zo heb al veel gedaan.. wasmachine staat aan..droger ook.. en de afwasachiene..ook.. keuken is klaar.. en woonkamer bijna alleen nog stofzuigen.. maar ik ga nu eerst eten.. (mijn ouders komen straks op visite..haha..)
heb de afwasmachiene toch maar uit gezet.. was een beetje teveel aan...stroom viel namelijk uit...:S kei leuk.. in je eentje kletsen hier
Morning! @Eva: wat een gedoe zo zeg Snap dat je dr gefrustreerd van raakt. Gewoon om een bloedtest vragen bij de HA maandag. En je weet t he, de dokter heeft niks te willen dus of ie t er nu mee eens is of niet, hij geeft je die bloedtest maar gewoon Dan weet je tenminste ook een beetje meer waar je aan toe bent. @Gaby: Zoo wat ben jij actief in huis zo vroeg op de zaterdagochtend zeg! Ik ben nog niet eens aangekleed, laat staan dat ik al alles ga opruimen en doen @All: Ovutest is iets donkerder, maar nog niet positief. Hopelijk wordt ie t snel! Baarmoeder staat ook al hoger Vind het alleen zo gek, vorige maand geen vruchtbaar slijm gezien en nu ook nog niks De maanden daarvoor nooit erop gelet eigenlijk... Maar dit is toch niet goed lijkt me? Verder ga ik me zo toch maar snel aankleden! Heb gister een nieuwe laptop besteld en ging net even track and trace bij tnt bekijken en de chauffeur is er al mee onderweg hierheen (staat er bij) . En ik vind het biet bepaald charmant om de deur open te doen in mn pyama
Onze banners lopen inderdaad gelijk. Ik zal tegen aan de avond een ovulatietest doen om te kijken of ik wel gelijk loop met die banner
Ik heb vanacht vreslijk gedroomd! M'n schoonzus is zwanger en ik droomde dat ze een miskraam heeft gehad! Wat erg zeg!
@Eva: het kan dat je eitje is blijven plakken. Maar het kan ook door je pcos komen dat de ovu test toch vals was uitgeslagen. Maar we blijven natuurlijk hopen op een positieve bloeduitslag @Kristel: geen vruchtbaar slijm hebben is niet erg hoor, er zijn er miljoenen zwanger geworden zonder Ik heb het de laatste maanden ook niet, alleen de eerste 2 rondes eigenlijk. @Kikka: nare droom meis! Ik heb nog steeds geen duidelijkheid over mn ei. Moest gisteren en vandaag zeer vroeg mn bed uit, dus dan klopt je temp niet he. Ik doe ook geen ovu testen meer. Vanacht nog geklust en dan morgen voor het laatst (daarna mag niet meer ivm zaadonderzoek) En dan kan ik mn ei toch zeker niet missen lijkt me. Zijn er al nieuwe testers? Zal even de lijst erbij pakken.
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 NOD lijst Oktober 04: Suus1987, 7e ronde 10: Mac, 3e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 17: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 20: Nicole84, 1e ronde 25: Kristel86, 10e ronde 25: Dreamer83, 6e ronde 29: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde November 04: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde 14: Agneta, 3e ronde met Clomid Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan! Dames die ongi zijn geworden, geef even je nieuwe nod door, dan zet ik die erin
oja mijn nod is nu denk ik rond de 14 november. ik weet het niet zeker maar dat zie ik later in de maand pas. maar wil je hem op de 14e zetten?
@Dreamer: Hoe voel je je vandaag? Heb je alles al een klein beetje kunnen laten bezinken...? *knuf* Maar ehm, als je geen vruchtbaar slijm hebt, dan kunnen de zaadjes toch niet overleven? Ik heb hier dus weer de ballen verstand van We hebben gisteren trouwens hele lieve slofjes gekocht bij Van Haren. Konijnenvoetjes-sloffen Ik kon ze gewoon niet laten liggen.. Zo heel af en toe als ik echt iets leuks zie dan koop ik het gewoon, maar gelukkig is dat niet zo vaak Het is iig neit zo dat we ernaar zoeken ofzo... Dat komt wel een keer als ik zwanger ben en mag blijven
Je bm is niet sperma onvriendelijk En dat jij geen vruchtbaar slijm ziet betekend niet dat je het niet hebt he. Als jij opgewonden wordt, dan produceer je ook slijm waarin de spermacellen vervoerd kunnen worden in zich prettig in voelen. Dus no worries, dat gaat echt wel goed allemaal Ik heb er veel over gepraat hier en op msn en we blijven er gewoon voor gaan. We hopen gewoon dat het toch goed mag blijven gaan. Met 6 weken moesten de medicijnen aangeslagen zijn en zit nu op 3 weken en 2 dagen. Dus bij mn nod zit ik aan de bijna 5 weken (ligt aan mn ei) dus dan zijn de meds misschien al aangeslagen en kan een vruchtje wel blijven. En voor de volgende ronde zijn de meds sowieso aangeslagen. Zo niet, dan zal er geen volgende ronde meer komen voorlopig... Een plekje geven lukt nog niet echt. Ik zit nu nog erg met het nare gevoel wat ze me gegeven heeft. Pas als ik daar een beetje overheen ben zal misschien de klap komen van wat er eigenlijk aan de hand is. Ik weet het nu allemaal wel, maar besef het nog niet echt lijkt wel. Maar komt allemaal wel goed met me! Vorig jaar oktober was ik zwanger en we gaan er gewoon voor om dit jaar ook weer zwanger te zijn (En te blijven nu ) Wat leuk dat je die dingetjes koopt zeg Ik zou dolgrag willen, maar doe het toch maar niet. Die dingen zijn echt schattig he
hallo allemaal @eva: jeetje zeg ik hoop dat je gewoon doorgestuurd word voor een bloedtest hoor. die onzekerheid is ook niks. @Gaby: gezellig he in je eentje haha. jij bent al actief zeg op de vroege ochtend. ik zit nog in mijn pyjama en heb net mijn ontbijtje op 8) @Kristel: leuk slofjes. af en toe moet je het gewoon kopen want als je er naar zoekt vind je het niet... @Dreamer: ik hoop dat je je snel beter voelt en dat dat rotgevoel wat ze je gegeven heeft snel weg mag zijn... strakkies ff douchen, boodschappen doen en vanmiddag verjaardag van mijn schoonvader. hij word vandaag 65 en dat zal hij weten ook. rolator geregeld. en grote 65+ kaart gemaakt. nou maar hopen dat hij er om kan lachen....
@Dreamer: gelukkig maar, ik maakte me er al zorgen om.. alsof het niet helemaal klopte daar beneden Gelukkig dat je er met mensen over kan praten! Je moet het alvast niet voor jezelf houden hoor, alles wat je kwijt wilt (hoe nutteloos het misschien lijkt) gewoon eruit gooien. Mijn pb staat iig dag en nacht klaar om berichtjes te ontvangen. Dat je het even weet Ik zal iig altijd positief voor je blijven en ik weet zeker dat de medicijnen snel gaan aan slaan hoor! Dus geef alsjeblieft niet op.. Wat ik trouwens ook nog bedacht he, lust je tuinkers? Dat is namelijk een bron van jodium en kan bijdragen aan een goede schildklierwerking. Misschien een idee om op een gezonde manier de medicijnen een klein steuntje in de rug te geven..?
@Bos: haha, leuk idee zo met die rollator :-D En wat je zegt, bepaalde dingen die we tegenkomen en die echt leuk zijn kopen we ook gewoon, want als het straks zover is en we zouden het dan willen kopen dan verkopen ze het natuurlijk niet meer
Dreamer...ik ben een pcos-er die wel betrouwbare ovu testen heeft altijd al...doe dit al een jaar en het klopt elke keer weer...dus dat kan niet...ik denk zelf eerder aan een cyste die is gaan groeien(hormonen komen vrij hierdoor) daardoor allemaal symptomen en geen menstruatie! We zien wel....
ik had het laatst ook bij de ikea. ik had al een paar keer een leuke bak gezien die ik altijd wilde om speelgoed in te doen. wilde ik hem laatst toch maar gaan kopen hebben ze hem niet meer :x
Kristel: Ik moet dus juist geen extra jodium binnen krijgen, dus zal geen waterkers gaan eten. Als ik meer jodium binnen krijg moet ik ook meer medicijnen nemen namelijk en dat is niet de bedoeling natuurlijk Is je vriend zo oud dan Bos? Wel humor zo die rollator en kaart Gefeliciteerd! @Eva: ik bedoelde idd dat je ei dan een cyste is geworden en dat je ongi daarom uitblijft. Heb je buikpijn?