Goede middag allemaal! Hoe is eht hier? We zijn alw eer over de 1300 pagina's heen, dat gaat hard zeg! @wendy, dikke knuf meis! Nooit leuk om te horen he op zo;n moment, hoewel je het heus wel leuk voor hun vind voelt het gewoon erg hard soms! @suus1987, he verdorie, ongi geworden ziee ik, wat vreselijk balen zeg! Dat was absoluut niet de bedoeling! Knuf voor jou ook! @gaby, makkelijk toch zo'n man die dat allemaal doet! Ik zorg ook alleen voor wat drinken en te eten, de rest doet manlief wel Zou eht misschien wel kunnen hoor, maar tja, vind het zo wel net zo handig eingelijk
Haai meiden, ik denk zelf ook ongi te worden. Zit nu een week voor mn nod en heb niet echt symptomen waaraan ik zou moeten herkennen zwanger te zijn. Af en toe wat steekjes onderin mn buik maar dat heb ik elke maand wel Vanmorgen werd ik wakker en kreeg ik flinke steken links en rechts naast me navel, kon het niet plaatsen maar denk dat ik gewoon honger had. Heb niks... geen pijn aan mn (.)(.).. alleen als ik erop duw... geen vreemde afscheiding meer, gewoon wat watterig... jammer!
@ wendy,balen zeg hopelijk ist bij jullie ook snel raak! @ ster: hoe ist ermee nog een weekje en kan je weer testen? goed gevoel deze maand? @suus: fijn da de ha meewerkt @ all dacht donderaaf ongie te worde maar bleef alleen daarbij en gisteraaf weer maar overdag niks dus zal er toch wel aankomen hoop ik dan kan ik aan de clomid. @all staat een heerlijke cake in de over en krijg trek!
@knarboor, oh jammie ik kom even een stukje bij je halen hooor! Dat lust ik altijd wel! Ik hoop dat je ongi nu snel doorgaat breken, dan kun ej tenminste gaan beginnen, al dat wachten is ook niets Hier nog niet echt een gevoel over deze maand, had eigenlijk ergens gedacht dat ik me wel heel zwanger zou gaan voelen deze maand door al die pendels voor november, maar heb eigenlijk geen idee Ik voel nog niets, heb wel last van veel afscheiding, wat ik vooral erg herken van me eerste zwangerschap, maar verder geen tekenen van een eventuele zwangerschap, dus ik wacht netjes tot donderdag af en dan ga ik maar weer eens testen!
@ ster je komt maar hor hahaha je heb wel mooie cyclussen !dus idd afwachte! ja wachgten duurt lang zucht zucht
Tja mijn man zei van de week nog wat gaat de week toch snel... Nou ik vind de dagen toch erg lang duren elke maand weer hoor
hoi hoi @ster ik hoop het voor je! spannend donderdag! @knarboor lekker cake ik heb net 2 appeltaarten gebakken en de 3e staat er nu in. ik heb ook n og helemaal geen tekenen van ongi. wel balen want ik zit er zo op te wachten. het kan niet snel genoeg komen. ik denk dat het dinsdag of woensdag komt.
@agneta, stom he dat jij graag ongi wil worden en dat ik juist wil dat het weg blijft Ik hoop dat je snel ongi mag worden hoor, liever vandaag nog dan mrgen, dan kun je gewoon weer verder kijken!
@sterretje: ik hoop het zo voor je meid dat de weg blijft @agneta: voor jou hoop ik dat de snel komen. @gaby: en staan alle kasten? @my: zo de hele middag buiten geweest. eerst boodschappen gedaan. toen auto van mijn lief gewassen. toen de mijn gewassen en toen nog beide konijnenhokken schoongemaakt en nog wat groen gesnoeit in de tuin.....ik denk dat ik vroeg slaap vanavond van al die buitenlucht.... ondertussen de was weg gewassen dus alleen nog ff stofzuigen morgen en dan ben ik weer klaar voor deze week....heerlijk gevoel is dat altijd he.. ps: weet niet meer wie de cake aan het bakken was maar kwam je rond of kunnen we een plakje komen halen
Bedankt voor de felicitaties. Nu alweer 22 wat gaat het hard he.. helaas niet zwanger voor mijn 22e maar hoop dat het in ieder geval wel op mijn 22e gaat gebeuren. Maandag weer naar de gyn dus we zien wel. O en mijn taart is in ieder geval al op! hihi
Gefliciteerd dees! Gaat hard dan weer he! Spannend voor jullie maandag dus! Ik hoop heel erg dat je op ej 22ste zelfs nog je kindje in je armen mag houden! Iig Zul je echt zwanger worden op je 22ste, daar geloof ik in! Fijne dag verder he! Enne jammer dat de taart al op is, anders kwamen we met zijn allen een lekker stukje taart bij je eten hoor!
Hee meiden, @ desiree, gefeliciteerd! @ agneta, gefeliciteerd met je vader! @ all, ik ben echt supermoe vandaag. Word ook met vlagen misselijk. Erg vervelend. Ten opzichte van mijn vorige ongi verlies ik nu erg weinig bloed. Ook minder stolsels en minder kramp. Maar dat is ook wel eens lekker. Het spreidt zich alleen nu over een paar dagen uit en dat ik nu zo moe en misselijk ben vind ik weer minder.. :S Mijn vriend loopt momenteel stage in de ouderenzorg (hij volgt naast zijn werk een opleiding) en zijn werkbegeleidster heeft een ventje van 1. Dus ik had al gezegd dat hij maar moest zeggen dat ik wel wil oppassen En ze heeft mijn telefoonnummer al opgeslagen haha. Lijkt me heerlijk om weer op zo'n hummeltje te kunnen passen. Laatste keer dat ik oppaskindjes had was ik nog 17 en zo lang ik zelf nog geen kindje heb...
Heey meiden Ik ben kapot! Maar wel getrouwd dus niks kan me nog iets schelen nu Ik ga zometeen wat fto's via msn binnen krijgen en dan laat ik wat zien (als het moie foto's zijn ) En dan zal ik ook meteen een verslagje geven als jullie dat willen Tot straks!
hee dames kristel gefeliciteerd, heerlijk lijkt me dat, jullie zijn nu echt Man en Vrouw, dat moet toch heerlijk aanvoelen! @deesiree ook gefeliciteerd met jeverjaardag! @agneta gefeli met je vader @suus1987 Balen meid, dat je ongi bent geworden *knuff* @gaby... zou ik ook zo doen hoor, laat die mannen maar klussen @all vandaag begonnen met etos pillen! ik d8 baad het niet dan schaad het niet! ik zit al weer op dag 28 en mn temp was vandaag ineens Heel laag, zo laag heb ik hem nog nooit gehad! 35,9....:S terwijl hij anders echt wel rond de 36,4 zit... had ook wel vervelend gedroomd vanacht.. dat vriendlief me wou vermoorden! wie weet heeft dat er mee te maken! khep ook nog heeeeeeeerlijk kerst inkoopen gedaan, eerste jaartje dat we hier kerst vieren en dus een kerstboom gaan zetten! dus helemaal los gegaan in de intratuin! hahah verder... geen nieuws...nog geen ei...geen vruchtbaarslijm...en geen ongi... dus i donno! groetjesssss
Ik denk dat m`n eitje komt. Heb net weer ovu-test gedaan en hij is weer donkerder geworden. Spannend zeg. Misschien dat m`n verdwaalde eitje nu eindelijk de weg heeft gevonden. O ik ben weer een beetje blij. Mannetje is nu weg en komt vanavond pas laat thuis. Hij zei voordat hij weg ging dat we vanavond lekker gaan klussen. Ik heb daar nu nog meer zin in. Spannend, ik hoop dat ovu-test dan morgen nog donkerder is anders heb ik weer hetzelfde als op dag 8 tot en met 12. Joepie.
Heb foto gemaakt zal hem hier plaatsen, ik ben weer wat opgelucht zeg. Ik hoop zo dat het morgen eraf knalt dan weet ik het helemaal zeker. Ga de foto verkleine en plaatsen, ik lijk wel een klein kind. pppfffff