Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dan toch maar mijn oude banner erbij pakken he... :(

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja van mij mag je een nieuwe banner maken hoor ;) Maar die van lilypie gaat automatisch verder naar de volgende cyclus als je overtijd bent.. Die geeft dus niet aan dat je overtijd bent..
    Daarom snapte ik het even niet meer :)

3. Niet meer actief

Haha ok.. dan toch maar die van dit forum :p
    Alles goed met jou?

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Met mij gaat t op zich wel hoor :) had 3 pagina's terug een heel verhaal geschreven maar helemaal geen reacties, dus heb een beetje t gevoel alsof ik vergeten wordt ;)

Vandaag heb ik rustig aan gedaan, lekker op de bank gelegen met een dvd :)

Verder heeft de dokter nog gebeld, ik heb alles uitgelegd over dat ik maar 2 dagen echt bloedverlies had, maar hij zei dat dat echt kenmerkend is voor een miskraam. Normaal duurt bij mij mn ongi zeker 5 tot 6 dagen. En alle 3 de keren dat ik een mk had was het maar 2 dagen.
    Hij legde het uit dat een miskraam over het algemeen korter duurt, maar dat er in korte tijd wel veel meer uit komt. Het lichaam wil het zo snel mogelijk kwijt zeg maar :( Daarom doet een mk ook meer pijn dan een normale menstruatie...

Dus ik hoefde me er geen zorgen over te maken...

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het eerste wat ik zag was Debora op dag 2, dus ik dacht ook al ohhh jee!

Even uit mn hoofd alles hoor:

@Jewel: jammer dat de ongi er weer is. Nieuwe rondes nieuwe kansen! Deze ronde wordt voor ons ;)

@Kristel: klinkt als een superavond!
    Ik heb echt maar zeer weinig geurtjes die ik lekker vind. Heb zelf altijd Tommy Girl van Hilfiger.
    Van veel geurtjes word ik echt kotsmisselijk.
    Heb zelfs in een parfumerie gewerkt en dat was geen pretje wanneer iemand een geurtje kwam uitzoeken :)
    Wat naar trouwens dat je vader na al die jaren nog in een verpleeghuis zit! Komt het ooit nog goed dan?

@Natas: hoop dat je snel je ei krijgt!

Ehh verder weet ik het even niet meer...

Wij gaan zo voetbal kijken op groot scherm in de kantine hier.
    Vind er geen bal aan, maar de sfeer vind ik wel leuk :D
    Ik zeg trouwens dat Nederland gaat verliezen :)

Ow ja, ik heb geen nieuwe thermometer kunnen vinden :(
    De Etos had alleen met 1 cijfer achter de komma.
    Deden nog moeilijk ook daar, want ze wisten niet of hun eigen merk 1 of 2 cijfers achter de komma hadden .. snuggere miepies daar :rolleyes:
    En ik temp oraal.
    Wilde met een nieuwe temper wel rectaal gaan tempen, maar nu hoeft dat dus lekker niet :)
    Vind rectaal tempen echt vreselijk namelijk!
    En ach, ik heb mn ei en mn ongi zo toch ook gevonden, dus het werkt prima blijkbaar!

Zo, fijne avond allemaal :D

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Weet je hoe blij ik ben met jouw uitleg? :oops:
    Doordat ik ook maar zo kort gebloed had na mn mk vroeg ik me soms echt af of het wel een mk geweest was.
    Mn dokter is een enorme lul, dus daar kreeg ik geen duidelijkheid van.
    De stagair bij de dokter keek me aan alsof ie water zag branden toen ik begon over mn miskraam (die wist er dus duidelijk helemaal niks vanaf) dus heb ook daar geen antwoord van gekregen.
    Ben dus niet de enige met die vragen!
    Wat een heerlijk forum is dit toch zeg.
    Oma is even emo hoor :( :) :( :)

Weet je wat ik trouwens wel moeilijk vind.
    Ik zou 7 juli uitgerekend zijn ...
    Die datum komt steeds dichterbij :cry:
    En dat mn buik nu nog zo plat en leeg is doet extra zeer :cry:

7. Niet meer actief

Hey Kristel:
    Toen ik er weer was moest ik heel veel bijlezen..
    Die van jou was zo groot dat ik hem oversloeg met de gedachte "die lees ik zo even"
    En nu je het zegt... helemaal vergeten
    SORRY!

@Dreamer:

Mijn ongi is nog niet in aantocht hoor..
    Maar je weet nooit wat er morgen gebeurd he..
    Morgen zou ik ongi moeten worden als ik mij aan mijn langste cyclus houd.
    Dacht dat ik mijn ei eerder al had maar dat valt weer tegen misschien..
    We wachten morgen dus nog netjes af hahah.

En veel plezier vanavond!

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer:
    Nou, ten eerste even over mn vader dan:
    Mijn vader heeft dus 6 jaar geleden een ongeluk gehad en is daardoor in een zware coma geraakt. Hij is er nooit meer bovenop gekomen en dat zal ook nooit meer gebeuren ook. Door het ongeluk heeft ie namelijk een zware hersenbeschadiging opgelopen... Lichamelijk is ie heel zwak, hij kan wel nog lopen ed, maar heel moeilijk. En geestelijk is ie heel veel kwijt. Hij kan nog praten, maar het is heel moeilijk om echt een gesprek met hem te voeren want hij reageert alleen maar met 'oh ja' en dat soort dingen. Er komt dus niet echt meer uit om weer een reactie op te terug te geven. Verder weet ie heel veel niet meer. Hij weet dingen van zn jeugd, maar van nu eigenlijk niks. Hij weet dan wel wie ik ben bijvoorbeeld, maar hoe oud ik ben of waar ik nu woon of dat ik nu samenwoon bijvoorbeeld, dat weet ie niet. Ik vertel het hem wel elke keer, maar 5 minuten later is hij het weer vergeten zeg maar...
    Je zou het een beetje kunnen vergelijken met dementie...

Over de uitleg van mijn dokter:
    Ik ben er zelf ook heel blij mee hoor! Tijdens mijn vorige vmk's had ik nog een andere dokter en die zei er eigenlijk niet veel over... Maar nu maak ik me iig al veel minder zorgen erover :) Fijn dat t jou ook een wat beter gevoel geeft erover :)

Over 7 juli:
    Ik snap echt heel goed dat dat je verdrietig maakt.. Het is toch een speciale datum geworden voor je! Probeer anders op die dag iets speciaals te doen met je man? Om jullie kindje zo toch op een speciale manier te herrinneren :)

Je kindje is er dan niet in levende lijve, maar je kindje houdt je elke dag in de gaten hoor :)

9. Niet meer actief

Jeetje wat erg van je vader..

En dreamer, volgens mij is het ook een goed idee om ies te plannen samen met je man.
    Geeft misschien iets rust en jullie helpen elkaar de dag door.

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Herkenbaar verhaal over je vader.
    Tenminste, tot op zekere hoogte dan.
    Mijn moeder heeft nu 10 jaar geleden 3 hersenbloedingen gehad die bijna fataal waren.
    Hersenoperatie gehad en kantje boord gehaald.
    Ze was het eerste half jaar dus net als jij je vader nu beschrijft.
    Daarna wel beter gegaan tot begin dit jaar, toen kreeg ze een herseninfarct eroverheen (dat is dus de reden dat ik gestopt ben met roken .. het is erfelijk en roken is dé grootste externe factor..)
    Nu gaat ze steeds verder achteruit en begint ook steeds meer dement te lijken (ze is nog niet eens 50 :( )
    Kan dus niet zeggen dat ik volledig weet hoe het is met zo'n ouder, maar kan het gedeeltelijk wel voorstellen.
    Naar dat je vader er nooit meer bovenop gekomen is zeg! Had je goed contact met je vader? (weet niet of je ouders gescheiden waren?)

Er staat nog niks gepland voor die datum.
    Mn man denkt er verder ook niet zo bij na (man eigen misschien?)
    Ik hoop stiekum die dag een positieve test in handen te hebben ...
    Dat zou voor mij echt heel veel betekenen en de dag een hele andere wending geven.
    Maar goed, een negatieve test die dag zou me echt breken volgens mij ...
    Weet dus duidelijk nog niet wat we gaan doen die dag.

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dreamer, over mn vader stuur ik wel even een pb :)

Wat betreft 7 juli nog een keer; ik denk zelf dat t goed is om dan iets te doen samen met je man. Het hoeft niet heel uitgebreid met toeters en bellen te zijn hoor, maar al is het maar een kaarsje aansteken of iets dergelijks :)

12. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

kristel ik moest vandaag echt vaak aan je denken, en dan ken ik je persoonlijk nog niet eens! hoop echt voor je dat je snel duidelijkeheid hebt wat er eventueel is en dat je snel weer zwanger bent, maar dat ie dan lekker warm 9 maanden blijft zitten! xxx

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nog even snel....

@kristel...dat lijkt me vereelijk dat je vader geen korte termijn geheugen heeft...

@dreamer.... wat kristel al zei steek een kaarsje aan!

@debora....ik hoop dat je zwanger bent..en dat het kindje in je buik je voor de gek aanhet hoduen is...

jongens....mijn gezicht gloeid....ik liet vriend net voelen en hij zei jij bent heet...maar heb geen koorts...heb 37.24...dit heb ik nooit...mijn wangen doen er gewoon zeer van ik voel gewoon mijn hart er in kloppen ook heb ik steeds meer steken...ik weet dat ik me eigen heel goed voorde gek kanhouden...en hoop daarom gewoon morgen ongi te worden!

nou ik ben er zo vandoor...voetbal..net 1-1 das mooi voor ons...want wij worden kampioenen :)

14. Eva R

Eva R Niet meer actief

dag meiden.. allemaal gewoon even een knuffel!

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @Alexia,

Knuffel terug!

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal...
    heb eerlijk gezegd niet alles bijgelzen ;)
    zo weer voetbal kijken :)
    las wel iets over kristel haar vader :( wat erg allemaal zeg pffff...

verder heb ik me schoonvader weer overleefd... pfff maarjah en voor alysia een oranje hollend romper gekocht oranje speen oranje hoofddoek dus we zijn er klaar voor om naar turkije te gaan ;) hihi....

meiden dikke knuffel voor jullie allemaal!

17. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    1-0 ! 1-0 ! ... hihi ... Onze 2 beagle's hebben oranje staarten! :D ..

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    JJEEEEEEJJJJJJ! NEDERLAND IS GOED!

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    whiiwwwhhwwooeeeeeeeeeeeeeeee 4-1 :D:D:D:D

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    4-1 !
    Wat een wedstrijd!
    Zo verdient gewonnen :D

Heb de wedstrijd gezien met ongeveer 100 man.
    Prachtig!

Zo, nu eens even bijkomen :p

Deel Deze Pagina