Ben wel met pen en papier bezig. Ben begonnen op de dag van mijn eerste ongi maar die heb ik weggegooid :S, Dom natuurlijk, maar daar was mijn temperatuur meestel tussen de 37,1 en 37,4 geen piek of dal. Vanaf 12 juni ben ik een nieuwe begonnen met: 12 juni: 37,5 13 juni: 37,3 14 juni 37,3 15 juni 37,4 Mijn ongi in meestal tussen 36,9 en 37,1.
Komt vaker voor dan je denkt Kijk bijvoorbeeld maar eens op FF hoeveel cyclussen zonder ei er opstaan. Het kan allerlei oorzaken hebben, ook verstopte eierstokken. Veel mensen weten niet eens dat ze geen eisprong hebben, die komen er pas achter wanneer zwanger worden niet lukt en ze moeten gaan tempen of echo's krijgen.
Heb de eerste week van april nog een echo gehad van mijn hele buik. Alles zag er goed uit. Ook mijn baarmoeder enz.
Ik temp elke ochtend om 09.00, rectaal met een digitale thermometer. En heb ongeveer evenveel slaap gehad. Heb van mezelf een hoge lichaamstemp.
Haha ja dat blijkt Ik van mezelf juist een lage, dat verklaart de hoge verschillen dan wel Maar als je aan het begin van je cyclus net zulke temps had als nu, dan zou er nog geen ei geweest zijn volgens mij. Na je ei wordt je temp hoger namelijk.
oke ik zal het in de gaten houden. Laat het weten wanneer temp veranderd. Ik ga aankleden want heb straks verjaardag van mijn schoonvader. Doei doei! Spreek jullie misschien vanavond nog anders morgen ochtend.
Hey meiden Ik lig nu met laptop in bed en heb dus even geen losse muis erbij, wat ik normaal wel heb aan tafel, dus het duurt ff voordat ik alles bijgelezen heb Ben op pagina 117 begonnen nu net, dus nog even en ik ben klaar Ik las dat een aantal wilden gaan testen? Ik hoop zo op goed nieuws op de laatse pagina's! @Sterretje: Als een ovulatietest positief wordt door een zwangerschap, dan geeft een zwangerschapstest ook al duidelijkheid hoor :-D Zelfs een digitale CB al Ik hoop het zo voor je meid! Nu ga ik weer even verder lezen
Zo, klaar :-D @Sammi en Ryanne: Hopelijk geven de testen snel een positief resultaat! En anders laat de ongi dan maar doorkomen toch? Dan kan je tenminste naar de volgende ronde verder! @Lynn: Ik hoop dat het niks ernstigs is meis... En dat t dan maar pijn voor een goed doel is (innesteling...zwangerschap :-D) @Natassie: Jij bent zeker goed aan de klus nu? Ik hoop dat het je ei is :-D @Sterretje: Laat het snel weten als je getest hebt he! @Alexia: Wat een mooie taarten! Normaal heb ik de eerste zoveel uur geen honger 's ochtends, maar van die taarten ga ik wel kwijlen al hoor @Dreamer: Ik had bij normale ongi's ook altijd stolsels... Wat dat betreft kan je er eigenlijk weinig uithalen, want de een heeft het altijd en de ander heeft t nooit Ik heb voor zover ik me kan herrinneren ook nog nooit een ongi gehad met alleen bloed.. @All: Als ik iemand vergeten ben, SORRY! Hier gaat t vandaag wel goed, heb een beetje last van een kater haha. Giseravond was heel gezellig, met zn 4en aan de wijn Het was echt lachen gieren brullen hier met een hele stomme film! Daar was ik echt aan toe! Verder ben ik er ook echt aan toe om op vakantie lekker uit te gaan en dat vriend en ik kruipend naar het hotel moeten Ik heb wat zwanger worden betreft helemaal geen zin om daar rekening mee te houden op vakantie! Op vakantie ga ik gewoon lekker doen/eten/drinken waar ik zin in heb! Met een eventuele bevruchting heb ik gewoon even geen zin om rekening mee te houden... Ik word er anders gewoon helemaal gek van!
kristel het gekke is zelf sik ga er nu geen rekenening mee houden ip vakantie.... als ik een wijntje wil drinken doe ik dat... heb ikt rek in iets eet gewoon wat ik wil.. kijk ik ga me toch niet dronken drinken zonde van me vakantie maar ga wel gewooon genieten.. dan maar een slecht persoon maar vakantie is vakantie dus lekker genieten hoor meis!
Goede morgen allemaal! Jammer meiden dat jullie testen negatief zijn... Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen! Fijn dat je zo'n leuek avond hebt gehad kristel! Wanneer ga je ook al weer op vakantie? Kunnen slagen met de vakantie shopping? Dreamer al weer op weg naar je ei! Gaat best snel zo he! Natassie, je ei ind e buurt! aan het werk meis! Lynn hopelijk is het snel weer over! Voor iedereen die ik verder ben vergeten sorry!
Ik moet eignelijk de enveloppen van de trouwkaarten gaan schrijven maar heb nog geen zin... Als ik vandaag weer een positieve ovulatie test heb, dan ga ik morgenochtend een zwangerschapstest doen, kan me niet langer in houden hoor! Met ochtend urine heb ik denk ik de meeste kans op een positieve test dus daarom ga ik maar voor morgen ochtend en niet nu al proberen...
@Natassie: Idd, vakantie is vakantie! Lekker doen waar we zin in hebben dus :-D Al heb ik er persoonlijk wel zin in om me minimaal 1x helemaal lam te drinken haha. Waarom weet ik niet, maar mn gevoel zegt dat t gewoon moet. En het zal me worst wezen als ik dan 's ochtends misschien wakker word op het strand ofzo Nu kan het nog/weer @Sterretje: Nog niet getest meid? :-o Het shoppen is idd gelukt! Ik heb zooooo veel nieuwe kleren gekocht, niet normaal. Ik liep bij de H&M en alls wat ik leuk vond heb ik gewoon meegenomen, zonder te passen Op zaterdag passen bij de H&M is namelijk niet te doen... Je stat 2 uur in de rij onderhand voordat je een keer aan de beurt bent. Ik heb 3 korte broeken gekocht en 1 lange, 6 of 7 tshirtjes denk ik, 3 haltertopjes, een nieuwe bikini eeehhmmmm... En verder weet ik t even niet meer... Heb zoveel gekocht dat ik t even niet meer weet Wij gaan trouwens donderdag 19 juni op vakantie en 3 juli komen we weer thuis
Aah heerlijk meis, bijna lekker weg! Maar je hebt geod uitgepakt daar dan, heerlijk om gewoon alles mee te nemen wat je wilt! Geeft je gelijk altijd een super gevoel he! Nee nog niet getest... Durf eigenlijk nog niet zo goed, het is pas 4 weken na mijn curretage, vind het zo snel Toch ga ik morgen ochtend wel testen als ik vandaag weer een positieve ovulatie test heb. Wil morgen pas testen omdat ik anders bang ben dat tie overdag zowiezo negatief word
Sterretje, ik snap je angst... Maar echt, het kan heel snel gaan hoor! Ook kan je voor zover ik weet nu al een positieve zwangerschapstest hebben met dagurine.. De eerste keer dat ik zwanger was had ik 's ochtends ineens een positieve ovulatietest. Daarna meteen een matcaretest erachteraan gegooid. Daar zag ik echt suuuuuperlicht een 2e streepje op, vriend zag m bijna niet... 's Middags naar de kruidvat gerend en zo'n test van 7 euro gehaald; weer een heel licht 2e streepje. 's avonds kon ik me niet meer inhouden, ik MOEST het gewoon weten, dus heb er toen een CB digitaal tegenaan gegooid: en ja hoor, die gaf 'zwanger' aan.. Dus in principe zou je nu al kunnen testen Maargoed, dat is aan jou, als jij je er niet goed bij voelt om ht nu te doen dan moet je het niet doen. Ik hoop wel dat je morgen, als je getest hebt, heel snel iets laat weten :-D
@ Sterretje het komt ook regelmatig voor dat het langer duurt dat een zw.test positief wordt terwijl een ovutest al positief is. Wat lekker Kristel dat je op vakantie gaat waar ga je heen?
Haha, natuurlijk als ik het morgen weet laat ik het gelijk weten, moet om 7 uur beginnen op mijn werk dus het zal echt een vroegertje worden hier dan Jou verhaal klinkt wel positief, krijg er wel een iets meer gevoel van om toch msischien te gaan testen strakjes, maar ga zowiezo wel eerst mijn ovu test afwachten vanmiddag, daarna kijk ik wel wat ik doe nog... Ben gewoon bang om een negatieve test toch te krijgen denk ik, maar aan de andere kant wil ik het gewoon weten en weet ik ook als tie nu negatief is dat het bijvo over 2 dagen wel positeif zou kunnen zijn... Moeilijk moeilijk moeilijk... Straks rond een uur of 4 eerst maar eens een ovu test doen... Als tie posi denk ik dat ik het ga proberen....
@ sterretje, het kan ook zijn dat de hcg nog niet helemaal uit je lichaam is na de curretage. Kan best een tijdje duren. Hoop natuurlijk dat ie positief is maar hou er rekening mee dat het kan. @ Kristel heerlijk lekker weg en goed geshopt zag ik. Das altijd leuk. ga weer verder met de grote schoonmaak
Nee hoor dat is helemaal niet zo, het hoort wel zo te zijn maar soms blijft een ongi alsnog weg.. het zogenaamde cyclus overslaan. En het komt regelmatig voor dat bij lange onregelmatige cyclussen geen eisprong plaatsvindt. Trouwens hebben meer mensen vannacht erge onweer gehoord? Ik schrok me een hoedje ervan, nog nooit zo'n harde knal gehoord!