veel plezier! ook met klussen! ik ga ook zo ik barst van de koppijn ga lekker help mijn man heeft een hobby kijken en daarna zesde zintuig. met mijn dekbed op de bank
Hoi, Ik heb trouwens de laatste dagen ook dat ik heel heel onrustig slaap. En als ik uit m`n bed moet om te gaan plassen snachts. Kan ik het soms niet ophouden en loopt het langs m`n benen. Ik schaam me dood. Zoiets raars.
hoi all, daar was ik even, we hebben net een test gekocht.. zouden wachten tot morgen.. Maar hij was zo negatief als het maar kan.. Ik heb geen flauw idee wat er met me cycls aan de hand is.. Ik denk dat het dan nog ontpillen is.. Ben eigenlijk ook wel een klein beetje teleurgesteld.... Ik ga nu slapen en lief doen met me liefje.. die vind me ook wel een beetje zielig! Nu is het afwachten.. moet ik nu ook mijn huisarst bellen om te vragen? of zeggen julie wacht je volgende cycles maar af en als die weer zo ver overtijd is, dan pas bellen slaap lekker allemmaal!
Hey meiden Even snel een update van de huisarts! De huisarts gaat morgen een week op vakantie en ik wilde niet wachten tot ie terug was (en ook niet bij een vervangende arts langskomen) dus de HA heeft me gebeld. Hij zou meteen een recept uitschrijven voor B12 injecties die ik morgen op zou kunnen halen bij de apotheek! Ik moet ze dus in eigen beheer houden thuis want ze worden op naam besteld. Telkens als ik een injectie nodig heb moet ik er dus een van thuis meenemen naar de HA-assistente die m dan zet. Als het goed is krijg ik morgen meteen de eerste injectie Maar ik weet even niet precies hoe vaak ik er nu een moet krijgen ed, dus dat bespreek ik morgenochtend allemaal nog even. Ik moet toch morgenochtend langs de praktijk nog voor het volgende > Verder heb ik ook meteen even gevraagd hoe en wat met de gyn, ivm dat we tegen het jaar aanlopen en dat ik zoveel klachten van mn cyclus heb. maar omdat de huisarts dus op vakantie gaat hebben we daar een afspraak voor na zijn vakantie voor gemaakt. maar in de tussentijd konden we wel alvast t zaad van mn vriend laten testen. Er moet morgenochtend dus ook een brief klaar liggen dat mn vriend zn zaadjes kan gaan inlevern. Daar zal de uitslag van binnen moeten zijn als de HA weer terug is van vakantie en dan gaan we daarna verder praten hoe en wat (ik verwacht er overigens geen negatieve uitslag uit, maar dan is dit onderdeel van het traject alvast gedaan) Ook mag ik weer beginnen met mn Dagravit multivitaminen voor zwangeren Hopelijk gaat alles gauw een stuk beter en ga ik gauw verbetering zien met de B12 injecties! :-D (En mag ik hopelijk snel op roze! En blijven ook!)
@Kristel: oh dat klinkt wel positief zeg dat ze er zo snel mee aan de slag gaan allemaal. hopen dat je snel op roze mag en dat alles nu snel gaat. Duim, duim, duim..... @Wendy: jeetje wat vaag zeg dat je het niet kan ophouden ook.....
@gaby: heb je trouwens helemaal niet gefeliciteerd met je vaste dag. super tof man. verticale groep is leuk.... op naar de volgende vaste uren. ach als je er eenmaal in zit komen die uren vanzelf. @sannehai: op wat voor groep werk jij? er staat gewoon 22 dagen overtijd hoor onder je banner! is er eigenlijk nog iemand!?! of praat ik met mezelf
Kristel: je vriend mag 3 dagen niet klaargekomen zijn voordat hij zn zaad inlevert (hier dan iig) Zou dus even wachten tot je je ei gehad hebt Mag je zelf je injecties niet doen dan? Zou ik wel doen als het mag, anders blijf je lopen. Wel fijn dat je zo serieus genomen bent Sannehai: even je coockies legen. Je banner staat op 22 dagen namelijk Sterretje: jij ook succes morgen meis! Matta: balen, maar je bent pas 2 dagen overtijd. Gezien je andere cyclussen zonder pil klopt het wel, want ze worden elke keer net iets langer. Geen bloed geeft moed. En volgens mij is het condoom dus niet rond je ei gescheurd gezien je cyclus veel langer is dan je dacht. De kans is dus wel heel miniscuul dat je zwanger zou zijn. Probeer die gedachte los te laten, dan komt de ongi misschien door meis. @Wendy: hoop voor je dat het wat goeds betekend Zo, heb mn tas alvast ingepakt. Alle papieren van het ziekenhuis erin, puzzelboekjes, leesboekjes, mp3-speler, eten, drinken, tempkaartjes, hele tas vol dus Om 7 uur mn hondje naar mn ouders brengen, want die ga ik niet de hele dag alleen laten natuurlijk. Ben blij dat mn moeder zo vroeg op wil staan ervoor .. op der vrije dag nog wel
@Dreamer: Ja dat klopt dat ie minimaal 3 dagen en maximaal 5 dagen niet mag klaarkomen. Dus we wachten er sowieso mee tot mn ei geweest is Nu maar hopen dat ie wil opschieten! Ik merk er nog niet zo heel veel van namelijk dat ie gauw in aantocht is... Ben bang dat ik weer zo'n 'lange' cyclus als vorige maand ga krijgen.. Gewoon omdat ik geen zwanger-multivitaminen meer slik, want sinds ik ermee gestopt ben doet mn cyclus raar.. maargoed, vanavond weer de eerste pil genomen dus hopelijk komt mn ei dan toch nog snel Veel succes morgen in het ziekenhuis! Dat je maar met goed nieuws thuis mag komen
goedenmorgen! eindelijk weer wat beter geslapen!joehoe... bos: thanks! matta: jammer dat je niet zwanger bent..... dreamer: succes!... kristel: volgens mij krijg je b12 1 keer in de maand of een keer in de 2 maanden..maar zou dat bij iedereen hetzelfde zijn? als ik iemand ben vergeten...sorry!.. fijne dag allemaal ...
Goodmornin' to all! Hoe gaat het met jullie? Ik voel allemaal kleine steekjes in mijn buik... zou het tussen m'n oren zitten of is er echt wat aan de gang? Dit weekend gelukkig wat afleiding, mijn nichtje komt logeren... dus dat is wel gezellig. Volgende week begint mijn mannetje bij zijn nieuwe baan dus dan hebben we ook ff wat anders aan ons hoofd. Hoop zo dat het hem bevalt. Woensdag komt mijn zus logeren! hihihi Waarom weet ik eigenlijk niet. Want ze woont niet eens zo ver weg en de volgende dag moeten we allemaal gewoon werken. Nou.. nu maar eens even aan het werk! Liefs Debby
Goedemorgen! Als jullie even door blijven blazen heb ik gisteravond of vannacht mijn ei gehad! Maar ik ga jullie dit weekend verlaten, ga zo naar Zoetermeer en ben pas zondag terug.. Misschien dat ik af en toe nog kom spieken maar dan zien jullie het wel Tot zondag! Iedereen fijn weekend! xxx
@ gaby: gefeliciteerd met de vaste groep! Echt fijn @sammie: fijn weekend dan maar vast! even snel een berichtje.. gister geen tijd om online te komen. was pas kwart voor 7 thuis van het werk.. werk op een buitenschoolse opvang.. Toen even gegeten.. om 8 uur lekker gtst gekeken en daarna nog een heel eind wezen wandelen met mijn mannetje en de hondjes.. Was echt heerlijk.. Ga zo even naar rachel toe.. die met die kindjes die zo op elkaar lijken En vanmiddag weer werken.. Heb trouwens ook een solicitatiegesprek (volgende week vrijdag) op een kinderdagverblijf