@suus: ja pas op hoor want als oma de rolator in handen heeft gaat ze als een speer... @dreamer: kun je deze banner niet tijdelijk ergens op je computer opslaan zodat je hem altijd later nog kan gebruiken.?
nee ben er nog maar doe 3 dingen tegelijk dus reageer beetje traag maar ga zo wel afsluiten en bed opzoeken...
oke.. dan ga ik ook wel zo.. vriendlief wilde zo ook nog even op de pc.. dus ga ik maar even afmelden.. en dan vast lekker pyama aandoen.. morgen sollicitatiegesprek dus moet wel een beetje fit zijn ..
Was even iemand een speedcursus FF geven Maar mn banner is nu ingesteld op deze cyclus. Heb geen idee wat mn volgende cyclus gaat doen natuurlijk.
weltrusten en slaap lekker allemaal.. veel plezier als je nog gaat klussen.. wij niet want hebben we gister nog gedaan
@Dazwa84: heej.. kennen we jou al.. of hebben we een nieuw lid in ons midden (nee.. ik slaap nog niet.. vriendlief zit k1 te kijken wil nog niet naar bed)
Goedemorgen meiden, Nadat ik gister de pc had uit gedaan en na de wc bezoek afveegde, schoot ik in tranen uit, ik verloor 2 druppels rood bloed... Na wat huilen en denken zijn we naar bed gegaan, mijn vriend zei nieuwe ronde nieuwe kansen.. Vanochtend werd ik wakker liep naar de wc en tot mijn grootte verbazing verloor ik ineens heel veel creamy met in de verte wat roze. Ook mijn temperatuur was weer wat gestegen. De eerste keer dat ik tempte gaf hij aan 37,73 dat kan natuurlijk niet! Ik nog een keer met dezelfde en een keer met mijn nieuwe thermometer, pff gelukkig 37.0 alle 2. Op dit moment heb ik geen teken van buikpijn ineens... gister nog wel wat misselijk. Ik zie het somber in en denk dat het toch door gaat breken... Nou maar hopen dat de huisarts mij op tijd doorverwijst naar de gyn want anders zegt hij weer je bent ongi geworden dus kijk nog maar een keer aan Hoe gaat het verder met de rest? Dreamer al getest?
sammie geef de moed niet op, een innestelingsbloeding kan je zelf nog tot 8 weken zwanger of langer houden. Je temp is positief in ieder geval. Mijn temp wordt steeds hoger: lijkt toch op een innestelingsdip Suus succes vandaag met je sollicitatie Dreamer gaat positief testen vandaag, ik weet t zeker! Kleinkind heeft gesproken
Hallo allemaal! @Sammie: Ah nee, je mag niet ongi worden! Ik hoop zo voor je dat het een innestlingsbloeding was! Je temp lijkt ook positief mee te doen, dus blijven wij het ook he @Dreamer: Test? :-D Heb je een goed gevoel erover? @All: Ik ben echt heel druk de laatste dagen dus vandaar dat ik niet zoveel hier ben... Gister zwemmers van vriend ingeleverd en de huisarts zei dat de uitslag morgen of overmorgen er moet zijn e ndan belt hij ons ook meteen Verder hebben we t even gehad over hoe en wat nu verder als er uit t zaad niks komt. Nou dan gaan ze dus bij mij verder met onderzoeken bij de gyn.. Maar de huisarts had t al meteen over een HSG enz... Of ik dat nu al wil. Ik denk het niet! Ik denk dat als dat het geval zou zijn dat ik dan nog liever even zelf probeer ^^ Vind sowieso dat dat soort dingen een beetje te vroeg zijn... Maargoed, de huisarts zegt zelf ook; Jij bent dan nog wel jong en kan nog wel een paar jaartjes wachten in principe, maar je vriend niet (die is 10 jaar ouder). Dus vandaar dat als het niet gaat lukken dat ze dan ook meteen onderzoeken willen gaan doen... Vanwege mn vriend zijn kinderwens. Dus daar ben ik dan wel weer blij om dat ze zo denken. Verder heb ik trouwens een supergoed gevoel over deze ronde, waarom weet ik ook niet Ik heb eigenlijk geen lichamelijke dingen waarvan ik zeg: hmm, zou het? Ik voel me gewoon superzwanger Is dat raar?
@Meisje: Ziet er positief uit zeg je kaartje! Ik heb dat ook gehad, op 5 dpo ineens een lage temp! Laten we samen zwanger zijn
vind ik een heel goed plan kristel! Dan loop je precies een dagje voor op mij (er staat 7 maar die klopte niet, moet 6 dagen zijn) Ik zou uitgerekend zijn op 6 juli tien dagen voor mn vriends verjaardag en 19 dagen voor mijn verjaardag. Oooh ik krijg een babykamer voor kerst he we gaan m voor de kerst opknappen
Ik heb net even de calculator erbij gepakt en als ik nu echt zwanger zou zijn dan ben ik ook op 6 juli uitgerekend Zou wel echt stoer zijn als het bij ons allebei raak is nu Wat voor babykamer krijgen jullie? Zelf uitgekozen of wordt het echt een verassing?
goedemorgen.. mijn werk belde net of ik aub nu kon komen.. dus ben er weer vandoor.. gauw aankleden enzo... tot vanavond.
werkze gaby ik wil graag een bruin met creme maar misschien lavendel.. weten we nog niet. Denk de eerste