Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Wauwww ga je morgen trouwen :D
    Geniet ervan... veel plezier...!

En nog heeeeel veel jaren ;) =D>

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

kristel heel veel plezier met de trouwerij geniet ervan! ik zal duimen voor mooi weer ;) :D groetjess

3. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    suus: ooh dan is het zeker spannend nou af wachten maar t worden lange dagen voor je denk ik.. maargoed komt vast allemaal goed

sammie: laat me raden jullie gaan vandaag weer chinees eten :p

kristel: een hele fijne dag toegewenst en niet te zenuwachtig zijn he..( maar dat zal wel..ik ben op mijn bruiloft ook nog nooi zo zenuwachtig geweest hahaha)

nou ik heb net gedouched voel me alweer wat beter gelukkig.. dadelijk maar even luiers halen effe een frisse neus halen

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo bovenverdieping is klaar.. we hadden een kamer eigenlijk 2.. vol met zooi staan.. dat is nu uitgezocht en opgeruimt.. t ziet er weer netjes uit.. nu nog en kleine kamer ..die tot de nok toe vol staat.. maar dat komt een andere x wel.. zijn allemaal spullen van mijn vriend.. dus weet niet zo goed wat ik wel en niet weg kan doen.. huiskamer staat nu ook vol mer 3 tassen en 2 kratten met gereedschap en spullen.. maar ja .. over een uur moet ik weg.. nog werken..dus de rest komt morgen wel weer.. dan hoef ik alleen de ochtend te werken..nu ff eten en afkoelen.. want heb het me toch warm..

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ kristel: van mij ook vast gefeliciteerd! en wens je morgen een hele mooie dag toe..
    @suuus: ik hop voor je dat je zwanger bent.. zal wel al heel snel zijn..
    @sammie: gelukkig hadden jullie een top avond.. gaat helemaal goed komen met jullie;)

@all: mijn temp was vanmorgen nog steeds 37.0.. dus geen veranderingen.. hoop dat dat echt iets betekend.. maar wacht nog maar rustig af :D

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hoe lang voor je zaadjes moet inleveren mag je niet klussen? ik moet zo dinsdag inleveren namelijk

7. Niet meer actief

Dit schreef ik gisterenavond, en je raad het nooit.
    Vandaag staat er bij een hyves-vriendinnetje ZWANGER.
    Moet niet gekker worden.

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Suus,

Vrijdag voor het laatst klussen, aangezien zaad per 3 dagen aanmaakt.

chiquita,

Hoe raad je het ;)

Wendy,

Hier ook achter elkaar zwanger op hyves....

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    oke:p dank je sammie..!

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Pff heb weer behoorlijke pijn aan mijn linker eierstok, laat alsjeblieft de cyste weg zijn en het een aankomende eisprong zijn!

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik hoop het voor je sammie! ik ga voor je duimen dat het je ei is

12. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ik weet dat het snel zou zijn als ik nu al zwanger zou zijn.. je hoort het niet vaak...

Maar toch hoop je ergens..... :oops:

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    zou wel echt snel zijn ja! hoop het wel voor je maar kans is niet groot.. meestal moet je lichaam eerst nog ontpillen.. Maak je zelf niet te gek.. heet totaal geen zin :D Ik weet dat dat moeilijk is .. wanneer hoor je ongi te worden?

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal,voor wie het wilt weten heb vandaag me echo gehad... alles was perfect ben alweer wat verder zwanger een week dan ze eerst dachten maar had ik al verwacht...

die vrouw weet niet zeker of de cyste of nog wel of niet in me eierstok zit maar als ik buikpijn blijf houden moet ik naar de gyn maar kijk het nog min 4 weken aan....

Verder was alles perfect kleine was onwijs druk.. draaide steeds 360 graden en ging echt voor de fotos liggen... zo hup arm naast het gezichtje super dus...

ook denk ik gek te worden want dacht in het begin een meisje te zien... wel onwijs vroeg dus lijkt me sterk maar zeg het net tegen me vriend die zei jaah dat dacht ik ook ;) maar zie express niks haha

nou ben benieuwd merk het vanzelf wel...

daarna naar de VK geweest was 1,5 kilo afgevallen :) en blpoeddruk perfect 140/70 :)

zo jullie ook wee rop de hoogte :) kan er niet gezegd worden dat ik niks van me laat horen ;)

hoe is het hier verder?
    kan neit alles bijlezen helaas want dat is gewoon VEELSTE veel ;)

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hoi.. met mij is het wel goed allemaal.. gelukkig is alles goed met de kleine! wel leuk nog een meisje.. waar hoop je op.. of maakt het niks uit..
    Ik wacht in spanning tot het zondag is.. mijn temp is nog mooi hoog.. als ik uitga van mij langste cyclus dan is maandag mijn nod.. dus denk dat ik zondag ga testen samen met vriendlief! kunnen we zondag alle ouders uitnodigen... mocht het raak zijn? :p

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Ik zie ineens allemaal felicaties en gelukswensen voorbij komen voor morgen: Dank jullie wel! :D Echt lief :D

Ik ben er nog eventjes, moet zo alweer weg... En denk ook eigenlijk niet dat ik voor morgen nog wat laat horen..
    Maar nogmaals bedankt vor de felicitaties en ik zal kijken of ik zaterdag ofzo alvast en foto kan laten zien van de bruiloft :)

Ik heb net mn bruidsboeket opgehaald, die kan ik wel alvast laten zien, dus wie het wil zien: Er staan 2 foto's van in mn album :)

@Natas: Wat mooi dat alles goed was zeg! Had ik ook wel verwacht hoor ;)

*zwaait naar iedereen*

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    kristel ik wens je een super mooie fijne en hopelijk een zonnige dag morgen :) en benieuwd naar fotos :) hihi... geniet ervan meis

en suus spannend zondag testen wat denk jezelf?
    en meisje of jongen maakt ons helemaal niet uit.. 2 van die tuttebellen erg leuk.. maar een knul zal ook leuk zijn :) hebben totaal geen voorkeur ;) haha
    iedereen gilt als het maar gezond is en dan zeg ik en zelfs dat.. als het niet gezond is hou ik er nog super veel van.. :)

maar wat denk jezelf zwnager of niet?

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik weet het echt nie.. heb niet echt symptomen.. en wil er ook niet echt op hopen.. maak mezelf helemaal gek anders.. mijn kaartje ziet er geloof ik vrij mooi uit.. http://www.fertilityfriend.com/home/238a5e

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wendy,

Mijn ovutest zier eruit als bij jou ook dag 11 is ;)

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ gaby oh sorry ja iemand had het over kittens maar het was vanochtend zo vroeg dat ik het niet meer weet.. sorry..

@dreamer wat een mooie lengte heb jij zeg ik moet het doen met 1,62 ofzow en weg 48 dus probeer ook een beetje aan te komen maar lukt me niet, maar jah heb niks te klagen la sik maar niet dunner word.

@sammie fijn dat je zo'n leuke avond heb gehad en idd chinees bestel je voor een hele week altijd teveel. maar wel lekker hoef je vandaag niet te koken. fijn dat je ei zo vroeg al is hoef je niet zo lang te wachten hopelijk is het niet die cyste.

@kristel heel veel plezier morgen geniet ervan en mooi bouket trouwens.

@suuus of het nou de eerste ronde is of de 10de je kan gewoon zwanger raken hoor, de een is vruchtbarder dan de ander dus het kan ook deze ronde raak zijn maar dat weten we niet he, ik zelf zit ook in de eerste ronde en heb maandag mijn nod dag dus nog ff geduld

@natassie leuk joh die echo lijkt me geweldig om de kleine zo te zien rond dansen in me buik..

@suus1987 als het raak zou zijn vertel je het dan meteen die dag aan jullie ouders?
    ik zelf zou het nog even voor me willen houden totdat het wat verder is en even bijgekomen met z'n tweeen want als het echt eenmaal zo is ik denk dat we dan wel even in de wolken zijn hihi..
    maar zulk nieuws wil je natuurlijk meteen delen met de mensen waarvan je houd. ik hoop dat je zondag mooi nieuws te vertellen hebt.

@all ik schrijf nu maar alles even op met steekwoorden dan maak ik niet zoveel fouten en vergeet ik niet de hele tijd alles, zo'n slecht kort termijn geheugen.
    heb net boodschappen gedaan met mijn mams bij de sligro ga zaterdag uitgebrijd koken voor mijn ouders, schoonouders en mijn broertje en wij 2. word reuze gezellig ook lekker wat prosecco gehaald misschien de laatste keer dat ik een glaasje drink.
    op het menu staat
    salade met zure room, limoen en zalm en gamba's
    dan een entreqoute met basilicum, knoflook en tijm enzow.. met courgette en paprika en aardappeltjes in de oven..
    nagerecht moet ik nog verzinnen iemand een aanrader?
    ga even een spel verzinnen moet om half 4 met de kinderen van de bsoeen spel gaan doen. ook nog ideeen kinderen zijn rond de 10 jaar.

Deel Deze Pagina