Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

hoe is het hier?

@ryanne wow zal ik je vast feliciteren? wanneer ga je naar de gyn!?

dreamer hoe is het met je? en met je man? praat ie al een beetje?

sterretje je mag niet zomaar aan de clomid als je clomid krijgt moet je onder controle blijven want er is kans op over stimulatie en cystes.

knarboor spannend allemaal wanneer hoor je de uitslag van de zaadjes?

ik hoop dat ik snel ongi wordt ik wil zo graag snel weer beginnen met de volgende ronde. ik ben zo ongeduldig.

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @agneta

ik moet pas over 3 maande terug naar gyb maar wil het wel weten dus zal volgende week es ff bellen

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Het is me even te veel om terug te lezen... dus sorry alvast dat ik niet zoveel reageer!

@Dreamer: Meis, hoe gaat t nu met je? En met je man? *geeft weer een dikke knuffel*

@All: Wij hebben vandaag de uitslag van het zaad van mn vriend gekregen.. Het werd door een vervangende arts verteld via de telefoon en die gaf helemaal geen details ofzo, alleen dat het goed was..
    Maarja, ik wil natuurlijk wel details weten, zoals hoeveel zaadjes, hoelang leven ze, zijn ze snel genoeg etc etc...

We hadden met de huisarts al afgesproken dat als het zaad goed zou zijn ze met mij verder zouden gaan, dus we hebben voor komende dinsdag een afspraak staan en dan kunnen we ook meteen de details opvragen!

Ben nu alleen wel bang voor wat er komen gaat wat betreft mezelf, wat voor onderzoeken enzo :(
    Huisarts had t al over hsg en kijkoperatie... Kijkoperatie vanwege dat ik dus ook altijd superpijn heb sinds ik met de pil gestopt ben, niet alleen tijdens ongi, maar 3 van de 4 weken heb ik pijn :( En vandaar dus ook kijkoperatie ivm endometriose ofzo :( :(

Maargoed, dat is dus allemaal weer even afwachten!

Zo, dat wilde ik even melden, even iedereen weer updaten hier :)

Hopelijk gaat t goed met jullie allemaal!

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hoi allemaal..
    ik mocht vanmiddag eerder weg van mijn werk...12 uur al...dus even lekker hier naar het dorp geweest..en daarna met suus pascal..rachel en japer met de kids naar de ikea.. was echt gezellig..

ryanne: spannend hoor.. maar denk ook dat je zwanger bent...aan de testen te zien..

sammie: beterschap!

dreamer: knuffel!

kristel: spannend die onderzoeken... hopelijk is alles goed!

rose: jammer van dat huis..best stom dat alles zo weer stop gezet kan worden...

voor als ik iemand vergeet..sorry..!

5. gaby1986

het is weer super druk zie ik..haha
    ik ga house kijken op sbs6..
    dus tot morgen..
    fijne avond allemaal..

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
  7. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    dag meisjes hoe gaat t hier?
    Nog wat gemist op een mooie streep van ryanne na? (een voorzichtige gefeliciteerd!)

Wie was er nog meer met pcos aan de clomid oid? Agneta de volgende? *gaat duimen!*

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    uhm knarboor geloof ik ook

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoe is het met jou meisje?

10. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ja hier gaat t goed hoor, rare ongi, niet kwa hoeveelhed maar normaal ben ik hangerig en misselijk en krampen en nu heb ik niet eens door dat ik ongesteld ben.
    Ben alleen doodmoe, ga zo ook lekker onder de wol.
    Vandaag was mn zwager jarig en mn tante was er ook die is nu 5 maanden en heeft een van anderhalf, deed wel pijn, zij fijn over dr zwangerschap, buikje begint mooi te groeien, en dan zie ik mn vriend gluren naar zn neefje en ik zie m gewoon denken, want hij gaat t steeds leuker vinden. Ik wil ook.. maar komt nog wel.

Morgen gaan we naar centerparcs met zn allen en maandag middag lekker met mn buurmeisje en kids naar ballorig in lelystad.

Hoe is t met jou?

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja moeilijk soms he als je zwangere om je heen hebt.
    leuk naa center parcs! gezellig ik hoop voor je op mooi weer.

ja met mij gaat het ook wel goed. zit nu aan de provera en hoop snel ongi te worden. kan ik weer met die shit pillen beginnen. haha. heb altijd erg last van de clomid, vandaar. maar hoop zo dat het deze maand beter gaat.

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik ga naar bed.
    Vandaag midalgan gehaald dus zo even mijn onderrug insmeren, en oog druppels druppellen in mijn oor ;)...
    Ohja ik weet niet of het zo is maar heb ineens sinds vanmiddag niks meer verloren :( dat was gister middag ook ineens, dus hoop dat ik morgen niks meer verlies ;)
    Heb totaal 3 mv per dag gebruikt met een paar druppels en 's nachts helemaal niks... maar wel grote klonten {srry voor de vieze praat}.

En ik heb vitamine B Complex gehaald.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Welterusten en Slaaplekker!

xxx

Iedereen een hele dikke knuffel (heb een knuffel aanval!)

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    welteruste sam

bedankt voor de knuffel kon ik wel ff gebruiken. jij
    ook een dikke knuffel terug!

15. Check mn album.... aaahhhhhhhhh

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ ryanne: Je bent dus gewoon zwanger.. je kan op roze.. ik ben heeeel blij voor je.. eindelijk eens een keer goed nieuws! GEFELICITEERD! :thumup:

@ sammie: vreemd dat je zo raar ongi bent :S hoop voor je dat de midalgan helpt.. heeft het naar je hand ademen ook een beetje geholpen.. :(: Knuffel terug!

@dreamer: wanneer had je nou eigenlijk een gesprek.. weet het niet meer :oops: hoop echt steeds meer dat de volgende keer met testen er een paar zaadjes gevonden zijn.. nog een dikke knuffel voor jou!

@ kristel: Ik weet ook niet precies wat je er allemaal van moet verwachten.. duidelijke uitleg vragen als je op gesprek bent..

@ gaby: was gezellig he vanmiddag.. we moeten echt veel vaker iets gaan doen.. en dan met zijn 6-en! ik vond het echt heel leuk :D wel aan onze afspraak houden, he :p ( Ik nu zwanger en jij de eerst volgende keer ) gaan we samen op zwangerschapsgym :)

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ga trouwens lekker slapen nu! weltrusten allemaal!

18. gaby1986

ryanne: gefeliciteerd! super leuk..!

enne o ja goedemorgen allemaal..

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    gefeliciteerd....... :) geniet er maar lekker van want voor je het weet zit je al weer bijna op de helft.... ;)

20. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ ryanne

super super super gefeliciteerd! geniet ervan!

ik hoop dat ik ook zo snel resultaat met de clomid mag hebben....

Deel Deze Pagina