Ja we hebben zeker een leuke dag gehad Lekker gewandeld in het park. Gaan zometeen weer, want het ging regenen toen we er waren en nu begint de zon te schijnen. Is toch wat leuker wandelen dan he
dreamer: jeetje zit niet mee he.. maargoed komt helemaal goed of moet ik oma zeggen dan ben k een vrouw op leeftijd sammie: ik denk wel dat je zwanger bent zo aan je lkachten te horen verder niet veel bijzonders hier dadelijk effe op visite vanaaf lekker paste eten
Ik schrok me eigen net rot, ik dacht ineens waarom doet de stofzuiger het niet meer, en waar is mijn muziek... Ineens schoot alles weer aan, kijk ik naar buiten onweert het keihard! Denk dat hij ergens ingeslagen is... Dus ik wacht nog wel even met verdergaan tot de bui over is.
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 NOD lijst Oktober 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 17: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 20: Dreamer83, 6e ronde 23: Nicole84, 1e ronde 23: Sammie88, 4e ronde 24: Kristel86, 10e ronde 26: Gaby1986, 6e ronde 29: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde November 04: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde 11: Sannehai, 2e ronde 12: Suus1987, 8e ronde 14: Agneta, 3e ronde met Clomid Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan! Hoezo de lijst stond even 30 pagina's terug Heb mn NOD even aangepast, is 1 dagje eerder :-D
Hey meiden, Alles goed met iedereen hier? Ik heb vrijwel niks te melden (behalve dat mn ei dus toch lekker op dag 16 geweest is ) maar wilde even van mezelf laten horen Ik ben de laatste dagen heel erg ziek geweest en nog steeds een beetje dus vandaar dat ik er eventjes niet was. Hopelijk gaat t goed met iedereen en komt er snel roze bij! :-D
Hoi Kristel, Fijn weer eens wat van je te horen ..haha.. Alles voor de trouwerij al rond, of loop ik nu zo erg achter en ben je al getrouwd... Hoe gaat het met het hondje? Hier gaat alles goed, nog steeds nergens last van, voel me kiplekker.. Heb mega veel zin in de vakantie, daar ben ik wel hard aan toe .. Verder nog steeds geen ONGI te bekennen..grrr.. hoe lang zou mijn cycles nu wel neit wezen?/ gatver zeg.. vanavond lekker zwemmen..! Mijn liefje heeft afgelopen zaterdag op de kermis mijn aller eerste Troetelbeertje gewonnen.. en niet een kleintje, nee een mega grote .. het een is een gele met een zonnetje op zijn buik... Wat kan een kind toch blij worden van een knuffel..:d..haha! Hoe gaat het verder met iedereen? @sammie Hier gelukkig geen problemen.. was ook een vage bij zeg! @Cristel Knappe man heb je zeg.. Hij lijkt sprekend op die aangenomen zoon van connie breukhoven! Alleen een vele knappere versie!
Hey Matta Fijn dat het goed met je gaat! Maar die ongi of positieve test mag toch wel snel komen zeg! Ik duim natuurlijk voor een posi test, maar als dat er niet i nzit, dan hoop i ktoch echt dat je ongi snel komt hoor.. Echt lief zeg, zo'n grote knuffel! Ik wil dat ook haha, ik heb alleen maar van die kleine knuffels van de kermis.. Ik wil ok een ker graag et zo'n hele grote naar huis lopen, met en suikrspin erbij Dus echt dat typische kermisgevoel We hebben trouwens bijna alles geregeld voor de bruiloft Ik moet alleen nog een bruidsboeket uitzoeken, zou ik gisteren gedaan hebben, maar toen was ik ziek Met Angel is ook alles goed hoor, het is echt zo'n lief beestje! Ze is ein-de-lijk zindelijk en ze houdt ons ook niet meer wakker 's nachts :-D
Kristel, Heb je al wel een bruidsboeket in gedachten? En wat voor bloemen wil je erin? Goed dat Angel zindelijk is!
@Kristel Jeeej.. wat fijn.. die lieve Angel toch :d..Is ze ook alweer gegroeid? Mooi zo dat alles geregeld is.. Ja idd laat die ongi of posi test dan maar komen.. duurt zo veel te lang! @Sammie JA heb 1x getest, dat was vorige week donderdag avond laat.. maar die was harstikke negatief..! Ik bedoel als het bij 10 dgn overtijd al niets is, dan zal het nu ook niet zo zijn.. als ik in het weekend nog niet ongi ben, dan test ik, is die negatief, bel ik de huisarst!
hey hallo dames, allemaal een fijne dag gehad? ik mocht vandaag 3 uurtjes eerder weg. was wel superfijn. we hadden maar 9 kids in de middag. heb even terug zitten lezen en tot mijn verbazing zie ik gewoon steeds meer mensen uit Cuijk erbij staan. echt supertoevallig! en volgens mij ken ik er ook nog een aantal van de meiden.... grtz suus
ja idd hier waait het flink. echt al herfst. de kids op het werk waren alle bladeren in van die kleine kruiwagens aan het scheppen en dan een hoop maken en erin vallen. haha. zag er erg aandoenlijk uit
hahaha, ja dat kan ik me voorstellen! Het is idd echt herfst weer! de boven voor ons huis zijn bijn kaal!
oh wat een rot dag Snap er helemaal niets meer van... Had vanmorgen een test gedaan, 1 van die hele vroege, daar zag ik an een half uur een heel inieminie streepje, maar me ventje zag hem niet, dus die maar weg gegooit Toen één van kruidvat, nou ja negatief dus Op zich neit zo erg, want heb toch te vroeg getest eigenlijk natuurlijk Maar wel een beetje teleurgesteld Vanmiddag opeens vreselijke buikpijn en ja hoor nu dus 10 dagen na me ei alweer een bloeding... Tis nog niet super veel maar de pijn is niet te harden, ben zelfs eerder naar huis gekomen Voel me zo klote, en heel verdrietig, voelde me gewoon echt zwanger kan er niets anders van maken... Vind eht ook zo gek dat ik nu al ongi word, op 10dpo, en ook nog eens met een temp van 37,1 vanmorgen, wat voor mij doen heel hoog is! Baal verschrikkelijk, had het echt niet verwacht
hey sterretje, das echt balen vooral als je een gevoel hebt van: misschien zou het nu wel eens raak kunnen zijn... dikke knuffel voor jou.. grtz suus
thnx suusje23 Dat doet me ff goed! Voelt gewoon zo raar, had de afgelopen maanden geen een keer het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar deze maand gewoon wel Voelde me precies zo als toen ik zwanger was, heel apart ZElfde symptomen enzo ook Hoe is het met jou verder? @matta, wat knap dat je het zo lang vol kan houden zeg, om neit te testen, ben erg benieuwd hoor! @sammie klinkt goed meis, ik denk dat je gewoon echt zwanger bent deze maand hoor! Dan kan bijna niet anders, zo lang gewacht op je ei, dus overal hebben reserves rond gezwommen @kristel, goed je weer te zien hier meis! Wat fijn dat je ei toch op dag 16 is geweest, nu weer aftellen dus! Weet ej al wat voor bruidsboeket je wilt?
Nou dat dacht ik eerst nog, gister had ik ook één druppel bloed... Maar vandaag super buikpijn, dsu tja denk dat met buikpijn erbij geen goed teken is helaas