@Suus1987: Ok, ik snap het wel hoor, ik ken die zorgen maar al te goed Maar hou er rekening mee dat de huisarts niet snel iets doet nu al... Dat je dus niet met volle moed erheen gaat en dan teleurgesteld thuis gaat komen.. Wij zijn ook pas 10 maanden bezig nu, maar bij ons wordt er wat gedaan omdat ik al 3x een vmk gehad heb, ik met mn B12 zit en mn vriend is 10 jaar ouder..
mijn vriend is ook 7 jaar ouder dan mij Maar suusje23 had gezegd dat ze iemand kende die al bijna 9 maanden bezig was en toen had hij gevraagd of ik nog niet bij de HA was geweest.. En we hebben de zelfde aardige HA dus ga er gewoon naar toe.. verwacht gewoon niks van hem.. weet niet eens precies wat ik kan verwachten
hey kristel, ik ben 3 maanden bezig en als het over 3maanden niet raak is mag ik ook naar de gynaecoloog. dus tja. is vaak ook niks van te zeggen. daswel erg joh 3 mk!
Ik hoop gewoon dat het dan een huisarts is die erg meelevend is, maar ik ben bang dat je teleurgesteld gaat worden met: ga je temp maar eens een paar maanden bijhouden... Of kom over zoveel maanden maar weer terug... Want dat is gewoon wat je niet wilt horen he @suusje: Ja, maar jij kan je ei niet vinden toch? Dat is dan een heel ander verhaal
ja mn ei is missing. erg vervelend ook. dus tja. nu mag ik 3 maanden niet tempen en ovutesten gebruiken en ik mag wel om de dag klussen. als het dan niet raak is naar ziekenhuis. je zou er natuurlijk ook veel teveel mee bezig kunnen zijn zei die leerlingarts. tja.
Ach, dat te veel ermee bezig zijn vind ik onzin... Dat het niet superbevordelijk is, ok, maar dat je dan helemaal niet zwanger wordt erdoor of helemaal geen eisprong krijgt erdoor is gewoon echt bullshit. En jezelf juist verplichten om er niet mee bezig zijn werkt averechts, trust me Zoiets moet gewoon natuurlijk komen... Ik ben er ook bijna niet meer mee bezig, gewoon omdat ik t zat ben om mn tijd daaraan te besteden terwijl ik net zo goed andere leuke dingen kan doen
ja idd. ha dacht meteen aan pcos.maar omdat mijn cyclussen netjes zijn hoef ik me daar niet echt zorgen om te maken. dus ik weet het ook allemaal niet meer.mja we wachten de komende 3 maanden af en dan zien we wel.
jeetje wat een verhalen.. @sammie wat vervelend was het weer dezelfde arts als gister die die rare vragen stelde? misscien moet je overwegen een andere te nemen en misschien een vrouwelijke die doet misschien anders en voel je je pretiger bij om open mee te praten. maar beetje vreemde man zou er zeker een meldign van maken tegen de praktijk of tegen hem zelf. was dat niet bekend bij hem at je een latex alergie hebt. @suus: hoe zit dat dan ik kan me ei niet vinden? wat word daar mee bedoeld dat je helemaal geen ei hebt gehad of dat je temparatuur dat niet laat zien:S met mij gaat het rustig aan he vanavond afspraak voor hypotheek enzow spannend hoo echt dat eht mogelijk is om dat huis te kopen anders maar een prijsklasse lager maar wil toc wel graag een tuintje voor de kleine en voor ons zelf lekker kunnen bq zou lekker zijn in de zomer
Al is het maar met eten of drinken, ik hou eigenlijk nergens rekening meer mee, ik eet, drink en doe waar ik zin in heb. Als ik overal maar steeds rekening mee moet gaan houden dan word ik gek en blijf ik dus focussen op het zwanger worden Op deze manier door gewoon te doen wat i kzelf wil kan ik er vel rustiger mee omgaan. Ik temp nu dan zodat ik wat kan laten zien als we doorgestuurd worden, maar verder hou ik niks bij eigenlijk. Ik weet zo uit mn hoofd niet eens wanneer mn NOD is of p welke cyclusdag ik zit
@Suusje: Hmm, pcos zou ik ook niet zo snel aan denken met je nette cyclussen... Ik zou eerder denken aan dat je weinig hormonen aanmaakt om een eisprong te laten zien op een test of temp. Na je eisprong maakt je lichaam namelijk veel progesteron aan (wat dus voor allerlei lichamelijke klachten zorgt die op zwangerscapsklachten lijken) en daardor stijgt je temperatuur ook. Maar als je daar te weinig van aanmaakt dan stijgt je temp dus niet, ookal heb je wel een eisprong gehad. Vlak voor je eisprong maak je dus LH aan, maar sommige meiden maken gewoon weinig aan waardoor ze geen knalpositieve testen krijgen... Misschien een idee om deze ronde eens extra gevoelige ovutesten van Sensitest te proberen? Die pikken een veel lagere hoeveelheid LH op dan normale...
En je ziet 0,0 tempverschil in je cyclus? Of gaat je temp een klein beetje omhoog vanaf een bepaald moment? @Meisje: Huh, hoezo dat dan...? En dat vie de bedrijfsarts...?
nou ik schijn niet lekker in mn vel te zitten volgens mn leidinggevende dus moest met de BA praten. Maar goed een paar dingen van borderline herken ik wel, impulsief zijn, stemmingswisselingen, zwart-wit denken bijv. alleen in hele lichte mate en t hinderd mij zelf niet. Dus t zou kunnen dat ik heel licht borderline heb maar goed ik krijg dan een aantal coachingsgesprekken daarvoor geloof ik. Wel een gedoe hoor. Ik ben juist happy nu
nee had t vermoeden al een tijd hoor, moeilijke jeugd gehad, heb soms reacties die ik zelf niet begrijp en dat is dan ook weer frustrerend. Vind t wel fijn dat er nu naar gekeken wordt, heeft t beestje ook weer een naam. Ik weet verder helemaal niets, hoe t dan verder gaat. Ik ben niet teleurgesteld, had t wel verwacht, hoop alleen niet dat ik bijv. medicatie krijg die t zwanger worden bemoeilijken. Maar ik ga er niet vanuit omdat t niet overduidelijk is. Enige wat we/ze zien is dat ik zo 3 maanden happy kan zijn en dan weer een terugval krijg, en weer happy en weer een terugval etc...