Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wendy ik hoop voor je dat het inderdaad de aankondiging van je ei is! Maak het extra speciaal vanavond ;)

2. Niet meer actief

Yep was ik al van plan.
    Ik zit weer aan kaarsje te denken, maar ik weet hoe laat hij thuis komt.
    Dus dat is wat lastig.
    Foto is geplaatst.
    Kijken jullie even mee?

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb zelf geen ervaring met ovu tests, maar hij is in 1 dag wel een stuk donkerder geworden! Dus hopen dat je morgen een knalstreep hebt en vanavond dan precies op het goede moment klust :)

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zoo, er staan een paar foto's in mn album! :D
    Deze zijn door mn schoonzusje gemaakt (nu mag ik dat zo zeggen :)) dus het zijn geen superkwaliteit foto's ofzo hoor ;)
    Meer foto's of mooiere foto's komen later wel een keer maar ik zal ze dan allemaal op mn hyves zetten!

Goed, een verslagje:

's ochtends om 8.30 kwam de kapster om mn haren te doen en mn makeup. Mn haren zijn uiteindelijk anders geworden dan het proefkapsel, we vonden wat ik nu had allemaal namelijk veel leuker!
    Tussendoor kwamen er al wat mensen binnenstromen en die hebben de voortuin helemaal volgelegd met balonnen en slingers, maar die waaiden de hele tijd weg dus de straat zag er ook meteen mooi uit :)
    Nja, toen kwam het moment dat ik mn (toen nog) vriend mocht bellen en toen kwamen de zenuwen!
    Toen hij voor de deur stond werden we allebei ook heel emotioneel, het was echt mooi!
    Daarna meteen door naar het landgoed samen met de fotograaf voor de reportage, wat heel leuk was!
    Ja en toen kwamen de gasten binnendruppelen, hebben we even geborreld enzo en om 15.00 uur ging het beginnen!
    Ik was supernerveus en werd er zelfs misselijk van...
    De muziek ging aan (Brian Adams - Everything I do) en toen liep ik met mn moeder en oudste broer naar binnen, het was echt heel mooi :)
    De ambtenaar heeft ook een hele mooie persoonlijke toespraak gehouden en een paar mensen gingen ook echt huilen, echt super was het!
    En ja, toen het ja-woord: geweldig! Meer kan ik er niet over zeggen.

Nja, daarna naar buiten, duiven losgelaten, groepsfoto's gemaakt en daarna een toast en de mooie taart aansnijden wat een beetje klungelig ging :) Maar de taart was superlekker!

Lekker gegeten met zn allen daarna en toen zijn wij na het eten even naar een kamer gegaan en hebben we de kamer en betje verbouwd zodat we konden liggen op de stoelen, we waren echt doodmoe namelijk! Er waren geen slaapkamers daar oid dus het moest zo, maar het is gelukt, ik heb tussendoor lekker een uurtje geslapen :)

Ja en toen de feestavond, het was echt super! Eerst natuurlijk de openingsdans wat echt geweldig was! We hadden het nummer Truly Madly Deeply - Savage Garden, en iedereen ging om ons heen staan en toekijken hoe wij met zn 2en aan het schuifelen waren, iedereen vond het heel mooi om te zien!
    En daarna begon het echte feest, het was echt super! Leuke muziek, leuke mensen, lekkere drank :)
    Zelfs mn oma heeft nog even gedanst dus het was echt geweldig :D

Om 0.00 uur was het afgelopen en gingen we aangeschoten naar huis. (we werden gereden he ;)) Daar alle enveloppen opengemaakt en kadootjes uitgepakt wat echt heel leuk was, ookal waren we doodop! En mijn oma, broer, beste vriend en zijn broertje bleven slapen dus thuis ook nog gezellig gehad.
    Uiteindelijk gingen we rond 3.00 uur naar boven en toen zagen we en verassingspakket op de slaapkaer staan met een kaartje erbij. Die hadden we gekregen van mijn schoonouders.
    Het was een pakket om de huwelijksnacht goed door te brengen! Er zat een fles wijn in, 2 glazen, geurkaarsen en wierrook, dus wij hebben natuurlijk een superhuwelijksnacht gehad :D

Het is een heel verhaal en ik heb echt nog lang niet alles verteld, maarja, het moet ook niet langdradig oid worden he ;)

Iig was het echt de allermooiste dag van mn leven en ik kan nog steeds niet ophouden met lachen! :D

5. Hoi Kristel wat een mooie foto's en klinkt als een superdag! Fijn dat je zo hebt genoten, gefeliciteerd! :)

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Mooie foto's!
    En jullie zagen er erg mooi uit!

Gelukkig is het een geslaagde dag geworden!

Nu dus officieel man en vrouw, geniet ervan!

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik kom even klagen,heb ei pijn niet normaal!
    Aan beide eierstokken!

8. Niet meer actief

@kristel,

Mooie foto`s hoor.
    Wat stralen jullie zeg.
    Heerlijk om te zien.
    Nog van harte gefeliciteerd meid.

9. Niet meer actief

We kunnen geloof ik de handen schudden.
    Ik had al enkele dagen pijn maar het wordt alleen maar heftiger.
    pppppffff.
    Ik voel het rechts.

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    gefeliciteerd kris....erg mooie jurk...die zwanen die jij op je taart hebben krijgen wij ook....hihi...

nou lekker genieten van disney en uitgerust terug komen he

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hee dames

khep egt mega gek gevoel in mn buik joh..

pff voelt echt beetje strak en trekkerig aan..ook echt net onder mn boobies voelt het asof er druk op staat ook mn ene boobie doet zeer, soms steken er in...maarja maar 1 tje doet er dan zeer... gek eh.. en als ik er aan voel niet.. maar vanuit binnen zegmaar...

beetje onduidelijk misschien om uit te leggen maarja... kwam ff klagen;)

@kristel.... echt heeeeeeel mooi :D :D leuk joh! geniet er vannnn

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: goed om te horen dat het een top dag was....

@eidans voor de dames met eipijn..... :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :({|= :whistle: :-

@my: pfff volgens mij heb ik teveel gegeten want het zit me erg hoog....en mijn knoop is van mijn broek gesprongen... :rolleyes:

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Kristel: heerlijk verhaal :D
    Gefeliciteerd meis :D
    En wat zagen jullie er mooi uit!
    Geniet maar lekker na :D

@Suus: balen dat je ongi bent geworden.
    @Knarboor en Agneta: hoop dat jullie snel ongi worden.
    @Dees: ik hoop dat je wens mag uitkomen meis!
    En mn duimen draaien voor maandag.
    @Sterretje: waar blijven jouw foto's? ;)
    Mn pb staat open ervoor hoor ;)

Hier gaat t ff helemaal blegh.
    Voel me heel onzeker, verdrietig, angstig en weet ik t wat nog meer.
    Moet nog zolang wachten voor we meer weten, dat is echt slopend.
    Ik weet gewoon even niet hoe ik ermee om moet gaan :cry:

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ kristel: GEFELICITEERD! wat een leuke foto's.. ziet er echt leuk uit allemaal.. ikke wil ook :( wanneer ga je naar disney! dat is ook echt super!

@wendy: ik hoop voor je dat je ei komt.. denk het wel aan je test te zien.. ben je eindelijk van een grote onzekerheid af.. nog goed geklust :p

@sammie en wendy: ik dans ook mee voor jullie ei!

@lynn: hoe is het met jou? verloopt je zwangerschap goed?

@sannehai: waar zit je in je cyclus? vlak voor je nod..? want dan ben je misschien wel zwanger ;)
    Ik ga voor je duimen!

@bos: was het zeker lekker? wat heb je gegeten dan

@dreamer: wat klote dat je je zo voelt.. ik zou willen dat ik iets voor je kon doen maar dat gaat helaas niet :( hele dikke knuffel voor jou

@all: ik ben best een beetje heel moe :p Hadden lindsey te logeren gehad.. (is anderhalf ongeveer).. ze was al om kwart voor 7 wakker! daarna lekker dagje gehad.. (kost wel veel energie zo'n kleine drukte maker ;) ) Rond 6 uur hebben we lindsey naar huis gebracht.. komen we daar voelt gaby ineens dat ze warm is.. dus rachel tempen heeft ze 39.5 koorts :O had echt niks gemerkt ze was zoooo vrolijk.. had alleen al hele rode billen.. :( wel heel zielig want toen rachel haar in bed gelegd had had ze gespuugd :(
    Hier gaat het verder wel goed.. alleen heel moe dus en heel erg ongi.. Loop echt leeg.. (is normaal nooit de eerste dag :S )
    Iedereen weltrusten en tot morgen een keertje.. morgen ga ik eerst lekker uitslapen en dan met de honden het bos in.. misschien gaan rachel en haar man en kinderen ook mee met hun hond.. (ik hoop het :D )
    *dikke knuffel en veel liefs voor iedereen*

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

kristel: Gefeliciteerd!echt super leuk :D .

bos: ja de kasten staan.. nu nog vandaag een rolgordijn ophangen en opruimen...en dan is het voorlopig even klaar.

wendy: fijn dat je ei er bijna is!

dreamer: *knuffel voor jou*

suus: lindsey was echt zielig he gisteravond..hopelijk is ze vandaag weer een beetje beter!

all. gaat er iemand nog iets leuks doen vandaag?
    hier even opruimen en alle karton van de dozen enzo bij elkaar binden..ben blij als die zooi weg is..

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Gaat iets beter hoor. Zetpil heeft gewerkt! Ze heeft geslapen tot 5.30 maar niet meer gespuugt. Wel rode billetjes nog...

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey dames...zal even een verloop je van mijn zwangerschap maken...

Wij zijn eerst naar egypte op vakantie geweest..en daar was ook mijn ei...omdat ik toen ovu testen had gebruikt...op dag 17 had ik eindelijk een positieve en daar hebben we gebruik van gemaakt!

Op de dag dat we terug vlogen had ik veel buikpijn en was heel bang dat ik buikgriep in het vliegtuig zou krijgen...maar het bleef alleen bij steekjes...blijkbaar mijn innnesteling of iets geweest....

thuis aan gekomen was ik een week flink ziek...diaree en misselijk...maar ik dacht iets verkeerd te hebben gegeten in egypte...daarna werd ik ook nog eens..na mijn idee....3 dagen te vroeg ongi...op een maandag ipv donderdag...
    maar een paar druppels en geen buikpijn....heb dus 30 ovutesten besteld voor de volgende maand...weer flink lopen janken...en vervolgens was ik dinsdag woensdag en donderdag nog niet echt ongi....ik zei...zal ik dan toch maar eens gaan testen en ja hoor zwanger...dus dames alles kan

verder ben ik meteen naar de gyn geweest en hij zag toen alleen nog een vruchtzakje...een paar dagen later een kleintje erin...en weer een paar dagen later het hartje kloppen....

alles gaat verder goed heb nu voort flink last van maagzuur....misschien ipv de misselijkheid want die heb ik niet gehad...

we hebben ook al flink geshopt en weten dat we een jongen krijgen door de pretecho.....

hoop dat het verder goed gaat maar ja dat weet ik niet van te vroren hoop dat jullie iets aan mijn verhaal hebben!

18. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@sannehai: waar zit je in je cyclus? vlak voor je nod..? want dan ben je misschien wel zwanger
    Ik ga voor je duimen!

zou je denken? ik zit nu op dag.....30 alweer! werd gewoon vannacht wakker van de pijn in mijn buik:S heel bizar! toen ging ik lekker tegen vriendlief aan liggen, lekker warm en toen was het zo weer over... maarj wie weet is het ook gewoon nog ontpillen zit nog maar in de 2e ronde....:S

ik weet alleen echt niet wanner ik ongesteld zou moeten worden, want volgens FF heb ik nog geen eisprong gehad :S dusja..als FF geen eisprong vind.. zal ie dr ook wel niet zijn denk ik...

gister dus ineens mega lage temp 35,9 vandaag gewoon weer 36,5 hopen dat ie morgen omhoog gaat en dat dat dan wel en eisprong zou zijn...? ofso hahaha

@dreamer ik vind het echt zo naar voor je! ik wou ook dat ik iets voor je kon doen, maar ik kan alleen maar zeggen dat ik met jullie mee leef...hopelijk krijgt ook dit alles over een poosje een plaatsje bij jullie en vinden jullie samen de weg om hier mee om te gaan.

verder groetjes allemaaaal

19. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Knuffel voor jou!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Wat leuk, nog meer felicitaties :D En leuk dat jullie de foto's mooi vinden :)

@Dreamer: *Superdikke knuffel*! Ik blijf hopen en smeken dat er in januari toch wat gevonden wordt zodat jullie meteen verder kunnen.
    Het is ook heel moeilijk om mee om te gaan en niemand verwacht van jullie dat jullie rustig gaan zitten afwachten hoor! Als iemand dat wel doet dan kom ik die persoon persoonlijk in elkaar timmeren ;)
    Als je ergens mee zit, gooi het er ook gewoon lekker uit hoor.

@Lynn: Ik weet nog precies hoe dat ging bij jullie ja. Je was zo teleurgesteld dat je 'ongi' geworden was en een paar dagen later ineens een dikke streep :D
    Echt heel mooi was dat :)
    En wat een mooie babykamer zeg!
    Heb je trouwens al een mooie trouwjurk gevonden?

@Eva: Je had vrijdag je vrijgezellenfeest he? Hopelijk was het een superdag! Wat heb je gedaan? :D

@All: Ik weet even niet zo goed wat er nu precies geschreven is, dus even gen reactie op iedereen... Sorry voor wie ik vergeten ben!

We zijn ook zo druk.. Vandaag de laatste dingetjes regelen en inpakken enzo. Morgen namelijk lekker een week naar Disneyland :D En Parijs in natuurlijk.
    Zometeen Angel weer wegbrengen, maar ze gaat nu lekker een weekje naar mn schoonouders.
    Daarna onze 3 katten naar een pension brengen..
    We hebben t dus nog steeds hartstikke druk!

Mijn ei is trouwens of net geweest of die komt vandaag, afgelopen 2 dagen dikk positieve testen gehad namelijk! Dus hopelijk heeft de huwelijksnacht iets moois gedaan en is er nu of straks een mooi kindje in de maak :D
    Duimen jullie mee?

Deel Deze Pagina