ja.. dat vinden we wel gezellig.. maar ga maar lekker met andere zwangeren genieten van het zwanger zijn!.. veel plezier!.. Ik ga nu echt douchen en naar bed.. anders kom ik morgen mijn bed echt niet uit
ja dat is lastig. ik vind het zoiezo lastig om een naam te bedenken. begin er pas aan als ik zwanger ben...
ik was die namen gewoon perongelijk tegen gekomen en mijn lieverd weet al zijn hele leven dat hij zijn kindje zo wil gaan noemen.. dus ik zei al doe dan de 2de zoon.. haha maar da wil hij niet.. (wil het liefst 4 kinderen dus veel kans op 2 zoons ) nou echt weltrusten allemaal!
ik wil er graag 3 mijn vriend zei altijd 2 maar zegt nu ook 3 maar je weet nooit eerst maar kijken hoe het is met 1 of 2. 2 wil ik er zoiezo hoor. zijn jullie al lang samen?
ja ik ook.. misschien valt het wel zo tegen dat ik toch maar 2 wil we zien het wel.. Nu echt slaap lekker en tot morgen!
ja morgen zwemmen in den bosch. met twee collega's en de kleine van 1 van de twee. ben benieuwd nog nooit geweest daar.. truste en werkse morgen.. ik ga ook naar mijn bed
Hier nog even een late vogel @Mac: gefeliciteerd! Geniet ervan @Meisje: Ik denk er hetzelfde over hoor al die meiden die gezelig meekletsen en zodra er een positieve test komt dan weten ze niet hoe snel ze weg moeten zijn.. Sorry als dit lullig over komt op de zwangeren, maar het komt gewoon een beetje vreemd over, alsof wij niet-zwangeren dan ineens niet meer interessant genoeg zijn ofzo.. @All: Ik had vandaag vruchtbaar slijm En mn ovutest was alweer ietsje lichter dan gister, dus denk dat ik vandaag ergens mn ei gehad heb, wel nog snel geklust vanmiddag toen ik zag dat ik eggwhite had Duimen jullie allemaal mee voor een goede bevruchting? :-D En innetseling natuurlijk
tsja misschien wel mac maar zoals laatst ook 1 die zegt ik ga jullie verlaten,ben zwanger, schiet bij mij in t verkeerde keelgat. mijn bmm is volledig open, net na t klussen niets verloren en een uur later kramopjes. hoop op t beste ook voor kristel!
Goedemorgen, Er is weer lekker gekletst in het weekend. Hier nog geen ongi en ook niet meer getest...ik ga vandaag de HA bellen om door te verwijzen naar nieuwe gyn. @ mac. gefeliciteerd! Ik las net een stukje over zwangeren die hier niet meer vaak komen of helemaal niet meer.... Ergens snap ik dat heel erg goed...er breekt een nieuwe fase op dat moment aan en je wilt het graag delen met mensen...Mede-zwangeren zijn dan het leukst om het mee te delen omdat zij niet jaloers kunnen reageren (wij wachtenden wel) en mede zwangeren voelen vaak hetzelfde als jij...dus ik begrijp het wel....toch zou het wel leuk zijn als de zwangeren af en toe ff laten horen hoe het gaat...net als lynn en suhe...die wippen ook zo af en toe ff langs...dat is gewoon gezellig voor ons Ik hoop dat we snel mogen volgen allemaal meiden...!
goedemorgen...zoooo moest ff bijlezen hoor! suus1987: zag dat je weer over me aan het praten was zooo vandaag lekker vrij.. sraks komen lindsey en jayden hier.. moet oppassen.. en vanmiddag misschien ff langs me moeder met de kids...vind ze wel gezellig.
kristl je kan het ook anders zien. Misschien komen de zwangere wel neit meer om jullie niet te kwetsen! steeds als er een zwangere is is het gefeliciteerd en dn jah word ook verdrietig... is logisch maar misschein denken ze nou het is alleen maar kwetsend.. zo kan je het ook bekijken... en ik kom hier ook minder mede omdat ik nu zwanger ben en veel meer met de zwangerschap bezig ben! en met andere daarover praat.. en niet meer over zwanger worden valt niet zoveel over te zeggen... dus zo kan je het bekijken en niet alleen maar van de nagatieve kant @MAC GEFELICITEERD! SUPER SUPER COOL