@Sammie: Woehoe, goed gedaan hoor, 2x Bedankt voor je krabbel trouwens, ik zag m net. Echt lief Je kan idd dan de test den als je om 10.00 uur wakker wordt, met de tweede plas. Ik doe het meestal meteen 's ochtends als ik wakker word met ochtendurine, ik hou het namelijk niet vol om een paar uur niet te plassen of te drinken en met ochtendurine werkt het bij mij alvast prima. @Dreamer: Echt superlief van je man zeg! En echt een heel mooi beeldje Die krijgt natuurlijk een heel speciaal plekje in huis @Lili: Elke klacht kan in principe van een zwangerschap komen, maar je kan ook helemaal geen klachten hebbenn. Ook worden heel veel klachten veroorzaakt door progesteron (wat je na je eisprong aanmaakt) dus je kan er helaas niks over zeggen... Ik hoop natuurlijk dat het wel iets betekent en dat je snel positief test! @Iemand die vroeg of er meer langer dan een jaar bezig zijn: Helaas wel.. Wij lopen ook al bijna tegen het jaar aan En idd, het is iets wat je eigenlijk niet meteen verwacht met allemaal jonge meiden Maargoed, allemaal zullen wij ooit een kindje krijgen! @All: Ik duik lekker mn bdje in.. Morgen weer vroeg op om Angel naar een pension te brengen.. En dan kunnen we haar zaterdag pas weer ophalen.. Ik ga haar echt wel missen hoor, maarja, ze kan ook niet bij de bruiloft zijn Slaap lekker allemaal!
ik heb sinds ik gestopt ben met de pil precies een week voor dat ik ongi moet worden... ook echt last van mijn borsten en ook de tepels...dus dat wil niet heel erg veel zeggen.. (sorry)
owkeeej.. dat is dan niet fijn. maar een paar mooie tieten is nooit verkeerdt. mijn vriend zegt altijd handje vol is genoeg...
ik ga er van door.. mijn vriend is klaar met douchen.. dus tijd voor bedje..! weltrusten allemaal en tot morgen..
@ gaby.. heb ik nog nooit gehad en dat slijm ook niet is voor mij voor heteerst en ik benal wel een jaar van de pil af. hebben jullie trouwens rug steken gehad? ik gister avvnod in bed heel raar was dat
mijn temp is trouwens nog steeds lekker hoog..! hoeveel dagen voor je ongi daalt je temp.. mijn lijstje ziet er zo uit http://www.fertilityfriend.com/home/238a5e
Mijn man zegt altijd: ik heb niet zulke grote handjes Paar maanden geleden was ik o zo trots dat ik een C cup had. Allemaal nieuwe bh's gekocht, want dan is het leuk Meteen daarna begon het afvallen en natuurlijk gaat het het eerste weg waar je het niet weg wil. En toen zat ik weer aan een a/b cupje. Weiger nieuwe bh's te kopen trouwens, dus loop nu met die veel te grote dingen Boeit toch niet, want hangen kunnen ze niet eens Moet wel nieuwe kopen, maar das zo'n domper na de vorige keer he @Sam: 10 uur is idd prima. Ik deed vaak om 5 uur plassen en dan met urine van 8 uur. En anders om 8 uur plassen en dan de urine van 11-12 uur. @Kristel: moeilijk he je hondje weg doen! Wij hadden een oppas bij mn ouders thuis geregeld voor de hondjes en mn nichtje. Is het een leuk pension? Kan je nog wel slapen?
De dag voor je ongi, de dag van je ongi of pas een paar dagen erna. Zegt helaas helemaal niks dus! Maar ga voor je duimen
ik ga ook maar eens afvallen denk ik.. wil ik zowiezo maar wil niet echt lukken.. ben te gek op chips.. en mijn vriend ook.. en als hij dan pakt.. dan pak ik ook automatisch.. zoooooo slecht
Ik wilde juist niet afvallen! Was zo trots op mn nieuwe gewicht. Keiveel moeite voor moeten doen. Heb er 4 jaar over gedaan om op dat gewicht te komen en in 4 maanden was alles er weer af
meiden ik ga ff mijn laaste peukie roken en dan lekker naar bedje .. kom zo nog ffkes lezen wat jullie nog hebben gekrbbelt