even over die pendels he... er is vast wel iemand die daar verstand van heeft toch... als er word gependel nov. 2008.. betekent dat dan dat hij zegt dat ik zwanger WORD in nov. of dat ik er achter KOM dat ik zwanger ben. of ligt dat eraan hoe de vraag gesteld word aan de pendel.... want als mijn cyclus nou nog van slag is, is de kans groot dat ik november gewoon oversla nou barst los als je het antwoord weet...
volgens mij wordt je dan in november zwanger en test je in december posi geloof ik..... ik heb m ook staan in november maar heb nog geen eisprong gehad de afgelopen 3 rondes dus ben benieuwd....
@bos ja we gaan ons aan de afspraak houden! Dus jij mag deze maand niet eerder dan 1 nov testen hihi Als je een pendel krijgt word er gezegd zwanger in een bep maand, dus nov bij jou, dus dat betekend dat je in nov posi test als het goed is Sommige sturen een antwoord waarin je zwanger word en wanneer je posi test in welke maand, als dat er niet bij staat, kun je er denk ik van uit gaan dat je ind e maand die je op krijgt, posi test hoor
Daar ben ik weer! :-D Nou, ik las allerlei berichtjes over ondertrouw enzo, maar we zijn al lang in ondertrouw gegaan, al zeker 4 weken geleden We gingen nu kennismaken met de ambtenaar van de burgerlijke stand zodat ze ook een beetje weet wat ze kan vertellen over ons ed Het was iig echt een superleuk mens dus dat gaat wel goed komen op de dag zelf :-D En verder ben ik alweer kwijt wat ik gelezen heb Echt hoor, sinds 2/3 dagen kan ik me nergens meer op concentreren en ik ben echt doodmoe elke dag De laatste 2/3 dagen lag ik elke dag rond 20.30 al op bed, terwijl ik normaal altijd pas rnd 23.00/0.00 ga slapen Vreemd! Ohja, ik heb een nieuwe thermometer gekocht! Ik heb t eerst altijd met een oorthermometer gedaan, wat bij mij ook goed werkt, kijk maar naar mn kaartje ^^ Maar ik wil het toch wat preciezer gaan doen allemaal, dus vandaar dat ik nu een aarsthermometer gekocht heb Heb net even verschil gemeten tussen oorthermometer en kontthermometer... Oor: 37.5 Kont: 37.8 Groot verschil dus! Ik maak deze ronde nog lekker af en ga de volgende ronde (ik verwacht toch dat die komt) beginnen met die nieuwe thermometer
Een goede avond allemaal! heb al een tijdje niets gelezen, is er nog iets bijzonders gebeurd? Nog een zwangere erbij? Kristel, wanneer ga je testen? Want je temp is vrij hoog...
Haha ja dat zie je heel goed Spanning en sensatie En zelf ben ik er heel rustig onder deze ronde. Beetje tegenstrijdig dus Gaat je buik nu al eens groeien meis?
Heey Suhe Hoe gaat het met je? Mooie buik al? Ik heb vandaag getest, maar was zwaar negatief... En mij kennende ga ik morgenochtend weer testen We zullen t zien, ik verwacht er alvast niet zoveel van.. @Dreamer: Jij gaat zaterdag weer testen he? Zoja, dan doen we t lekker samen dan! Goed? Meisje, doe jij dan ook mee? :-D
Kristel: fijn dat de babs een leuke is Hoef je je daar geen zorgen over te maken. En wat is je temp hoog zeg, je zou zeggen dat je ziek bent zo hoog. Aangezien 37,5 al verhoging is. Of ligt die grens bij jou wat anders? @Knarboor: wanneer moest je nu weer naar de gyn?
Ja ik denk dat ik zaterdag ga testen ja. Als ik niet ongi word natuurlijk. Maar ligt ook een beetje aan mn temp dan. Als die ineens 36,6 is ofso hoef ik niet te testen ook Maar voor nu staat zaterdag in de planning ja Gaan we een roze bom in het topic gooien zaterdag?
@Dreamer: goed, wij tweeën gaan zaterdag dus testen! Meisje ook? :-D Ik weet zeker dat je temp hoog blijft, geloof me maar! Mijn temp is na mn ei altijd zo hoog hoor, als ik nu vor mn eisprong zou zitten zou ik ziek zijn met zo'n temp, maar voor nu is het normaal... Ik heb altijd heel erg tempverschil... Misschien supereitjes ofzo altijd?
misschien rare vraag maar kun je ook last van je borsten hebben als je een eisprong hebt? heb allemaal steken in mijn borsten sinds vanmiddag....ze waren al gevoelig maar nu pfff...
Hey meis, hier alles goed hoor, weer aan de wacht tot de ongi voorbij is en we weer aan de klus kunnen Begin het wachten een beetje zat te worden, dus ga proberen me deze maand op meer andere dingen te storten dan het zwanger worden... Al die wijze raad van iedereen, dat je het los moet laten, dus tja gaan we daar maar eens onze best voor doen Jij maandag naar de gyn he, spannend hoor! Ben erg benieuwd hoe en wat nu verder! Heb je zelf al het een en ander uitgezocht? Al in spanning voor maandag?
@ sterretje is makkelijk gezegd doe het maar eens (er niet zo veel mee bezig zijn0 moeilijk hoor. was bijna betrapt vanmiddag hihi toen ik die pillen kocht van etos zwanger worden. kwam een bekende tegen maar heeft het gelukkig neit gezien de vrouw achter de bali stopte het net in t zakje.. wil het graag geheim houden in de omgeving lekker rustig hebben jullie het aan je omgeving verteld?
HIer weet iedereen het wel omdat ik een mk heb gehad met 3 maanden, toen hadden we het net aan eidereen verteld Tja wat je zegt, makkelijker gezegd dan gedaan er niet mee bezig zijn haha, maar ja toch maar proberen andere dingen te doen Zit niet voor neits nu weer hier haha Zo geod lukt het me al
bij ons weten de ouders, en broers en zussen het. mijn beste vriendin en een paar collega's. we hebben het pas verteld toen ik de vmk heb gehad. wij kwamen ook iemand tegen bij de vk die bij mijn schoonouders in het dorp woont en wij wilde dat ze het van ons hoorde en niet van een ander.....