Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ryanne, ik heb na die week met onduidelijke testen nu echt geleerd, ook van de dokter:
    Een streep is een streep, hoe licht dan ook!
    En bij Sensitest moet je pas na 5 of 10 minuten aflezen, maar binnen 30 minuten.
    En ook heb ik geleerd dat indroogstreepjes niet bestaan ;) Iedereen die zegt dat iets een indroogstreepje was en daarna ongesteld werd, ja, dat geloof ik dus niet meer! Ik geloof dat die persoon dan een vmk gehad heeft...

Ik heb al zo vaak testen laten liggen, maar nog nooit een streepje gezien als ik niet zwanger was.

Afgelopen donderdag heb ik nog een test gedaan om te kijken of al het hcg uit me lijf was en zelfs nu is daar nog niks op te zien.
    Ik kan er niet eens een streep op verbeelden zo wit is ie :)

Dus ik zeg bij deze al voorzichtig gefeliciteerd :)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Over dokters gesproken...
    Ik moet er morgen heen :(

Even overleggen ook hoe het zit met zwanger worden, of we nu meteen verder mogen gaan, of dat we moeten wachten tot we bij de gyn geweest zijn...

Ik hoop echt dat we gewoon door mogen gaan!

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    okee morgen naar de dokter ben benieuwd wat dei zegt...

ik meot erheen omdat ik veel last heb van hart kloppingen word er nie goed van.. of het komt van spanningen of iets weet ik neit maar heb er al heel lang last van en word nu steeds erger... en aangezien er een schildklierafwijking is in mijn familie en ik dus ook overewiicht heb en je dan kans op heb een te traag werkende schildklier moet ik het goed in de gaten houden vooral als je zwanger dus misschien even weer over ma angs heen zetten....

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Natassie:
    Dat klinkt niet echt gezellig :(
    Hopelijk komt t dan door stress of iets ipv dat je een schildklierafwijking hebt. Ik duim voor je dat het niks ernstigs is !

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik wil eigenlijk niet maar moet van mezelf en van me vriend... heb last van flauwvallen ook vaak.. en duizelingen en ben bang dat er een keer wat geberut als me vriend gewoon aan het werk is en alsyia thuis is of iets... dus nu na heeeeel lang gewacht te hebben maar weer eens gaan.. maar eerst kijken hoe het gaat op vakantie :)

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ja snap ik, het is ook goed dat je naar de huisarts gaat!
    maar de klachten die je hebt kunnen ook komen door een te lage bloeddruk. Heb ik ook gehad en viel ook regelmatig flauw en had harkloppingen enzo..
    Ik moest toen zoute drop eten om mn bloeddruk omhoog te krijgen..

Hopelijk is het dan zoiets en kan het snel verholpen worden :)

7. Niet meer actief

Hallo dames,

Ik ben er ook weer even.. Heb niet alles teruggelezen, jullie gaan zo snel!

Mijn vriend belde net met de mededeling dat hij mij binnenkort ten huwelijk gaat vragen :( Regel ik een keertje wat haha..

Waarom is Romytamara er nog niet :( ze zou ook testen vandaag, ben zo benieuwd!

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    dat is het helaas niet want toen ik zwanger was ook veel bloeddruk gecontroleerd ook extra omdat alysai erg groot was en ze bang zijn voor zwnagerschapssuiker dan... en is ook vaker gecontroleerd.. maar dat is het helaas niet.. wou van wel dan wist ik wat ik eraan kon doen... maar komt helemaal goed :) maak me er niet zo heel druk over verder :oops: nuchter type denk ik ;) ben niet zo heel snel bang voor iets.. had ook een knobbel in me borst nu nog en vriend lief wou dat ik gelijk naar de HA ging... voor hem dus gegaan maar was niks ergs ;)

jij ook lekker trouwens alweer bijna op vakanite :) bij jou nu ook aftellen zalig :)

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Goed dat je naar de dokter gaat hoor Natassie, zoiets is wel belangrijk om geod naar te kijken, wie weet kan iets simpels al een hele goede stap zijn!

Blaen debora, maar wie weet ben je hem toch nog voor, you go girl!

En ja waar blijft romytamara nou? WE willen de uitslag weten!

Hier weer gestopt met schrijven... niet zo'n denderend werkje :oops:

10. Nee dat is van Romed dat de lijn even dik en donkerder moet zijn. Bij sensitest niet, ik heb daar nog nooit een licht lijntje gehad..
    Debora nou wordt jij alsnog ten huwelijk gevraagd ;)

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    zo ff een ovutest gedaan..
    nu 10 minuten wachten.. ben benieuwd..
    pfff nog steeds koppijn zal het dan toch weer de erge spanning zijn van de vakantie.. i hope so van niet kijk er namelijk nu heel nuchter tegenaan maar... onbewust kan alles ;) ik zie het wel :)

romytamara nog steeds niet gemeld hier jammer?

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Oh nee het begint hier te regenen, is niet zo best van vriendlief heeft de ramen buiten geschilderd :oops:

Heb vandaag niet zo'n beste dag geloof ik, ben er steeds mee bezig, zie de hele tijd ovulatie testen en zwangerschapstesten door mijn hoofd vliegen...
    Kan het nog maar moeilijk uithouden om nog geen ovulatie test te gaan doen,kun je nagaan als die straks weer positief is, hoe gek ik me maak om maar geen zwangerschapstest te gaan doen :(

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Nee geen romytamra nog gezien helaas, ben wel erg benieuwd nu naar haar test hoor!

Ook naar jou test Natassie, spannend hoop dat tie positief is zeg, zou super zijn, kun je een turkey beeb gaan maken :D

:oops: Ik wil ook mijn ovu test gaan doen! :oops:

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ja geloof ik best dat je er de zenuwen van krijgt... ben wel benieuwd hoor wat je ovutest gaat doen

de mijne is weer hetzelfde als gisteren en vorige cyclus was die ook zo en was het me ei dus dnek dat me banner vrij goed loopt dan... ik wacht wel af;)

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    waarom doe je geen ovutest sterretje?

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Gewwon aan de klus gaan dan hoor, als je test nu best donker is, is dit waarschijnlijk gewoon voor jou je ei ja...

Nou je hebt me overgehaald hoor, ik ga nu gewoon de ovu test doen :p

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    okee spannend ben benieuwd :) :)
    en bij mij weet ik nu zeker dat het me ei is nog even gekeken net en is exact hetzelfde als me vorige cyclus dagen kloppen ook gewoon helemaal ook hetzelfde en toen ben ik netjes 14 dagen daarna ongi geworden ;) dus ik krijg denk ik geen goede ovutesten hopelijk betekent dat niet dat ik geen ei hebt ;) maar denk het niet want hij is wel steeds donkerder geworden.. heb nu nog 1 test die doe ik morgen en dan laat ik het lekker rusten en koop ik ze nooit meer.. :) ga ik lekekr op gevoel klussen...

en en en ? is de test klaar?

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Niet zo ongeduldig jij ;)
    Hij moet eerst nog drogen... Maar moet zeggen dat tie er nu nog verdacht licht uitziet... ff afwachten nog dus hoor!

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha ik ben altijd ongeduldig ;)
    hihi

20. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi Dames,

Hier is de ongi ook nog niet doorgebroken :( ....zo vreemd! Dit is voor mij voor het eerst! :eek: Als ik morgen nog geen :evil: :evil: mag verwelkomen ga ik testen.... is wel spannend hoor :p

pfff...wat een spanning hahaha.. gelukkig heb ik geen test in huis liggen :p

over vier dagen ook lekker op vakantie, heerlijk onspannen! heb ik wel nodig :D

Kus

Share This Page