@ Debora, Ja weer helemaal aan kant. Alleen nog straks eten klaar maken... Ik heb trouwens op dit moment ook niet echt aandrang naar een zwangerschapstest meer. Als ik het maandag nog niet ben dan test ik dinsdag ochtend weer.
Huisje..... Woonkamer van 30 m2 en 2 slaapkamer van 16m2 en een kamer van 6m2 en dan de rest van het huis nog. En dan heb je zo'n leuke vriend die alles laat slingeren hihihihi
Haha dan hebben we ongeveer een evengroot huis.. Leuk toch.. Ik denk dat als ik maandag nog niet ben maandag ochtend ook ga testen. maar misschien nog wel later hoor, maar maandag is mijn mannetje jarig.
Ik geloof dan Sammie, Lynn, Romytamara, Ik en misschien nog ryanne (weet het niet zeker meer) allemaal nog in de spanning zitten..
Maar dames...ga nu ff paar uurtjes werken zo...totaal geen zin mar ja...ben rond half 9 terug maar dan is THA GAME he... Dus miss spreek ik jullie nog in de rust...
Debora: Banner staat op dag 2 van nieuwe cyclus... je bent toch niet ongi (geweest)? Of heb ik iets gemist