
GEFELICITEERD mama ik ben helemal blij voor je super gaaf ! geniet ervan meis! en niet schuldig voelen! geniet ervan meis!
je moet je zeker niet schuldig voelen, onze tijd komt echt wel. geniet ervan neem je een mc chicken voor me mee?
@mama1987, Wat zie ik....? Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En dat al in ronde 4 helemaal toppie zeg. Geniet van alles wat nu op je pad komt. Geniet! Groetjes
Zo gezellig clubje hier zo met al die bekenden van me Zie m,n naam ook al een aantal keer voorbij komen Gaby en Suus succes met klussen! Natassie lekker genieten van je zwangerschap! Alle andere meiden die bezig zijn heel veel succes! Zou me bijna ook aansluiten hier...zo gezellig (ben wel jong maar wil alleen niet meer zwanger worden )
ja rachel je word nog beroemd straks en is hier altijd gezellig ik wil ook niet zwanger worden hoor maar klets nog steeds hier vonden de ladies niet erg als het goed is