En ben behoorlijk dik aangekleed Ik voelde me al niet zo lekker, dus had bh, warmte truitje, col en een trui met korte mouw.
sammie leuke foto's zo alles hier is weer alles klaar.. ik heb maar even in mijn eentje boodschappen gedaan..mijn vriend was eerst werken en wou naar de kapper..en aangezien we nog naar een verjaardag moeten.. en vanavond bij rachel gaan eten.. hebben we niet zoo heel erg uitgebreid de tijd.. morgen lootjes trekken bij mijn ouders voor kerst.. ben beniewd.. heb namelijk ieder jaar dezelfde haha. gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?
@ bos: ik heb ook deze ronde ovulatietesten van sensitest gedaan.. gewoon de goedkoopste dipstick! Doen het perfect!.. en gewoon 3 uurtjes van tevoren niet drinken en plassen.. dat heb ik gedaan.. en elke dag ongeveer op het zelfde tijdstip! @sammie: leuke foto's. dacht al dat zus en zwanger niet klopte Ik ga nu nog even boodschapjes halen voor de verjaardag.. dingen vergeten.. Verwacht zo bezoek.. he gaby
@Dreamer: Nee je bent helemaal nieuwsgierig, hoe kom je erbij Maarrehm, ja ik ben hartstikke zenuwachtig.. Het wordt met de dag erger... Ik heb geen sluier, geen tiara, geen zin in allemaal poespas op mn kop Proefkapsel enzo heb ik een maand terug al gehad dus dat is allemaal geregeld Donderdag gaan we mn boeket ophalen, ben benieuwd hoe die eruit ziet! Het zaad was idd goed... Maar ik ben gewoon bang voor wat er nu dan weer komen gaat, wat voor onderzoeken Bloedonderzoeken heb ik namelijk al gehad toen met de mk's.. Huisarts had t al over hsg en kijkoperatie enzo en dat maakt me gewoon bang Ik hoop dus dat t een goed teken is dat mn eisprong vlak na de bruiloft moet zijn en we gaan voor een bevruchting in de huwelijksnacht Ik hoop gewoon heel erg dat ik die onderzoeken niet nodig ga hebben!
Kristel, nog een paar dagen! Succes dinsdag. Sammie leuke foto's! Gister hebben vriend en ik een babykamer en een kinderwagen besteld. We zijn er vroeg bij... Nu is vriend de hele dag al bezig met het kamertje, de muren waren afgewerkt met afdeklatjes en dat vond hij niet mooi, dus hij heeft alles eraf gehaald en gaat de muren mooi strak maken. Ik heb meteen maar even het hele huis schoon gemaakt. Het ruikt weer helemaal fris hier en met de kaarsjes aan is het erg gezellie. Hoe gaat het verder hier?
Hee meiden, Alles goed hier? Nou, lilypie heeft ook geen motiverende banners... Omdat het 1 dag later is dan mijn cyclusduur begint ie maar weer op dag 1! Ik ben nog niet ongi. Maar heb wel het gevoel dat het eraan zit te komen. Nog even afwachten dus.. @kristel, op welke dag ga je trouwen? @ sammie, beginnen de druppels al een beetje aan te slaan? xx
mag ik even spugen: (bos kan niet wachten op antwoord dus doet het gewoon 8) ) vanmiddag een vriend van ons: vroegen we of ze vanavond wat komen drinken antwoord was: miranda (vriendin) zal wel moe zijn en om half tien naar bed willen (is 15 weken zwanger maar de hele dag vrij geweest ) dus denk het niet. smst zei mij vanmiddag: kom je op de koffie. ik sms terug dat wij hadden gevraagd of hun kwamen. krijg ik terug. waarom komen jullie niet hier heen lekker bij de kachel zitten. ja hallo...dus ik terug gestuurd. hier is het ook warm maar als je geen zin heb mag je het ook gewoon zeggen... krijg ik terug. vind het gewoon gezellig als jullie een keer hier komen.... nou weet niet hoor maar we zitten vaker bij hun als hij ons.... doe ik nou zo moeilijk of is zei eerlijk zeggen he... thanks dat lucht op einde spuug bericht..
zit ik weer in mijn eentje te kletsen? is mis gezeldschap oh ik hoop zo dat mijn lichaam me niet voor de gek houd want als ik niet zwanger ben waarom doen die verdomde borsten dan zo'n zeer......
Ik herken het dat zwangere meiden geen zin hebben om langs te komen. Zal wel aan de zwangerschap liggen dan..
omdat mijn vriend pas volgende week wil testen.. en omdat ik bang ben dat als ik het doe ik niet op het scherm krijg wat ik wil zien..