Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    kristel temp jij? bedankt voor je antwoord....ik hoop dat het dat dan geweest is...had gisteren wel steken maar d8 dat kan nog niet een innesteling zijn!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja ik temp nog steeds, vind het veel te interessant wat je allemaal uit een temperatuur kan halen :p

Wat voor steken had je eigenlijk? En waar?

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ff kijken hoe heet dat er loop zo'n spier bij je benen of het nu jke lies is zou ik niet zeggen maar daar prik het....moet wel zeggen dat ik me nu ook niet echt lekker voel

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    het lijk opgroei pijn...dit heb ik ook nog niet eerder gehad...maar goed ikga me alweer dingen in mijn hoofd halen

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmm.. nouja, bij mij waren het allebei de keren dat ik zwanger was mn liezen. Het begon rechts steeds en dan ging t af en aan naar links.. heen en weer de hele tijd dus :p Ook had ik af en toe steekjes in mn baarmoeder erbij.. Nu heb ik dat weer vanaf 3 dagen na eisprong..
    Vind het moeilijk om uit te leggen hoe het voelt, maar denk dat t een beetje vergelijkbaar is met iemand die een breinaald in je liezen prikt steeds :p

Zoiets bij jou ook een beetje?

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

dit is mijn temp kaartje kan je ff kijken en ja het voelt als steekjes in mijn lieze denk ik dan en allen rechts

7. Eva R

Eva R Niet meer actief

dat kan kloppen, hang hier sinds gisteren of eergisteren rond (al had ik me wel heeel lang geleden aangemeld.. ).. wij stoppen 22 juni met de pil dus ik vond dat ik nu wel actiever mocht worden van mezelf :)

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben ook benieuwd naar die van JOU

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

:) groot gelijk je moet je altijd eerst in lezen voordat je ergens aan begint

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    weet je jongens ik geloof niet dat ikmijn ei heb want eigenlijk meteen als je ik mijn ei heb dan heb ikpijn aan mijn boobs en niet zo'n beetje ook niet maar nu nie!

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    praat ik weer eens tegen mijn eigen?

12. Eva R

Eva R Niet meer actief

inderdaad 8)

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Lynn,

Ik ben geen expert op het gebied van tempkaartjes :p Maargoed, ik weet niet of die tempverlaging van gister een innestelingsdip kan zijn hoor.. En vandaag is ie weer stuk omhoog.. Heb je last van 'opvliegers'/'hitte-aanvallen'?

Bij mij was mn temperatuur toen ik zwanger was allebei de keren heel hoog, en voelde me alsof ik koorts had zo warm had ik t op sommige momenten!

Ik hou zelf geen tempkaartjes bij, maar kan je wel zo zeggen hoe t eruit ziet bij mij gemiddeld:

Voor eisprong
    36,9

1 DPO > 37.3
    2 DPO > 37.3
    3 DPO > 37.3
    4 DPO > 37.5
    5 DPO > 37.6
    6 DPO > 37.6
    7 DPO > 37.1

Verder weet ik t nog niet ;)
    Moet alleen wel zeggen dat me opvalt dat me temp laag is vandaag vergeleken met de andere dagen! had ik niet eerder op gelet :( Misschien ook wel een innestelingsdip :p

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb gelezen dat als je een dag je temp wat lagwr is dit inderdaad je innesteldip kan zijn hoor!

BIj jou zien je temp er heel geod uit kristel zou ik zeggen, bij jou ook hoor lynn!

Dus blijft spannend dames!

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah hallo heel nederland heeft het warm en ja ik ook....maar mijn tempratuur meter temo heel laag heb al een nieuwe maar daar heb ik elke keer korts bij du die gebruik ik volgende maand wel dan zullen wel zien dat die dan hoof temp...het schilt gewoon een graad....als ik met de ene en de andere temp

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    gek eigenlijk he dat de ene meter anders aan geeft dan de andere :(

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge tjonge jonge......

wat ben ik moe...ik ga ff bank hangen dames...zit me toch een partij te gaapen

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou meis gewoon doen dan hoor! Ik heb vanmorgen lekker wat langer uitgeslapen dan normaal, wel vervelend dat de wekker ging voor me temp, maar daarna toch nog ff een uurtje doorgeslapen, soms knap je daar echt van op!

Dus rust maar lekker uit!

Net een telefoontje van het UWV hoe het er mee ging... Nou ook lekker interressant, ik vertellen dat ik weer aan het proberen ben, oke dan weten we genoeg! Verder helemaal niets... Hadden ze net zo goed niet kunnen belllen... :(

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    das dom van het uwv....maar goed ik heb ook tot 10 uur geslapen en natuurlijk wekker om 9 uur gezet voor de temp alleen ben zo aanhet gapen en ben gisteren nog wel om half 11 gaan slapen..maar goed ikben nu echt ff bank hangen...

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    mmm ik wil je geen valse hoop geven, maar ik weet nog wel dat ik heel erg moe was toen ik net zwanger was... Misschien een teken voor jou?

Of heb je dit wel vaker aan het einde van je cyclus?

Deel Deze Pagina