ja he sammie.. vind ik ook.. kan wel wat goed nieuws gebruiken! Ik ga trouwens maandag naar de HA.. verwacht niet dat hij veel zal doen.. (nog niet doorsturen ofzo) maar vind het toch wel heel spannend..
vervelend he dat afwachtend.. zoals ik al zei ik zal voor je duimen.. net zo lang tot mijn duimen niet meer mee willen werken
@ gaby: oeh echt spannend.. hoop dat het dan positief is.. Gaat iedereen met mij meeduimen.. ook voor gaby
@Suus: als mn ei dag 20 is geweest, dan geef ik het echt geen kans meer. We hebben op dag 16 savonds geklust en daarna niet meer voor de 20e. We moesten dag 20 zn zaad inleveren en dan mag je 3 dagen geen sex hebben ervoor, dus dag 16 was de laatste dag dat mocht. Dan zouden zn zaadjes wel zo extreem sterk moeten zijn volgens mij wil er dan op dag 20 nog 1 rondzwemmen... Dus ik geef het dan geen kans meer
Ow. nee .. dan is het wel kut.. hopen dan maar dat ze zoooo sterk zijn.. wanneer krijg je uitslag van de zaadjes.. Ik ben er zo vandoor.. ga douchen dan boodschappen doen en dan ff naar de vrije markt
Dinsdag krijg ik de uitslag. Gok dat we dan ook de uitslag van de bloedtesten krijgen? Geen idee eigenlijk. Maar dinsdag middag ergens krijg ik een telefoontje als het goed is.
@Gaby: Maandag testen dus? Spannend! Voel je eigenlijk al iets? @Dreamer: Hey, niet zo negatief (zei de überpessimist ) Er zijn zaadjes die wel een week kunnen overleven he! Ben wel benieuwd naar de uitslag. Wij krijgen de uitslag volgende week ergens.. Huisarts zei eerst eind deze week, dus afgelopen vrijdag ongeveer, maar de assistente zei dat zo'n onderzoek ongeveer 10 dagen duurt.
Ik heb trouwens bij het topic 'foto's plaatsen van vage en duidelijke zwangerschapstesten' gevraagd of ze naar mn testen wilden kijken, en bijna iedereen ziet een streepje Ik ben dus blij! Ik kan niet wachten tot morgen dat ik weer kan testen
Suus, Succes bij de HA! Hier snap ik er niks meer van, na 6 dagen wat bruinverlies (hooguit 4 druppels per dag). Geen buikpijn meer, temp weer omhoog gegaan... Ik zie het wel over 2 1/2 week op de echo... Maar spreek jullie wel weer. Schoonouders komen zo. Kristel, Ik zie in het negatief wel een licht streepje.
ja vind het echt super spannend.. misschien durf ik wel niet te testen haha.. had paar dagen terug wel steeds buikpijn enzo.. en veel moe.. maar dat is allemaal weg.. had wel pijn aan mijn (.)(.).. maar dat heb ik altijd als ik ongi met worden.. maar deze keer is het anders.. en is nu ook al weer bijna over.. normaal stopt dat pas als ik niet meer ongi ben.. dus ben benieuwd..
oooh kristel ik zie ook een licht streepje, ga met je mee duimen, wat spannend! Ik ga er niet vanuit dat ik elke keer evenveel hcg zal aanmaken. Maar we zien t wel. En misschien is t gewoon niet raak geweest deze keer. Nu ga ik toch twijfelen of niet op dag 19 mn ei was en geen innestellinsdip, maar waarom heb ik dan die stijgingen vooraf? Op dag 19 mn ei dan is t verkekeken, we hebben te weinig geklust.
Goede morgen allemaal Wat spannend hier zeg, zoveel mensen tegen hun nod aan! Ik ben maar vast begonnen met duimen! @dreamer, wat balen meis dat je test negatief is... Das echt shit! Ik hoop maar dat ej over een aantal dagen gewoon toch nog positeif mag testen hoor, je verdiend het zo! Bijna de uitslag, spanennd zeg! @kristel, heb even gekeken naar je testen en ik zie op die tweede in het engatief echt een hele lichte streep hoor! Jippie! Morgen weer testen he, spannend! @sammie, wat raar zeg, misschien toch geen aankomende ongi, maar misschien een laat ingenesteld ei, en wie weet toch zwanger We blijven positief hoor meis! @gaby, maandag testen, ben erg beniwud! Niet zenuwachtig zijn hoor, en wel gewoon testen, anders moeten wij ook nog langer wachten
dreamer balen meis van je test ik had nog zo hard geduimd vanacht! mijn duimen doen er pijn van. maar misschien is er nog een klein kansje.. kristel ik zie ook een heel licht streepje. ik hoop het voor je. spannend morgen dus meisje balen ook nega. maar bij jou is er zeker nog een kans over 3 dagen heb je pas je nod. ik hoop het voor je.
zijn er zwangere bij of niet ? moesten er vandaag toch veel testen ? IK ben helemaal happy de peppie net het hartje gehoord met de angelsounds echt al een papas kindje in me buik, want ik kon het niet vinden lang geprobeert me vriend zoekt eerst gelijk gevonen... toen ik ook zoeken kwijt.. vriend weer en gelijk gevonden dus denk dat we weer een meisje krijgen nu al papas kindje @ kristel dacht ik ik zie ook een heeeeelllee lichte streep maar.. die streepjes heb ik helaas vaker gezien bij mezelf vooral met de kruidvat testen sorry
heey natas hoe is het met je? voel je je goed? wat leuk dat je het hartje hebt gehoord! lijkt me echt supergaaf! wat is dat voor ding dan waarmee je het hartje kan horen? hoe werkt dat?
heey agneta... dat ding heet een angelsounds moet je maar eens op google of marktplaats of iets kijken kan je het zien hoe het eruit ziet. Gemiddeld hoorr je het pas vanaf een week of `12 maar dacht probeer het eens weet nog van alysia hoe het exact moet horen. Dus qweet 1000 % zeker dat het me eigen hart niet was want die van de beebie gaat 1000 maal zo snel als van ons dus voel me zo happy was zo bang dat het hartje niet meer zou kloppen maar helemaal bliij maar ik vel me perfect verder jij hebt ook lange cyclussen trouwens pfff ook net als ik vrij lang steeds... dus duurt steeds erg lang voor jou.. Nou hopelijk is het snel raak. Wat gaat iedereen dit weekend doen trouwens?
hey allemaal, ik had nog zo gehoopt dat er iemand roze zou staan vandaag! mja kristel misschien morgen want ik zie ook wel een inimienie vaag klein streepje.... hier was mijn temp vanochtend ineens 39.9! wie weet was het tloedverlies afgelopen weekend(alleen met wc papiertje) wel spotting en heb ik nu ineens een ei gehad. ik snap er niks meer van. maar we zien wel. heb hier de tempkaart en daar laat ik dat lichte bloedverlies nog even opstaan. wat vinden jullie ervan? http://www.fertilityfriend.com/home/21ac2c vanochtend lang zitten luisteren in het ziekenhuis voor die contactochtend voor mensen met een aangeboren hartafwijking. we hebben het over erfelijkheid gehad en over de risico's bij de zwangerschap en de bevalling. erg intressant. en het valt allemaal wel mee als je goed onder controle blijft. maargoed. ik blijf nog heel even en daarna gaan we oppassen op de kids van mn zwager. we gaan met ze naar de mc donalds. alleen weten ze dat nog niet. hihi. grtz suus