Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    okeej maakt niet uit hoor!

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    jah dat kan kloppen dat ik een cyclus WEER heb van 35...eigenlijk komt dat wel mooi uit want dat wil du zeggen dat ik niet ongi ben op vakantie! :)

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    en dn word de baby....verwekt in egypte...11 juli is dan mijn meest vruchtbare dag.....en dan zitten we daar tot 17 juli....en mijn ongi dag us dan 25 juli

4. Niet meer actief

ZoZo ik hoop het voor je meid!

5. Niet meer actief

Dames, even een vraagje..

Er is namelijk iets wat mijn cclus een andere wending kan geven :p
    Ik zou het uitleggen,..

Ik heb ergens rond het midden van mijn cclus getempt om te kijken of ik mij ei al had gehad. Mijn temp was hoog dus dacht jippii die heb ik gehad.
    Een aantal dagen later had ik steekjes krampen en was ik ziek tijdens die krampen, dus ik dacht innesteling..

Als dat nou mijn ei was geweest die ik wel vaker voel..
    Dan zou mijn NOD vandaag zijn.
    En donderdagavond had ik bij het afvegen een hele dunne bloedsliert op het wc papier zitten.. Maar is dat dan niet veel te laat voor een innesteling?
    Ik dacht dat ik ongie werd.

Graag hulp dames :( :( :( :( :( :( :(

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    jongens ik ben weer weg!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Eenmalig tempen geeft niet aan of je ei geweest is of niet, want je temp is natuurlijk afhankelijk van veel dingen.
    Het kan dus goed dat je je ei hebt gehad toen je die steken voelde.

Donderdag zou dan dag 12 na je ei zijn?
    Dat zou wel wat laat zijn voor innestelingsbloeding ja.
    Het kan ook een voorteken zijn van de ongi die eraan zit te komen of een beetje bloed van een wondje.

Maar goed, je kan helaas niks anders doen dan afwachten!

8. Niet meer actief

Ok dank je..
    Aangezien ik vaker hele cyclussen getempt heb wist ik hoe mijn temp moet zijn na een ei. Dus vandaar..
    Ik heb nog nooit een bloedinkje gehad voor een ongie..
    En ook geen wondjes.. Had al een paar dagen niet geklust.
    Dat vind ik heel erg gek..

Maar nog denk ik dat ik vandaag alweer een nieuwe banner kan maken hoor.
    Heb heeeeeeel veel ongie krampen dus het lijkt erop dat ik weer een cyclus heb van 29 dagen :(

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Zou jammer zijn als de ongi doorbreekt.
    Maar wel een mooie cyclus als het 29 dagen is!
    (probeer er maar wat positiefs tegenaan te gooien ;) )

10. Niet meer actief

Ja he dat zou het enige voordeel eraan zijn..
    En ik heb de tijd om werk te zoeken zonder te moeten liegen haha

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hoihoi allemaal :)

@Lynn: We gaan er allebei voor om een kindje in Egypte te verwekken goed? :-D Mijn volgende vruchtbare dagen zijn ook in Egypte ;) Hopelijk doet de warmte en de ontspannenheid ons goed :-D

@Alexia: Laat je voeten lekker masseren door je bijna-man en doe lekker rustig aan vandaag :) Spannend hoor, nog 3 weken :-D

@Debora: Nee, je mag niet ongie worden vandaag! Ook niet morgen of volgende week, over 9 maanden pas! ;)

@De rest:
    Hoe gaat t vandaag met jullie?

Wij gaan zometeen weer lekker shoppen :) Nog wat dingen voor de vakantie halen! Nieuwe bikini(s), wat leuke zomerkleding... Heb er zin in :-D
    Verder gaan we dan vanavond naar mijn moeder en mijn beste vriend komt ook langs, lekker aan de wijn of iets dus ;) Nu mag het weer :) (Moeder woont in Zuid-Limburg, beste vriend ook)

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    geode morgen dames, hoe si het hier!
    sorry heb niet alles bijgezlezen, word hier zo gezellig gebept steeds1

Nog geen ongi voor jullie deborah en lynn zie ik... Dat is dus nog steeds spannend! Al wel getest deborak of wacht je nog steeds af tot maandag?

Hoe is het met jou dreamer, helemaal geen ongi meer nog steeds? Echt fijn zo'n koirte ongi hoor, al dat gedoe steeds tijdens een ongi is maar neits, daar kun ej maar beter niet te lang last vna hebben!

Hoe is het met jou kristel? Hoe was je avondje uit, lekekr ff kunnen ontspannen en bijgekomen?

Hier een beetje een vaag gevoel... Mijn temp is prima hoog nog steeds, alleen gister had ik opeens weer een posi ovulatie test!
    Ik kan toch nu geen ei meer krijgen, want mijn temp is echt hoger dan aan het begin van mijn cyclus?
    Vind het zo raar... Heeft iemand dat wel eens vaker gehad, of een idee hoe dat komt?

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Aah kris, heerlijk op vakantie, lekker altijd he, van te voren shoppen, das altijd al leuk aan een vakantie! Wanneer ga je weg?
    Wat grappig by the way dat jullie allebei naar Egypte gaan, let's ahve some Eghypts baby's than!

14. Niet meer actief

@Kristel: geniet dan maar lekker van die wijntjes hoor :)
    En ik wordt helemaal gek, loop elke 10 minuten naar de wc.. tot op heden nog niks te zien..

@Sterretje: Denk dat ik vandaag ongie ga worden hoor.
    Heb erg veel ongi krampen. Heel verveld allemaal haha.
    Testen zit er denk ik ook niet meer in dus..

Volgens mij kunnne ovu testen ook positief reageren als je zwanger bent.
    Ik hoop het voor je meid!

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Wat Debora zegt Sterretje; Een ovulatietest kan positief worden als je zwanger bent :-D
    Dat was bij mij ook alledrie de keren het geval! Van de ene op de andere dag had ik positieve ovulatietesten! SPANNEND! Ik hoop het zooooo voor je! :-D

Wij gaan trouwens 19 juni weg, bijna dus :-D Heb er echt heel veel zin in. Even lekker weg van al het gedoe hier en gewoon doen waar we zin in hebben :)

Ik ga nu alweer gedag zeggen, even eten en dan gaan we weg :) Misschien tot straks/vanavond nog!

Knuffel aan iedereen

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    ZOu dat al zo snel kunnen dan, ik heb anderhalve week geleden mijn ei pas gehad, en vorige weekend waaschijnlijk dan een innestelingsbloeding, mocht het beetje bloed daarvan zijn geweest...
    Hoe lang zou je eventueel na een innesteling kunnen testen dan? En testen ovu testen dan eventeueel eerder positef bij een zwangerschap dan een gewone test?

Vervelend dat je last van krampen hebt, is echt heel naar... maar een positeif iets! ik heb ook altijd veel last van ongi krampen gehad, de keer toen ik zwanger was dus ook, en ik dacht al de hele week dat ik ongi ging wordne, maar dat kwam maar niet... Toen bleek dus dat ik zwanger was, met ongi krampen! Duis het kan nog van alles beteken hoor meis!

17. Niet meer actief

Normaal wordt ik snachts ongi en merk ik het gelijk op als ik opsta..
    Vorige maand was ik ook pas rond een uur of 11 ongi..
    Dit keer nog niks te zien..
    Als ik vandaag niet ongi word dan sta ik wel heel raar te kijken, want ik heb normaal de krampen alleen als ik al ongi ben..
    Maar ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi wordt haha..
    Dus zolang mijn banner niet veranderd ben ik nog niet ongi hoor!

18. Niet meer actief

En volgens mij heb ik ergens gelezen dat je ongeveer een week na de innesteling kan testen..
    Weet niet zeker of dit klopt, maar je kan het natuurlijk proberen.
    Ziet er goed uit voor je!

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Nou mies ik duim heel erg voor je dat je niet ongi word, en houd mijn verhaal in je achterhoofd he! Als je morgen toch nog neit ongi bent, wil je dan toch al gaan testen of eventueel echt maandag pas?

Nou ik ben erg benieuwd wat er bij mij uit gaat komen hoor! Heb nog ovutesten over dus vanmiddag eerst maar weer eens een ovutest doen en kijken wat die zegt! Ben erg benieuwd, nu word ik helemaal zenuwachtig, aaah!

20. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Goeiemorgen girls!
    Deboor, ik heb (zoals bijna gewoonlijk) precies hetzelfde als jou! Heleboel krampjes maar geen ongi te bekennen :( !
    Baal er wel van als ik niet zwanger ben, want heb dan een onregelmatige cyclus...
    Meiden ik ben ook meteen weer weg, ook lekker shoppen!
    Hele fijne dag en ik denk dat vanavond!
    Ik blijf duimen voor alle wegblijvende :evil: en positieve testen!

Share This Page