Ik ga nu gelijk op met Dessa en Bos Ook grappig 3 dames op 1 nod Al is de mijne niet helemaal eerlijk natuurlijk
nouja ik ben 3 of 5 dagen te vroeg dus ik heb nog hoop temp blijft stijgen, krampjes zijn er nog, pijnlijke (.)(.) ook, ik ga er nog niet vanuit dat negatief negatief is.,
Ik zit vandaag op dag 29, als ik woensdag ongi zou worden heb ik gewoon een 32 dagen cyclus Dat zou voor het eerst zijn dat ik in de 30 draai.
Meisje, vorige keer teste je vroeg positief toch? Wanneer denk je zelf dat je ei is geweest? Ik ga nu zeker weten november in. Ben benieuwd hoelang mn cyclus dan is Als ik van 32 uitga kom ik meteen in december uit, dus dat doen we dan maar lekker niet
goedemorgen..wie ging er nu nog meer testen? waren er 3 toch.. ? ik werd net wakker gebelt.. hoor ik door de telefoon aby...aby..tante..aby...(gaby) en een kus geluid.. was dat lindsey..haha kei schattig... dreamer jammer dat je niet zwanger bent.. en meisje..nog goede hoop voor jou!
Je zou met een dip op dag 6 en die zwarte test die ook gevoelig is nu al wel posi testen lijkt me. Maar alles kan natuurlijk! Hoop voor je dat je over 3 dagen wel posi test Kristellllllll waar blijf je nouuuuuuuuu Slecht voor mn oude hartje dit hoor
Goeiesmorgens deze morgen! @Dreamer en Meisje: Nouja zeg, gewoon negatief getest... Dat was niet de bedoeling he Ik heb dus ook getest, maar ik weet t even niet Ik heb een Sensitest dipstick gedaan die ik niet vertrouw, maar ik had ze nog liggen Die geven bij mij vaker streepjes en dan is het gewoon niks. En dat doet de test nu dus weer, heeeeeel lichtjes in de verte lijkt een streepje te zitten... Verder een Kruidvat pipettest gedaan en ook daar lijkt heeeeeeeel lichtjes in de verte iets te zitten.... Maar ik geloof niet meer in zulke streepjes en moet dus echt even afwachten wat de test morgen doet Als het goed is krijg ik vandaag die andere testen binnen, die zwarte van Praxisdienst, dus even afwachten wat die gaan doen. Hoop er allemaal maar niet te veel op hoor
Je houdt het nog even spannend dus Kristel Ik ga voor je duimen dat de testen morgen posi uitslaan Doe je dan de cb ook? Vervelend he die vage streepjes! Hoop morgen een duidelijke streep te zien
Hmmz.... Kruidvattest is nu opgedroogd en t streepje is duidelijker.... Krijg m niet duidelijk op de foto, daar is de streep te licht voor... Maargoed, even morgen afwachten dus!
@Dreamer: CB doe ik pas als ik echt een streep zie die ik ook op de foto kan krijgen Bedoel niet dat ik eerst een dikke vette streep wil ofzo, maar gewoon een streepje waaraan je kan zien dat die roze is en dus echt een streepje is..
Heb toch geprobeerd foto te maken.. 2 foto's heb ik in negatief gezet (2 kleurtoonsoorten zijn het) en als je heel goed kijkt zie je toch een streepje zitten...? (zie album) Of ben ik gewoon gek? :-D
Gedaan Alleen ik zie niks op die foto Alleen met een beetje fantasie kan ik er iets in zien... Het zal zoals gewoonlijk wel weer niks zijn en dan word ik morgen of overmorgen gewoon ongesteld
Ik zie ook een vaag streepje op de gewone foto Heb ik geen eens fantasie voor nodig, ik klap gewoon mn scherm meer naar achteren en voila, daar istie! Dus ik hoop dat je morgen of overmorgen een dikkere streep krijgt en het gewoon goed blijft gaan deze keer
Haha, dat is een goeie! Als ik mn scherm wat verder naar achter klap zie ik ook wel wat We zullen het zien de komende dagen
@gaby: wanneer ga jij nou precies testen.. welke datum? Ik ga duimen dat die dan positief is! @kristel: ik geloof ook dat ik iets zag.. en heeeeeeel licht streepje.. maar weet het nie zeker.. maar je test is dan toch nog niet negatief maar is een twijfeltest.. en ik ga vandaag de hele dag gewoon kei hard duimen dat hij morgen positief is.. @dreamer: echt klote voor je.. Maar als je je NOD nu op de 30ste pas hebt.. dan kan het toch zo zijn dat je tegen die tijd nog wel positief test.. ik bedoel dus als je ei pas op dag 20 was? ik ga ook voor jou duimen.. @ meisje: beetje vroeg dan nog die test.. hoop ook bij jou dat die straks als nog positief is.. ik ga ook voor jou duimen Mijn duimen draaien overuren.. maar ik gun jullie het allemaal zo erg!
@Suus: Het is idd een twijfeltest... Niet echt positief, maar ook niet negatief.. Het is gewoon weer afwachten wat de test morgen of overmorgen gaat doen!