Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik ben er ;)
    Leuk man een wii!
    Die wilt mijn stiefzoontje ook zo graag :)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hoihoi,

Ik ben er ook heel eventjes nog ;)

Wij zijn na een autorit van 3 uur eindelijk thuis *GAAP*
    En nu ga ik even snel douchen en dan lekker in mn pyama met vriendlief op de bank liggen, dvdtje kijken :-D

Mijn moeder had trouwens echt zoooooo'n lief klein poesje in huis! Die kwam een vriendin van haar gister 'afleveren'. Dat poesje was onder haar motorkap van de auto gekropen :-o
    We weten ook niet waar die precies vandaan komt, het kan uit de buurt zijn, maar ook vel verder weg dat ie meegekomen is met de auto.. Op marktplaats konden we ook niks vinden van een vermist katje of een nestje katten wat in de 'aanbieding' was...
    Poesje was misschien 5 weken oud, echt zooo schattig gewoon! Ben daar echt de hele tijd mee bezig geweest. Wij wilden m graag meenemen maar 'helaas' is t een mannetje. En we hebben al 3 mannenkatten.. Die 3 die we hebben zijn broertjes, dus even oud allemaal. Maar als er dan ineens zo'n piepklein katertje bij komt zijn we bang dat de anderen heel dominant gaan doen... Dus helaas :(
    had het echt heel graag gewild het was echt een poepie :-D

Maargoed, ik ga douchen nu en nog even lekker relaxen :)

Slaap lekker alvast allemaal! x

3. Kristel: ach wat lief een jong katertje.. ik wil nog een jonkie.. wij hebben 1 kat een poes van 1 jaar (vandaag is haar verjaardag haha) en willen nog een katertje, dan is ze niet meer alleen.
    Weltrusten iedereen ik ga ook snel in bed liggen :)

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Goede morgen allemaal,
    Hier de beloofde update, moet zo rennen om nog op tijd te komen op mijn werk :p

Heb helaas alleen nog neit getest, wilde het toch maar niet doen na mijn negatieve ovu test van gister, had de eerste verzopen, maar aan het einde vna de middag toch nog maar één gedaan, die was helaas wel echt negatief!

Verder vanaf gister middag ongi krampen, maar vanmorgen nog wel een goede temp, dus we gaan weer verder met wachten :D

Meiden fijne dag, ik ben hup naar mijn werk nu!

Liefs

5. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo!

wie kan mij helpen?
    normaal heb ik de ovu testen van babyboomshop, woensdag maakte ik de laatste op en die was bijna positief... maar ik had ze niet meer, dus ik heb ff snel de testen van de kruidvat gehaald(ovu) donderdag was die test posi vrijdag ook en zaterdag ook!... gister en eergister had ik flink wat slijm (sorry :oops: ) dus wist zeker mijn ei!
    MAar nu weet ik het ff niet meer! ik heb deze maand haast niet getempt:oops: mar normaal is mijn temp tussen de 36.3 en de 36.4! toen ik vanmorgen de eerste keer tempte was ie 36.2! nou dat klopte dus niet want zo laag is die nooit! ik nog eeen keer 36.6...nog 1 keer 36.7 naaaaaaaa? als ik mijn ei heb is ie altijd 36.7... maar nu weet ik het gewoon niet meer!
    zit er aan te denken om de ovu testen van cb te halen, maar stel dat ik wel gister me ei had (?) dan geeft die test negatief aan en weet ik nog niets! wat moet ik doen en wat zouden jullie doen? snap er helemaal niks meer van

xx

6. Niet meer actief

Dag leeuw,

Ik kan je hier denk ik niet mee helpen..
    Wel heb ik een vraagje voor jou.
    Hoe werken die ovulatietesten nou eigenlijk?
    Mag je in de 4 uur ook niks drinken enzo voordat je de test doet?
    En die testen van de babyboom zijn die goed?

7. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ja de testen van babyboom zijn heel erg goed en niet duur!
    ik gebruik ze eigenlijk omdat me cycles een beetje lang en door de war was! ik gebruikte ze vanaf dag 11 en als ie posi is flinkt klussen 3 dagen lang! en na een posi ovu testen heb je ongeveer tussen 24 en 48 uur je ei! grtjs

8. Niet meer actief

Ok heel erg bedankt!
    Ik wil ze eigenlijk meer gaan gebruiken omdat mijn vriend momenteel nachtdiensten draaid en klussen er dus nogal eens bij in schiet..
    Wil dus een bevestiging als ik moet hahaha

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie?

@ iedereen die op vakantie gaat een fijne vakantie!

Hier alles nog steeds rustig...geen buikpijn...geen ongi...

wachten, wachten, wachten...

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

haha ok duidelijk! ik vind het wel handig! alleen nu snap ik er ff niks meervan :( ..

11. Niet meer actief

Hey sammie,

Hier gaat alles goed en bij jou?
    Geen bloed geeft moed hoor!
    En heb gisteren mijn schoonzus gesproken, haar eerste cyclus na de pil duurde 40 dagen :(
    Hoop dat die van jou iets sneller mag gaan..

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    goedemorgen....ik ben nog steeds niet ongi...wel heb ik vanmorgen weer ontzettende buik krampen...ik ga zo met lief om 11 uur naar de dokter...ik weet ook echt niet wat het is...maar mijn temp was vanmorgen weer hoog..ben benieuwd wat de dokter dadelijk gaat doen![​IMG]

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hallo allemaal..

kristel ik kan je ook helaas niett helpen tempen snap ik helemaal niks van :oops: weet wel dat de kruidvat testen onbetrouwbaar zijn...

verder voor iedereen met een negatieve test klote zeg! en hopelijk hebben jullie snel meer zekerheid..

eennuh ladies ik zal er vandaag niet veel zijn, ga nu nog paar dingentjes kopen dan koffer inpakken nog even op de wii :p en dan hier weer even kijken...

in ieder geval ik ga aan jullie denken 2 weken lang en als ik terug komt beloof me dan maar dat alles in roze sfeer hier is :) dan kom ik hopelijk ook in de rose stemming terug want de laatste dag van me vakantie kan ik testen :) of ik het doe weet ik nog niet maar komt goed ;) ik laat het eva dan sowieso weten :)

XXX allemaal :) en voor iedereen die ook op vakantie gaat en voor als ik hier niks meer neer zet geniet van jullie vakantie!

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Ja hoop het ook...

Of dat ik snel ongi word of dat de test eind van de week positief word...

Verder hier alles goed!

Druk weekend achter de rug, eerst vrijdagavond voetbal,zaterdag de hele dag naar mijn vader in limburg (2,1/2 uur rijden en ook weer 2,1/2 terug) pfff.
    Gister verjaardag van mijn schoonvader de hele dag gelukkig dichtbij :D !

Verder alles goed, woensdag naar ziekenhuis voor longonderzoek uitslag (ben CARA patient) en donderdag laatste fysiotherapie! (voor mijn geopereerde schouder afgelopen maart).

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    @ Lynn,

Wat een hoge temp... ben benieuwd wat de huisarts zegt..

@ Natassie,

Fijne vakantie!

16. Niet meer actief

Hey dames!

Ik ben net gebeld en heb een nieuwe baan!
    Ben helemaal happy nu :)
    Kan morgen ochtend beginnen dus zal iets minder hier te vinden zijn.

17. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

gefeliciteeerd!

18. Niet meer actief

Dames wat doen die etos pillen eigenlijk?

19. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ff het doosje gepakt en dit staat er op!:
    heb je een kinderwens en wil je goed voorbereid zwanger worden?
    etos multi zwanger worden bevcvat 30 actieve ingredienten die dit precoes gericht ondersteunen. Uiterraard met een verhoogte dosis foliumzuur te bervordering va neen goede ontwikkeling van het ongeboren kind. vitex agnus castus helpt je cycles normaal te laten verlopen. groene thee vitamine e en selsium hebben een goed invloed op gzonde cellen en weefsels en spelen een rol bij de vruichtbaarheid!

20. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

en mijn cycles werd er een stuk korter door ben er zooo blij mee!

Share This Page