thanx voor de mac chicken. fijn dat je ouders zo goed reageerden, maar wat kut dat je schoonouders zo klote reageerden. kop op meis, geniet van je zwangerschap. FF over mezelf hier gaat het redelijk, zaterdag is de begrafenis van de kleine meid, van mn vriendin, echt zware week is het. en volgens mij ga ik ongi worden, voel het aankomen. achja...
Goedemorgen! Suus, Wat een #!@$ schoonouders heb je! Gewoon niks van aantrekken! Nou meiden toch nog geen ei hier... Moet zo naar ziekenhuis voor hartecho, kastje heb ik al afgekoppeld. Ben net zolang blijven liggen tot hij af mocht...
@ sammie fijn dat je kastje af mag, hopelijk kunnen ze iets met de gegevens, succes met de hart echo. xxx
@ mandy gefeliciteerd meid! Ik denk dat je schoonouders gewoon aan het idee moeten wenne. Geniet ervan en maak je er niet al te druk over (proberen dan) @ Sammie hoe was het in het Zh? @ Mac begint nu spannend te worden..
Hier nog iemand oma! Ben heel blij voor anderen maar zou ook graag eens blij willen zijn voor mezelf.. heb overigens mn hulplijnen gevraagd maar NIEMAND wist een antwoord. Er waren wel meiden die een antwoord wisten maar kreeg van iedereen iets anders te horen...
Meiden, Daar was ik weer. Op de echo waren geen ernstige afwijkingen te zien.. Had wel een versnelde hartslag van 125 met medicijn gebruik en dat was nog aan de hoge kant. Nu hopen dat de 24-uurs holter ook goed gegaan is! 15 oktober krijg ik uitslag van alles... Ryanne! Hoe gaat het? Wil je nog een eidans voor mij doen? ... Heb hem nog steeds niet gehad...
mandy wat gaaf voor je! En de rest van de otl-ers (overtijdlopers) succes! Voor de tempers, is mijn kaartje nog een beetje normaal? http://www.fertilityfriend.com/home/meisje87 Waarom geeft ff op dag 4 en dag 8 mogelijk vruchtbaar aan? Overigens heb ik deze week mn vruchtbare dagen volgens een 28 dagen cyclus. En ik weet 99% zeker dat ik vorige ronde ook mijn ei volgens de 28 dagen heb gehad dus zou dat eventueel wel kunnen kloppen..
Meisje, Je kaartje ziet er netjes uit hoor meis! Hij geeft die dagen aan omdat je bmm HSO is en dat heb je ook als je vruchtbaar bent en W is vruchtbaarslijm...(watery)...
{|= {|= {|= eitje waar blijf je nou {|= {|= {|= blijf mij deze maand nou trouw uhm.... en nu allemaal
Dessa Meid, \/ Er is er een jarig, HOERA HOERA! dat kan je wel zien dat ben jij! Hartelijk Gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van! Weer een oma erbij! xxx
Hey dames @Mandy: He wat een gedoe zeg zo met je schoonouders Ik snap dat niet he, hoe kunnen mensen nou NIET blij zijn als ze opa/oma worden Hopelijk trekken ze snel bij! En anders, gewoon lekker laten gaan, het is jullie droom die nu uitkomt dus geniet er lekker van :-D @Sam: Eindelijk die irritante plakkers af :-D Hopelijk komt er niets ernstigs uit! Ik doe trouwens wel even mee voor je eidans: Eitje van Sam, ik weet dat je het kan! Spring maar gauw en doe niet zo mal Dat je maar snel bevrucht worden zal @Dreamer: Nou, het zit zo: Normaal als je dus een B12 te kort hebt is dat niet alleen aan de waarde van B12 te zien, maar ook aan een andere waarde. En volgens de internist was er met die andere waarde niks mis Dus volgens hem heb ik helemaal geen B12 tekort Terwijl het gewoon overal staat dat een waarde onder de 300 NIET goed is... maargoed, de huisarts vertelde mij dat het niet per se aan het bloed te zien hoeft te zijn en dat het alsnog gewoon te laag kan zijn in je eigen geval. Dus ik had met hem al afgesproken dat als er verder niks uit de andere onderzoeken zouden komen ik gewoon die injecties ga krijgen om te zien of ik me idd beter voel erdoor. Dus daar gaan we nu gewoon voor maar ik zit er wel aan te denken om naar een Universitair ziekenhuis te gaan voor een second opinion, daar hebben ze over t algemeen toch meer verstand hiervan. @Dessa: GEFELICIFLAPSTAART!
Kristel, Bedankt voor je mooie ei dans! Inderdaad gewoon second opinion aanvragen! Hoe gaat het nu verder met je?
Sammie, Hopelijk doet mn eidans wonderen Hoe het nu verder gaat? Tjah, zn gangetje.. Ik ben iig blij dat er niks ernstigs uit het onderzoek gekomen is, maar maak me gewoon een beetje boos om dat ik gewoon weer weggestuurd ben. Gelukkig is mn huisarts wel heel erg meelevend en wil hij er gewoon wat mee doen Als he tgoed is heeft mn vriend vanmorgen al gebeld voor een afspraak deze week, dus even afwachten. Verder meteen even vragen hoe en wat met alle klachten die ik van mn cyclus heb en mocht ie me daarvoor doorsturen naar een gyn, dan proberen we of we meteen het traject mogen volgen van uitzoeken waarom het zwanger worden/zwanger blijven niet lukt. Maargoed, dat moeten we maar even kijken of dat al kan natuurlijk bij een andere gyn want die ik laatst had was een zak! Al met al dus weer genoeg aan mn hoofd Maar gelukkig ook leuke dingen :-D Zoals het trouwen, nog maar 4,5 week en dan is het zover En daarna gaan we een week naar Disneyland, op huwelijksreis Zo, en nu over jou. Hoe gaat het met jou verder? Buiten je koppige ei ed om..?