Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja ik ga het ook bijna denken :(
    Had al naar je laatste 3 (nu 4) temps gevraagd, maar heb ze nog niet gezien volgens mij.
    Wat heeft je temp deze week gedaan dan?
    Misschien dat je daar wijzer van kan worden?
    Wel goed geklust mocht het toch pas dit weekend geweest zijn?

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Spannend Ryanne :D
    Wanneer testen? Morgen?
    Je weet wel dat predictor meer hcg nodig heeft dan de meeste testen? (als ik het me goed herinner)
    Ik ga voor je duimen :D

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh sorry heb ik over heen gelezen denk ik...

Ga ff me kaartje er bij zoeken hoor, momentje...

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ff kijken

do 36,8
    vrij 36,9
    za 36.7
    zo 36.4
    ma 36.8

Die van gister is wel lager maar, snap niet waarom mijn temp daarvoor dan zo hoog was!
    De rest van de cylcus had ik voor mijn ei volgens ff rond de 36,4 daarna werd het steeds hoger na de 36,6 tot 36,8!
    Op ff staat waarschijnlijk ei gehad...

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hebben denk ik wel aardig geklust mocht het dit weekend toch zijn geweest...
    Do, vrij, en gister...

Vind eht alleen zo raar dat ik nu dan al heel de dag krampen heb, net zo als een ongi lijkt het wel , alleen dan veel minder heftig!

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Spannend Ryanne, ga je morgen weer testen dan? Op die ene had je een lichte streep toch?
    Nou ga voor je duimen hoor hoop dat je een positieve test hebt natuurlijk!

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nu staat op ff ook dat mijn ei waarschijnlijk op dag 17 is geweest,
    maar dat er kans is dat het ook tussen dag 14 en dag 29 is geweest,
    en dag 29 is vandaag dus :(

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Vreemd, heel vreemd.
    Aan je temps zou ik ook zeggen ei al gehad.
    Mijn temps waren ook onder de 36,5 voor mn ei en boven de 36,6 na mn ei.

Wanneer had je nu precies die positieve test?
    Want als dat zaterdag was lijkt het er verdacht veel op dat je zondag je ei gehad hebt.
    Innestelingsdip zou het dan niet kunnen zijn, want dan zou je nog niet posi getest hebben.
    Echt heel raar.

Wat doet ff als je de komende 2 dagen hoge temp invult? (zelfde als vandaag)

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Vrijdag en zaterdag waren mijn positieve testen, nu zijn ze echt heel erg duidelijk negatief!

Ga ff gelijke temps als vandaag invullen bij de volgende dagen...

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nu breekt mijn klomp!

Nu geeft ff mijn ei op afgelopen dinsdag!
    Ik snap er nu helemaal niets meer van hoor, dan berekent tie de lage temp van gister toch als innestelingsdip...

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dat zou helemaal vreemd zijn ja.
    Dan zouden de testen helemaal niet kloppen.
    Want dan zouden ze én geen ei aangeven én geen zwangerschap.
    Dinsdag geloof ik niet in ieder geval.
    Maar jeetje wat vreemd allemaal zeg!
    Helemaal in de war nu zeker?

12. Eva R

Eva R Niet meer actief

beetje vaag allemaal sterretje... strange..

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou ik weet het ook allemaal niet meer hoor!
    Heel erg vreemd allemaal!
    Ik denk dat ik maar ga stoppen met de ovu testen in ieder geval, en dat ik gewoon wel verder ga met tempen, en dit bij ga houden
    Miscshien heeft ff nog meer verrassingen in petto voor me :D
    Verder blijven we stug in ieder geval om de dag door klussen, en dan maar gewoon afwachten denk ik!

Ik weet het ook niet meer wat ik moet denken, vind eht erg vaag allemaal :(

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Mijn lichaam speelt een vreemd spelletje :(

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal, daar ben ik weer even :)

@Sterretje: Nu snap ik er ook helemaal geen hol meer van :( 2x een ei kan niet... maar de vorige keer was ie ook negatief voordat ie positief werd toch? En 2 dagen later weer negatief?
    Ik snap het alvast ook niet meer, heeeeel irritant is het iig. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

@Lynn: Meid, mijn duimen draaien overuren voor je! Ik hoop echt dat er een heel klein frummeltje in je buik zit, maar dat ie zich verstopt en dat ze m daarom niet konden zien op de echo :-D

@Ryanne: Ik zou als ik jou was nu nog geen predictor gebruiken. De kans is heel groot dat ie negatief is namelijk, als je op de sensitest maar een heel licht streepje hebt. Sensitest is naar mijn mening 1 van de gevoeligste testen en predictor 1 van de minst gevoelige testen. Predictor test namelijk pas positief bij 100 nogwat per ml.
    Een CB (digitaal of normaal) geeft eerder positief, die heeft 50 nodig. Sensitest heeft maar 20 nodig.

Dus ik zou als ik jou was een andere test gebruiken..

@All: Net als Dreamer mag ik ook weer bijna beginnen met mn ovulatietesten :) En lief en ik gaan voor een gezonde Egyptebaby!

Ik heb vandaag trouwens nieuwe zwangerschapsvitaminen gekocht. Ik heb nu Dagravit Mama&Baby, die blijf ik gewoon slikken elke dag, maar ik heb nu ook nog Omega 3 en 6 vetzuren voor voor, tijdens en na de zwangerschap en nog andere zwangerschapsvitaminen van de Tuinen. Wie weet dragen die extra vitaminen net dat kleine steentje bij om een zwangerschap wél goed te laten gaan! baadt het niet dan schaadt het niet toch :)

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Jep eerst negatief geweest, toen positief, toen een hele tijd negatief, en nu dan weer positief..

Lijkt op 2 keer een ei maar dat kan iig niet, ga er maar neit meer vanuit iig dat de eerste geod is geweest, ga wel uit op de dinsdag die ff nu misschien gaat geven, en asl tie toch een nieuw verhaaltje er van maakt, maken we weer een nieuwe nod ervan hoor...

Ga iig geen ovu testen meer doen, we gaan wel gewoon kijken wat er gaat geberuen nu, allemaal lekker vaag!

Fijn dat je bijna weer met je ovu testen kan gana beginnen, snel weer opzoek naar een nieuw ei, ga voor een gezonde egyptische baby ja, zou geweldig zijn! Blijf voor je duimen hoor meid!

17. blijft vaag allemaal he meid. Zou gewoon blijven klussen en dan aan het eind van de maand kijken wat het geeft.

Heb vanochtend nog eens getest met sensitest en nu zie je het streepje als ik de test op tafel leg. Maar het is nog zo vaag. Zal ik morgen de dokter bellen? Kan hij meer zien als hij bloed prikt?

@ kristel oefen maar goed in Egypte. er worden veel baby's gemaakt op vakantie :D
    Ik heb ook dagravit, ben begonnen met die twee van de Etos maar waren te groot. Kreeg ze nog niet eens afgeslikt.

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sterretje: Ik zou het echt niet weten hoor, maar misschien is het wel slim om er maar vanuit te gaan dat je ei pas geweest is, dan kan het allemaal alleen maar meevallen denk ik zo...?

@Ryanne: Je test is al iets duidelijker? Meid, ik zei het je gister al; gefeliciteerd :-D Dat zegt mij alvast genoeg namelijk dat ie iets duidelijker is!
    De dokter kan het wel uit je bloed halen of je zwanger bent of niet, maar meer niet eigenlijk... Ik denk eerder dat ie je naar huis stuurt met t advies 'test over een paar dagen nog een keer'.
    Maar echt hoor meid, een streep is een streep, hoe licht dan ook! Ik weet het gewoon zeker, je bent zwanger! Echt, ik durf te wedden dat die test over een paar dagen duidelijker is!

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo...voor de gene die mijn verhaal nog een keer willen lezen...ik ben zondag wakker geschrokken van ontzettende krampen in mijn buik...zo erg dat ik mijn lief heb gechreeuwd de dokter te bellen...daar mocht ik om half 9 heen...die heeft een beetje op mijn buik gedrukt en me verteld dat het of ongi of miskraam of innesteling is...
    ben naar huis gegaan en de pijn werd minder maar niet helemaal weg...

Van morgen om half 8 ben ik weer wakker geworden met ontzettende pijn toen heb ik de dokter gebelt om 8 uur ikkon er om 11 uur aan de buurt zijn...die heeft inwendig allerlei onderzoeken gedaan met eende bek en handen en een test...die was negatief...maar hij zei ik denk toch dat je zwanger bent

Vervolgens naar de gyn door gestuurd daar kon ik om kwart over 2 heen....die heeft ook van alles gedaan en daar moest ik weer mijn urine inleveren...ik weet de uitslag pas volgende week maandag...en dan moet ikook weet een zwangerchap test doen!

20. Niet meer actief

Hey Ryanne,

Volgens mij heb je ook echt een beebje in je buik hoor!

@Kristel: jaa we zijn heeeeeel blij dat we gewoon door kunnen gaan!

Deel Deze Pagina