Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    He meissie (Dreamer)

Wat jullie nu de laatste tijd overkomt is gewoon bijna niet te behappen. Ik hoop, en weet, dat jullie er samen uit gaan komen.

Liefs Daniëlle

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ bos nee het appartementje is zo ver als af moeten het alleen maar schilderen dus dat is echt ideaal :D

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @dreamer, meis ik vind het knap dat jullie het toch positief inzien en er van uit gaan dat dit gewoon een slechte moment opname geweest zal zijn@

Dat moet ook wel, want je bent gewoon zwanger geweest
    Een test geeft echt niet vaak positief aan hoor, want dan zouden meer mensen dit vaak hebben toch?

Wanner is jullie volgende afspraak?

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja ik denk ook dat een test niet zomaar positief aangeeft terwijl het negatief hoort te zijn er moet dan toch echt hcg zijn gevonden in je urine.
    ik merk dat ik wel heel erg betrokken ben met de mensen hier zeker als zoiets gebeurd dat zit me dan de hele tijd dwars en voel me er echt rot over terwijl ik jullie niet eens echt ken. maar denk omdat we met z'n alle bezig zijn met zwanger worden weten we precies hoe pijnlijk dit is. en dat het je grootste nachtmerrie is op dit moment

5. Wij moeten voor 2e onderzoek nog inleveren maar er moest een maand tussenzitten.. dus dat wordt volgende week ergens inleveren en dan maandag 10 november krijgen we daar uitslag van. Het is altijd wel jammer dat het overal weer wachten en wachten is.. vind ik ook zo vreselijk..
    O en over dat zaad ik zal niet uitsluiten dat er wel eens levende zaadcellen voorkomen, alleen we weten het nu gewoon niet.. maar ja op dit moment is de kans op een zwangerschap nu eenmaal nihil.. helaas..

Gaat het eigenlijk met de rest beter?

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ga morgenochtend bellen voor een nieuwe afspraak.
    Kon wel meteen doorverbonden worden vandaag, maar kon toch niet helder denken vanmiddag.

Ik probeer altijd het positieve in te zien van alles, al is het heel moeilijk.
    Zie nu niks positiefs, maar probeer ook niet negatief te denken.
    We hopen gewoon dat het een slecht moment opname was en de volgende keer wel zaadjes gevonden worden.
    Al zijn het er maar een paar, dat zijn er dan al genoeg voor icsi.
    Met een paar kunnen ze wat, met 0 kunnen ze niks.

@Sam: als het betrouwbare snabbels zijn kan je het gewoon een keer doen toch?
    Altijd leuk wat professionele foto's van jezelf.

@rose: fijn dat jullie nu snel iets van jezelf hebben.

@Dazwa: tnx meis, je bent een schat.

@All: echt heel erg bedankt voor alle lieve en steunende woordjes en dikke knuffs.
    Ik hoop dat jullie nooit zoiets mee hoeven te maken en allemaal snel gezond zwanger raken!

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    over het 'vals' positief testen zijn de meningen zelfs bij de deskundige helaas verdeeld. zelfs de gyn en de vk bij mij zijn het niet met elkaar eens over het feit of je wel of niet vals positief kan testen...

nog een dikke knuffel dreamer....ik ga heel hard voor je duimen schat...

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh oke nou hopen dat de tijd een beetje opschiet he. is het dan ook zo dat je een paar dagen moet wachten tussen de zaadlozingen in zodat er meer kans is op zaadcellen of hoe werkt dat?
    heel veel sterkte

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dees, ik duim echt mn vingertoppen eraf voor 10 november meis!
    Echt, al vinden ze er maar een paar.
    Alles is beter dan 0.

Is aan jullie uitgelegd wat er verder gedaan gaat worden als de 2e test weer 0 is?
    Gaan ze dan verder zoeken?
    Of wil jij dan meteen over op kid?

Vals positief testen kan wel.
    Ze reageren niet alleen op hcg, maar ook op rest afvalstoffen in je urine.
    Bij zwanger worden kijk ik echt nergens meer raar van op.
    Sommige testen voor hun ei al positief op hcg, dus ja, dan klopt er toch iets niet.

*knufft Bos terug*

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ben er weer vandoor.... truste allemaal en fijne avond nog

dreamer doe je rustig aan.....xxxx

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik ga ook zo naar bed.
    Welterusten allemaal!

Dreamer, doe rustig aan en doe geen gekke dingen.
    Nogmaals een HELE DIKKE KNUFFEL!

12. Nee hebben ze nog niet gezegd, maar mijn gyn kennende zal ze hem willen onderzoeken/laten onderzoeken. Ik word gek van het idee dat ik nog maanden moet wachten maar ja ben niet alleen in het zwanger worden. Mijn man wil het er nog niet zoveel over hebben. We moeten het er nog over hebben, als ik eenmaal 22 ben. Maar voor mij blijft een donor altijd een optie.
    Dreamer moet je nou al wat minder huilen.. het zal de komende tijd nog wel telkens terugkomen. Je kan er zo weinig aan doen :( . Denk erom je hoeft de last niet in je eentje te dragen, zo voelt het wel, maar gooi het er zo nu en dan uit. En je man die heeft ook even de tijd nodig om eraan te wennen bij die van mij duurde dat ook even. Ze voelen zich ook gekrenkt in hun mannelijkheid en vinden het moeilijk en pijnlijk dat ze hun vrouw geen kind kunnen geven.

Bos jij weltrusten! Ik ga je ook achterna, ben enorm moe. Truste allemaal xx

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    weltrusten allemaal, ja het komt heel soms voor dat het niet klopt wat de test aangeeft. maar dat van di afvalstoffen is nieuw voor mij.. ik ben ook nog niet zo heel lang bezig dus ben soms nog maar een groentje..
    ik ga ook maar is slapen maar eerst prison break af kijken dat is einderlijk weer is begonnen.
    ben donderdag weer online ben morgen de hele dag en avond in den bosch pff lange dag bah..

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey dames,

@Dreamer en Dees: Ik stuur jullie allebei nog een PB *knuf*

@All: Wat betreft vage streepjes op testen, ik heb bijna elke maand wel vage streepjes op testen, en ik ben echt niet bijna elke maand zwanger....
    Nu het zo vaak voorkomt, begin ik ook steeds meer te twijfelen over de 2e en 3e keer dat ik zwanger was...

De eerste keer weet ik zeker, toen had ik een overduidelijke streep, maar de 2e en 3e keer niet... :( :(

Maar echt hoor, als je een vaag streepje hebt betekent niet altijd dat je zwanger bent... Hou daar alsjeblieft rekening mee..

Dat wilde ik eigenlijk even kwijt..

Verder weet ik eigenlijk niet zoveel te melden, ik ben de hele dag al van slag door deze tyfusberichten...

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal.

ik dacht vanochtend vroeg (7uur) te moeten beginnen maar bedacht me op het nippertje dat ik pas kwart voor acht moet beginnen dus kom ik nog ff hier lezen.

@dreamer: heb je een beetje kunnen slapen?

16. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    goeiemorgen

dreamer hoe is t nu met je?

Hier gaan we ronde 5 in. Ben aan de ene kant teleurgesteld, aan de andere kant blij, weer netjes op 28 dagen zoals t grootste gedeelte sinds de pilstop.
    Heb zondagavond 12 oktober mn eisprong gevoeld en vlak daarvoor hadden we geklust, waarschijnlijk net te laat. Deze ronde beginnen met ovutesten sochtends en savonds en dan merken we t wel.

17. morgen all

@ meisje wat balen zeg. wel fijn dat je zo'n nette cyclus hebt.

@ Oma heb je een beetje geslapen? Heb de hele tijd aan je moeten denken.

@ Jeetje bos begin ij zo vroeg :s

Ik ga nu ook wat doen, tot later

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen...vandaag lekker vrij..

zo maar eens beginnen met ontbijten.. en dan poetsen..

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *zwaait even naar iedereen*

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen allemaal!

@ dreamer: hele dikke knuffel voor jou. ik baal een beetje.. normaal ben ik elke dag wel eventjes online op het forum en nu net wanneer jij zo hard steun nodig hebt was ik er niet om je te steunen :( Gelukkig maar dat er zoveel andere lieve meiden zijn hier! ik vind het echt super klote voor je :( hopen dat de volgende test beter is..
    @desiree: ook een dikke knuffel voor jou.. ik hoop dat er zaadjes zijn gevonden 10 November

@all: ik ben nu wel een beetje bang om de zaadtest te gaan doen.. (na dit nieuws) .. 11 november hebben we een afspraak om het zaad weg te brengen.. klopt het dat het maar maximaal 1 uur oud mag zijn.. moet vriendlief die dag maar even vrijnemen!

ik weet verder niet meer wat ik moet zeggen want zit hier met tranen in mijn ogen door dit vreselijk kutnieuws :(

Deel Deze Pagina