oke gaaf! ik kan me voorstellen dat je nu helemaal happy bnt nu je zeker weet dat het hartje klopt! super. gefeliciteerd! ik ga ook zo'n ding kopen mocht het bij mij ooit ook eens raak zijn. ja irritant he die lange cyclussen ik wordt er niet goed van moet nu nog zolang wachten.
Ik begin het idee te krijgen dat dat streepje een vals streepje is Ik ben namelijk ten eerste superchagrijnig, ten tweede wil ik vet huilen (om niks), en ten derde hebben we net boodschappen gedaan en alles waar chocola in zit dat moest ik hebben Heb dus 2 flessen chocomel gekocht, een bus volle slagroom en 2 dikke vette chocomuffins... Heb dus echt t idee dat ik gauw ongesteld ga worden.... @Natas: Wat mooi dat je nu al het hartje hebt kunnen horen Is wel vroeg zeg!
Hey meiden! Hoe gaat het hier? Ik las dat het voor een aantal heel spannend wordt en dat er een paar negatief hebben getest..jammer hoor maarrr nog even over een paar dagen opnieuw testen dan is er waarschijnlijk meer duidelijkheid. Hier gaathet goed ben nog lheeeel licht ongie dus mijn nieuwe ronde gaat bijna in en dan eindelik voor het eerst eignlijk goed beginnen...het voelt een beetje als de eerste echte ronde dus spannend xxxx
@ kristel: ik hoop het niet voor je @ suusje: wel fijn dat het interessant mee en allemaal mee lijkt te vallen.. dat is goed nieuws toch.. @natassie: ben blij voor je dat het hartje klopt @ all: ik had net een duidelijk streepje op mij ovulatietest.. net iets lichter dan de controlle lijn maar wel echt goed zichtbaar een streep Dat is nog niet positief toch.. maar verwacht wel dat het nu niet lang meer duurt want hij word elke dag wat duidelijker
@suus: Volgens mij is het echt pas positief als ie net zo donker is als de controlestreep, dan moet je kijken of die morgen donkerder is ...en voor de zekerheid nu om de dag klussen toch kan je het zeker niet missen
oke laat ik morgen wel weten of hij positief was als ik morgen getest heb.. wel grappig da die elke dag ietsje donkerder is
Ja dat is wel leuk ja en dan weet je gelijk dat je eisprong nadert .. je kan het ook voelen aan de stand van je baarmoeder he..maar dan moet je wel elke dag zelfde tijdstip en zelfde houding even voelen en dan merk je wel verschil wanneer je vruchtbaarder bent
ja.. da weet ik .. maar dat vind ik toch net iets teveel van het goede.. doe nu testen en tempen.. vind ik wel even genoeg
ja das waar..ik vind die testen zelf ook wel een beetje gedoe, en prijzig en ik heb thuis geen thermometer haha..,.dus hou het bij voelen hahaha De eerste keer heb ik het geprobeerd met die testen en toen had ik ze bij t kruidvat gekocht 5 voor 10 euro ofzo en toen ging ik ze gebruiken zater er maar 3 in ...stom he..dus toen dacht ik laat maar ga ze niet meer gebruiken
ik bestel ze bij sensitest en dan gewoon de goedkoopste.. dipstick die werken wel heel goed.. had ik er iest van 21 voor 20 euro ofzo .. Ik heb ff een vraagje over FF.. er staan drie dingen bij het stukje van ovulatietest: OPK.. Monitor.. en Ferning Test.. wat betekend dit?
weet niet waarom ik dat denk.. heb geen buikpijn of ongesteldheidsgevoel ofzo.. maar ik denk dat gewoon...heb niet echt het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn..
waarom dat niet.. kan altijd zo zijn.. elke maand kan het wel weer raak zijn.. Ik ben zo weg.. ga maar eens klussen.. aangezien mij ei er bijna aankomt
Ongi toch doorgebroken Gaby? Balen meis! Zal je zo even op de lijst zetten. @Kristel: ik drink dagelijks minimaal 1 liter (denk eerder 2 ) chocomel van nutricia. Is dat heel erg slecht eigenlijk? Maar hoop toch dat het een goed streepje was hoor! Heb je al getest? @Natas: wat gaaf al zeg het hartje horen Gewoon voor het eerst thuis gehoord ipv bij de vk, echt gaaf Heb je ook 1 die kan opnemen? Zo 1 ga ik kopen als we zwanger mogen blijven/worden. Kan ik het ook aan de schoonfamilie laten horen
Ehh das nie goed hoor Zag op je kaartje dat je gelukkig 3 graden lager bedoelde Maar 1 single rise zegt helemaal niks he (1 losse tempstijging) Even afwachten verder dus. Wel fijn dat het allemaal meevalt bij goede controle! Geeft wel weer wat rust zeker? OPK = ovu testen. De rest heb je niets mee te maken daar. Hier was mn temp vanmorgen weer in de 37. Ben benieuwd wanneer die gaat zakken en ik ongi ga worden. Ik ga vandaag als het weer het toelaat met de kleine meid van mn zusje op stap Dus hoop op beter weer! Ow .. en zet je klok een uur terug! Dat was deze oma dus straal vergeten waardoor ik dus om 6 uur al op internet zat Wist ik veel dat de klok vanacht een uur terugging, dat heeft niemand mij verteld
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 NOD lijst Oktober 19: Debby86, 1e ronde 24: Kristel86, 10e ronde 27: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde 30: Dreamer83, 6e ronde November 04: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde 11: Sannehai, 2e ronde 12: Rose, 1e ronde 12: Suus1987, 8e ronde 14: Agneta, 3e ronde met Clomid 16: Sterretje08, 6e ronde 18: Suusje23, 3e ronde 20: Wendyvanliemde, 7e ronde 24: Gaby1986, 7e ronde December 10: Sammie88, 5e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!