hier nog een nuchter iemand. Maandag bloedprikken voor de progesteronwaarde en denk dat ik vaanf dan ongeduldig wordt. Maar we wachten rustig af.
@ meisje: wanneer ga je testen? wil weer eens een keer wat roze zien.. het is vandaag wel extreem rustig hier
Hoi meiden, Ik kwam even kijken of er al nieuwe zwangeren zijn. Maar volgens mij nog niet ofwel? Dus dan strooi ik maar wat hcg'tjes voor jullie! Verder alles goed met iedereen?
halloooooowwww hoe is het met iedereen? ik ben wel weer een beetje rustigger. we gaan het allemaal wel zien de komende 3 maanden. jah waar blijft al dat roze? grtz suus
duurt veel te lang voor er iemand roze is.. kan wel een keer wat goed nieuws gebruiken. @suusje: misschien gewoon proberen afgeleid te worden en dan zijn die 3 maanden heel snel om!
@Dreamer: Is eigenlijk wel fijn he, om niet zo fanatiek bezig te zijn met 'ben ik nou zwanger of niet?' Toch? Ik heb dat zelf wel iig, ik ben er gewoon steeds minder mee bezig en de tijd lijkt zo echt veel sneller te gaan, voor ik t weet is mn NOD er al weer @All: Hopelijk mag ik jullie gauw blij maken met roze hier Al moet ik zegge ndat ik sinds vanmiddag dat positieve gevoel kwijt ben! Ik kreeg ineens erg ongi-achtige krampen in mn baarmoeder en mij zegt dat eigenlijk al genoeg... Dus waarschijnlijk gaat iemand anders ons blij maken met roze... Meisje bijvoorbeeld! :-D
Nou de tijd gaat er niet sneller door (wel door vakantie ) Maar ik heb wel meer rust in mn hoofd en dat scheelt wel. Vind het alleen wat lastig dat ik nu niet weet waar ik aan toe ben Moet vanavond weer de hele avond weg, zal maar weer een tampon indoen..
Komt er net een postbode aan de deur... Een pakketje brengen.. Duwt ie vrolijk 'de blije doos' van Prenatal in mn handen die ik besteld had toen ik de eerste keer zwanger was Ik was dat dus helemaal vergeten dat ik die toen besteld had....
ey kristel knuffel voor jou. Hier hetzelfde. Was hem toen niet gaan afhalen en enkele weken geleden stond er ook hier een postbode voor de deur. Je gaat hem toch niet voor niets niet ophalen!
Bah, ik vind dit gewoon echt niet leuk... Nu krijg ik gewoon meteen weer van die gedachten van: Ik zou nu een hele dikke buik moeten hebben, nog 8 weken en ons kindje zou ongeveer geboren moeten zijn.. etc etc... Dit kan ik echt niet gebruiken nu! Die doos gaat op de vliering en komt er pas weer vanaf als ik weer eens zwanger ben, en goed ook! Bedankt voor de knuffels meiden! Jullie zijn echt lief