Ja dat had ik ook sterretje! Nu ook alweer Sinds eergister ben ik zo moe als wat.. Lag gister om 20.00 uur al te slapen op de bank, terwijl ik normaal wel tot een uur of 1.00 door kan gaan Ik ben nu ook alweer moe, maar ik wil zo lang mogelijk wakker blijven anders slaap ik vanavond misschien slecht...
Nou kristel het gaat er echt steeds beter uitzien voor jou meis! Ik vind het nu al spannend, kan me voorstellen hoe jij je moet voelen, houd je het nog een beetje uit tot het weekend?
Nouja, of ik het uithoud tot het weekend? Ik zal wel moeten ben ik bang Ik kan weinig doen nu.. Heb gister dan wel die heeeeele superlichte streep gehad op mn test, maargoed, ik ga daar neit vanuit dat t 100% zeker weten al zover is.. En dan kan ik nu wel weer elke dag gaan testen, maar jammergenoeg gaat t niet zo snel met die hcgtjes Maar mn vriend zegt ook al steeds dat ik zwanger ben! Gisteravond zat ie tegen mn buik te praten: 'en nu blijf je een keer zitten! Volgend jaar mag je er pas uit, gezond en wel!'
Ah wat lief! Hoop zo voor je dat je zwanger betn, en dat het ook heel erg goed mag gaan allemaal deze keer! Dat hebben jullie verdiend hoor! En dat geldt voor iedereen natuurlijk, allemaal lieve gezonde kleien beebjes krijgen!
nee hoor, wij tellen nu af tot het einde van de pil... 22 juni neem ik de laatste. Als het aan vriendlief had gelegen was ik al gestopt, maar ik heb geen zin om misselijk (voor het geval dat) e.d. te zijn op m'n bruiloft (4 juli). Plus dat ik gewoon aan de champagne wil Plus dat ik dan (stel, je moet met alles rekening houden, ook al ga ik ervan uit dat het nog een tijdje duurt met zwanger raken) ik in het 'ergste geval' dan in april/mei zou bevallen en dan studeer ik nog... dus vriendlief heeft pech maar ik wacht dus nog even een maandje... maar je moet je altijd al voorbereiden Het liefst waren we in de winter al gestopt met de pil maar ook weer die bruiloft.. en nu het zo dichtbij komt mocht ik van mezelf wel hier langs gaan komen
Herkenbaar Alexia! Mijn man wilde ook al veel eerder stoppen, maar ik niet. Was er nog niet klaar voor. Was gisteravond echt kotsmisselijk. En nu heb ik het gevoel alsof ik de hele nacht buikspier oefeningen heb gedaan. En heb ook weer een drukkend gevoel bij mn baarmoeder. Pfff waarom moet je zolang wachten voordat je kan testen Kan je lichaam niet gewoon direct na de sex zeggen *Het is gelukt, je bent zwanger* Zou toch veel makkelijker zijn
dat drukkende gevoel heb ik soms ook, al 3 weken.. maar heb 2 testen gedaan, negatief (had foutje met de pil in de 1e week van mijn strip). Nu zijn we dus gestopt dus ben erg benieuwd hoelang het bij ons duurt... Enne ik moet volgend jaar (augstus/november) nog een aantal huwelijken fotograferen die ik niet wil laten vallen door een zwangerschap, of dat ik op mijn eind loop. Denk dat wij dus van oktober tot en met april toch een break nemen.. misschien ben ik voor die tijd al zwanger. Of niet.. en dan dus misschien een break. Maar wie weet gaan we wel gewoon door en zien we wel wanneer ik zou moeten bevallen.
@Dreamer: ik ben er wel klaar voor, alleen de omstandigheden niet ach, het aftellen gaat lekker snel dus ... ik duim voor je dat het positief zal zijn. Zou wel fijn zijn he, als je het meteen zou weten
Ik had het zaterdagavond/zondagochtend en dan nu weer. Hoop dat het iets goeds betekend, maar dat merk ik pas over een dikke week! Ben je proffesioneel fotograaf of amateur vliegje? Weet iemand dat hier misschien *let op, hier komt een domme vraag* Heb je altijd een innesteling of alleen als je een bevrucht ei hebt? Ik ben heel slecht in biologie
@ Alexia, gefelciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, spannend joh, wel heel leuk om daarna voor een kindje te gaan, spoeciaal moment lijkt me dat! @vliegje, Hopelijk ben je voor die tijd dan zwanger hoor, dat zou geweldig zijn@ @dreamer dat drukkende gevoel kan positief zijn hoor, achteraf toen ik zwanger was bleek bij mij ook dat het daardoor was! We blijven duimen meis!
oh ja je vraag, volgens mij is er alleen een innesteling als je een bevrucht eitje hebt, anders sterft je eitje gewoon af als het ware
Een innesteling heb je alleen maar als je een bevrucht eitje hebt, anders niet. Een niet bevrucht, afgestorven eitje heeft er namelijk niks aan om in je baarmoederwand te gaan zitten
Maar waar gaat je eitje dan heen al die tijd? Als je gemiddeld 14 dagen voor je ongi je eisprong hebt, zweeft je ei dan 14 dagen ergens rond of zit ie dan toch in je baarmoeder? Haha wil graag alles weten Ik herken het drukkende gevoel niet van mn vorige zwangerschap, maar heb er toen ook absoluut niet op gelet. Had toen wel veel pijn aan de buitenste zijkanten van mn borsten, maar dat heb ik nu niet. Hoe was je test vandaag sterretje?
Durf nog niet te testen... Ben zo bang dat het allemaal toch een vertekend beeld geeft en dat ik me blij maak met een dode mus, en ik nog lang me eitje niet krijg en dat me test dus toch wel posiitef word omdat ik gewoon nog het hcg in me lijf heb... Misshcien heeft een ovu test wel minder hcg nodig dan een zwangerschapstest en krijg ik daarom wel steeds posi ovu testen.. Ik weet het niet meer hoor, weet dak ga testen, maar ben beetje bang voor de uitslag, weet toch niet meer wat ik daar dan mee moet als tie weer posi zal zijn
Je eitje blijft dan in de baarmoeder ronddwarrelen ofzo Als er geen innesteling plaatsvindt gaat het gele lichaam (het achterblijfsel van een eisprong) verschrompelen en gaat je lichaam weer hormonen aanmaken om je baarmoeder voor te bereiden op het afstoten van het slijmvlies > menstruatie. Vandaar dat veel vrouwen ook voordat ze ongi moeten worden al last hebben van PMS
Ahh dat klinkt logisch Kristel, kan me ook wel vaag iets van gele lichaam herinneren ja. School is lang geleden voor mij Ben volgens mij de enige hier in het topic die nog volgens het oude systeem les heeft gehad. Ow, whaha, nu voel ik me écht oud Kan me voorstellen dat je nog niet durft te testen Sterretje Ik zou gewoon goed opletten hoe het bij FF gaat allemaal, die is voor jou denk beter dan de ovu testen nu. Vraag me trouwens af of ovu testen uberhaupt wel goed zijn voor je, want er zijn mensen die altijd een 2e streepje hebben op hun ovu testen. Je hebt altijd LH in je lichaam namelijk en de ene meer als de andere. Dus als jij toevallig die ene bent waarbij er veel LH in het lichaam zit, dan zal je altijd een 2e streepje hebben op je ovu test. Hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd. Is het vloeien al wel over?
@Dreamer: Ovulatietesten geven zowiezo (bijna) altijd een tweede streepje Alleen vlak voor je eisprong wordt dat tweede streepje heel dik. Veel mensen interpreteren zo'n test in het begin ook vaak fout, ik ook toen ik er net mee begon Daarom ben ik blij dat ze ook digitale versies hebben Ik gebruik nu Persona en ben daar heel tevreden over.
Ja gelukkig sinds zondag nergens meer last van, dat was echt heel fijn! Was gister en zondag nog wel heel achterdochtig, liep heel de dag naar de wc te rennen, omdat ik toch weer bloed verwachte, maar dat gaat allemaal goed dus dat is heel positief! Ik snap je verhaal van de ovu testen goed hoor, dank je wel, ik denk dat het idd verstandig is om goed naar het tempen en ff te luisteren, Ik ga daar gewoon goed mee door natuurlijk. Die ovutesten blijf ik nog wel ff gebruiken, heb er toch zat Maar ga maar uit van mij ff, dan zit ikaltijd goed denk ik! Voor de zekerheid klussen we gewoon maar door! Denk dat we maar gewoon om de dag moeten doen, dan hebben we de meeste kans toch?