Meiden, Ben net terug van de huisarts na 1,5 uur wachten en nakijken. Moest in eerste instantie de zw test zelf betalen 12 euro zonder mij in te lichten van te voren! Negatief. Binnenwaarts onderzoek, sterk vergrote linker eierstok met erge pijn bij aanraking. Ging hij ook nog met latex handschoenen naar binnen terwijl ik een latex allergie heb! En dan nog droog ook deed behoorlijk pijn. Nu heb ik om 15.35 een spoedecho en gesprek met de gynaecoloog om een EUG (buiten baarmoederlijke zwangerschap) uit te sluiten.
@Sammie: Dat is wel even schrikken zo zeg! Hopelijk komt er niks ernstigs uit vanmiddag, ik duim voor je! Wel echt krom dat de dokter je zo behandeld heeft hoor, met latexhandschoenen en niet eens even wat glijmiddel oid Sukkel.. @Meisje: Wel mooi, bruin met creme, ik denk dat wij ook iets in die richting willen, maargoed, dat zien we wel als ik zwanger ben Wij willen de babykamer pas doen na de 20 weken echo, als we weten of het een jongetje of een meisje wordt
Hey Sammie, Jeetje wat vervelend zeg! Ik hoop dat ze vanmiddag met de spoedecho iets kunnen vinden... Heel veel sterkte lieverd! Ik denk dat wij ook pas na de 20 weken echo gaan beginnen aan het kamertje. Welke kleuren... ehm ik vind lime en aqua ook nog steeds erg leuk in combinatie met zilver en wit. Maar als het een meisje is kan ik het waarschijnlijk niet laten om roze accenten aan te brengen Liefs Debby
kristel: Sammie jeetje heel veel sterkte straks. Maar heb je daarvoor geen posi test dan, ik davht dat je met een eug ook hcg aanmaakte?
Mooie kamer! Ik ga straks ook eens even rondkijken Ik ga nu even heel uitgrebeid engels ontbijt maken :-D (jammie!) Lekker worstjes, witte bonen in tomatensaus, toast, roerei, gebakken ontbijtspek, sterke thee, fruit, salade en vruchtensap :-D Vriend werkt thuis vandaag, dus dan vind ik t leuk om uitgebreid te doen met eten
hallo meiden, heb gisteravond helder rood bloed gezien dus heb mn NOD... jeetje sammie. knuffel.... ben vanochtend ook zelf even bij de ha geweest vanwege geen ei. hij dacht eerst aan pcos maar dat komt niet overeen met mijn mooie nette cyclusduur steeds. dus daar moet ik me niet druk om maken zegt hij. ik moet stoppen met tempen en de ovutesten en gewoon even 3 maanden zo proberen (om de dag klussen) en kijken hoe het over 3 maanden is is het dan nog niet goed met zwanger worden dan mag ik gelijk door naar het ziekenhuis. dus klinkt behoorlijk spannend... hij zei ook nog dat zoiets als ontpillen niet bestaat......mja of dat ook echt zo is weet ik dus niet. sorry even voor mn lange ego verhaaltje grtz suus
maar suus als je geen ovutesten mag gebruiken of tempen hoe weet je dan hoe t met je ei staat? als je je ei mist, weet je nog niets..
mocht ik na die drie maanden niet zwanger zijn zo moet ik het eigenlijk zeggen. heb ook zoveel info gekregen hihi. wacht ik zal het ff veranderen
hai suusje23: welke huisarts heb jij.. ik heb besloten om ook naar de huisarts te gaan.. heb maandag een afspraak.. ik wil gewoon weten hoe of wat.. heb toch vakantie volgende week dus ga gewoon in het begin van mij vakantie naar de huisarts..
@sammie: echt klote voor je . dikke knuffel.. Wat een klote dokter maar wel fijn dat hij je gelijk doorstuurt.. houd de moed erin!
Zo, ik ben klaar met eten :-D @Suus1987: Vat het niet negatief op alsjeblieft, ik bedoel het gewoon uit interesse. Waarom wil je nu al naar de huisarts...? @Sammie: pfft, eikel zeg!
@kristel86: denk dat ik gewoon gerust gesteld wil worden.. maak me toch soms zorgen.. zijn al 8 rondes bezig en de laatste 2 echt om de dag geklust maar nog niks.. wil gewoon even wat duidelijkheid..