ggggggrrrrr dat heb ik weer. als je op delink klikt krijg je mn kaartje niet te zien. hoekan dat nu ineens? als ik terugdenk aan vorige maand dan herrinner ik me ook maar een paar druppels bloed. als dit spotting is geweest wat ik nu dus heb aangegeven dan geeftie mn ei ook aan eergister.... als dit zo is heb ik een lange cyclus want zit nu op dag 61. dan kan het dus toch pcos zijn wat de huisarts is eerste instantie vermoeden. omdat ik dus steeds dacht dat die 2 druppels steeds ongi was. dinsdag ga ik toch naar de huisarts dus dan kan ik het gelijk even bespreken. heb puistjes en overgewicht dus dat zijn wel 2 van de drie kenmerken van pcos.... grtz suus
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 NOD lijst Oktober 27: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde 30: Dreamer83, 6e ronde November 01: Saskia1982, 2e ronde 04: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde 11: Sannehai, 2e ronde 12: Rose, 1e ronde 12: Suus1987, 8e ronde 14: Agneta, 3e ronde met Clomid 16: Sterretje08, 6e ronde 18: Suusje23, 3e ronde 20: Wendyvanliemde, 7e ronde 23: Kristel86, 11e ronde 23: Debby86, 2e ronde 24: Gaby1986, 7e ronde December 10: Sammie88, 5e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan! Mezelf weer even aangepast op de lijst @Suusje: een paar druppels noem ik eerlijk gezegd geen ongi.... Dus het kan heel goed dat je nu je ei gehad hebt! :-D
Dreamer of Sammie zouden jullie mij op de 2e ronde willen zetten met als NOD 23 november? Liefs Debby
Gaby, Misschien is het zo stil omdat ik er even niet zoveel meer op ben Kristel, Dat hadden we niet afgesproken hé! Alle andere meiden die ongi zijn geworden dikke knuffel! Ryanne, Ik ken je niet persoonlijk maar droomde vanacht dat ik op het forum zat en dat je ons vertelde dat je zwanger was... En die berichten kwammen van November maar de datum zag ik niet...
hallo.. Heb net een ovulatietest gedaan en streepje van het test streepje was echt donkerder dan controlle streepje.. heb nu dus binnen 24 en 48 uur mij eisprong dan .. ofniet..? (toch wel leuk een keer een positieve test) We hebben gister nog geklust.. dan is het denk ik het verstandigst om morgen weer te klussen toch? Nu ga ik even naar de MAC.. lekker eten..
zo na een drukke dag..weer ff tijd voor mezelf..haha.. straks ff douchen.. en vroeg naar bed.. ben helemaal kapot...
jayden (11 weken) was bij mijn ouders.. (oppassen) zegt mijn vader heel trots.. ik heb zijn luier verschoond.. mijn moeder zei nog.. ja dat kan die nog wel ja.. ga ik even later zijn luier verschonen.. zit die achterstevoren aan.. hahahah... waarom makkelijk doen als het moeilijk kan..
het moet wat drukker worden.. verveel me beetje.. mijn vriend gaat nu voetbal kijken.. en dat is saai..