@kristel, ja dat denk ik, ik weet het niet precies, maar wel daar ergens als het goed is Het ging allemaal zo snel, en zo'n eendenbek voelde ook neit echt prettig, dus ben eigenlijk helemaal vergeten goed te vragen hoe en wat Was ook meer bezig met dat de echo er goed uit zag Dacht dat het niet zoveel zou voorstellen, omdat ze zelf zei dat het alleen maar ff voor de zekerheid was en ze niet dacht dat er iets uit zou komen Anders had ze het toch wel duidelijk gezegd asl het iets belangrijks was? Zag pas ook die reclame ja, vreselijk van die meiden he! Wel apart dat ze bij jou in de klas hebben gezeten zeg @knarboor, fijn dat er wel iemand met je mee kan gaan zeg! Alleen is ook maar zo alleen, en zeker ff onwennig zo! Ben benieuwd of ze je iets gaan geven om je onig op te wekken @sannehai, zodra je echt rood bloed hebt is dat je eerste dag van je nieuwe cyclus ja, maar wel fijn dat het er nu eindelijk aan zit te komen waarschijnlijk, dat moet een hele opluchting zijn, nu je kun je weer verder kijken!
ja het is ook wel ee nopluchting, eindelijk iets! en gewoon het idee dat mn lichaam nog weet hoe het allemaal moet hopelijk. ik zou er wel van uit gaan dat ze het had verteld als er wat belangrijks was dat moet ze volges mij gewoon ook doen hoor. xxx
hallo.. Vandaag visite gehad van een oude vriendin.. daarna lekker naar het dorp geweerst om te shoppen.. (nisk gekocht) Nu wel een beetje lam dus.. Wij zijn ook al volop spulletjes aan het kopen voor de baby.. kleertjes, spuugdoekjes, badcapeje, slofjes, lakentje, rompers.. en zelf een opblaasbare ooievaar Wil ook graag de wipstoel en eetstoel van bambino kopen als die in de aanbieding is bij de kruidvat.. Ik wil de gister bij sensitest ovulatietesten kopen.. dus ik bestellen.. maak ik hem open zitten er 25 zwangerschapstesten in in de plaats van 24 ovulatietesten.. wat een stomme fout zeg :S Denken jullie dat ik die testen nog terug kan sturen.. want is wel mijn fout (heb zelf de verkeerde testen aangeklikt
ik hoop voor je dat je die testen nog kan ruilen suus... en zo niet.. kom ik er wel een bij je halen als ik er eentje nodig heb okeej...
haha volgens mij heb ik er nog een stuk of 4 liggen bij mij thuis.. maar als die op zijn.. kom ik naar jou okeej
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 NOD lijst Oktober 10: Mac, 3e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 17: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 20: Nicole84, 1e ronde 25: Kristel86, 10e ronde 25: Dreamer83, 6e ronde 26: Gaby1986, 6e ronde 29: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde November 04: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde 12: Suus1987, 8e ronde 14: Agneta, 3e ronde met Clomid Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
ow oke.. mijn schatje komt zo pas thuis.. dus ben vast begonnen.. maar ben nu echt weg.. pascal en ik komen ook wel eens een keer eten doeidoei
@Knarboor: succes alvast meis! Hoop dat ze je helpen. @Kristel: jeeeetje wat een bimbo's zeg! Ook niet mijn soort mensjes nee @Sterretje: het is jammer dat gyns niet gewoon standaard de volgende dag even opbellen of je nog vragen hebt Vaak bedenk je pas thuis weer vragen die je wil stellen. En tegen de tijd dat je er weer bent ben je ze allang vergeten of zijn ze niet meer van belang! Ik heb een heel forum gevonden over Graves. Er is zelfs een onderdeel over zwanger worden/zijn! Ben helemaal happy Ga ik lekker daar alle vragen stellen, daar zullen ze duidelijkere antwoorden geven dan de internist en de gyn Moet alleen nog goedgekeurd worden, dus kan nog niks vragen .. Ben al zo geduldig, ahum
Ja goed! Ben positief ingesteld en ga gewoon zwanger raken en blijven deze ronde 8) Tegen de tijd dat mn nod is zijn de meds aangeslagen en kan er niks meer mis gaan 8) Ik merk wel of het klopt wat ik nu zeg Maar positief denken kan nooit kwaad toch En hoe is het met jou vandaag?
oke mooi dat wil ik horen je gaat gewoon heel snel zwanger zwanger worden van een super mooi beebje! ja het gaat goed. ben net naar het strand geweest. ik kan alleen niet wachten tot ik weer met clomid mag beginnen
ik hoop dat iedereen hier snel zwanger zal worden.. Gun het iedereen zou wel mooi zijn als iedereen daalijk zwanger is en dan helemaal geen mensen meer hier bij zwanger worden zou wel in keer druk worden met alle baby's
ik wil trouwens met ovulatietesten gaan beginnen maar wanneer kan ik er dan het beste mee beginnen? Heb hier nog niet echt ervaring mee..
Dat ligt eraan hoe lang je cyclus gemiddeld is Over het algemeen moet je gewoon 17 a 18 dagen van je cyclus afhalen en dan op ie dag beginnen. Dus heb je een cyclus van 28 dagen, dan begin je dus normaal gesproken op dag 10 met testen En het vroegst wordt over t algemeen begonnen op dag 8. In jouw geval zou ik uitgaan van je korste cyclus, 24 dagen, en op dag 8 beginnen met testen.