jah dat realieseer ik me nu ook....maar goed overdag gaat het wel..maar smorgens is het niet te doen..lief is gewoon thuis moeten blijven...ik ben niet flauw met ongi krampen maar deze bleef hangen...
Goeieavond! Alles weer bijgelezen! @ Ryanne, ik hoop echt voor je dat het raak is, mijn gevoel zegt van wel @ Lynn, wat vervelend allemaal zeg. Maar er komt nu wel schot in de zaak. Al moet je wel wéér op de wachtbank... heel veel sterkte meis.. @DEBORAH , GEFELICITEERD! Zowel met je nieuwe baan, als met het doorgaan van een beebje maken Wat voor baan heb je gekregen? @sterretje, jeetje, ook al zo verwarrend... die vrouwenlichamen...!? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Ik zou gewoon lekker blijven klussen en het zekere voor het onzekere kiezen. Hoop dat ondanks alle verwarringen het toch raak is deze maand! @ Kristel, goed je best doen he in Egypte, wanneer gingen jullie ook alweer? En waar gaan jullie precies heen in Egypte? Ik ben vorig jaar naar sharm el sheikh geweest en wij vonden het super! Je komt daar iig geen aandacht tekort haha. Wel leuk als het raak is, kan je later tegen je kindje zeggen dat hij/zij verwekt is in Egypte @ de rest, sorry de rest van alle verhaaltjes ben ik vergeten Bij mij is mn ongi goed doorgebroken. Ik ben eerder blij als teleurgesteld, omdat met 34 dagen mn onregelmatige cyclus wel meevaltt. Ik zit nu toch te denken aan ovaluatie testen.. Maar ben er nog niet helemaal over uit. Kan iemand mij in het kort vertellen hoe dat precies in zn werk gaat. Ik twijfel erover omdat wij toch frequente klussers zijn, dus bang dat ik mn ei mis ben ik niet zo. Maar toch kan je er met zo'n ovutest wel beter rekening mee houden. Wat vinden jullie?
Oh lynn wat akelig dat je zo'n pijn hebt, ik hoop dat het snel minder wordt! En dat je zwanger bent natuurlijk Sterretje, het is wel zo dat een cyclus vaak de eerste (soms ook de tweede) ronde anders en raar verloopt. Al blijft het raar dat je ovutesten positief en negatief waren. Toen je je eerste negatieve zwangerschapstest had heb je toen ook een ovulatietest gedaan om te kijken of die ook negatief was? Want een ovulatietest is met HCG wel heel gevoelig, gevoeliger dan iedere zwtest in principe.
hallo allemaal ben er nog even... heb het nog niet allemaal gelezen ben beetje aan het stressen pffff... wij hebben oko elka jaar grote pech voordat we op vakantie gaan haat het wat ben ik blij als ik in het hotel zit zonder gezeik en veilig en wel pfffff en me koffers zijn gewoon te zwaar grrrr en kan niks missen hopelijk gaan ze niet moeilijk doen in ieder geval heb vanmiddag nog een ovutest gedaan en nog steeds positief nu al 3 dagen dus dat is weer iets waar je niet wijs van word in ieder geval g woon vrolijk door klussen al heb ik vvanavond geen zin... komt wel goed dames ik kom vanavond nog ff mee lezen hier althans voor zover het wil lukken qua tijd nog ene paar spullen doen dan hopelijk fatsoenlijk slapen vannacht en morgen nog die klote probleem weer oplossen.. maar hoe is het hier verder?
Evamariah, kut dat er PCOS is geconstateerd maar ik hoop dat ze er nu iets mee kunnen doen, dat er tenminste een beebje kan groeien in je buik en wow dat dieet.. knap van jou hoor!
Hey dames, Ik ben er ook weer haha, @Romy: Jaa ik ga werken op de administratie van een groothandel. En we zijn inderdaad heeeel blij dat we gewoon weer kunnen proberen. Ik heb ook al ovulatietesten besteld bij babyboom. Daar nog een vraagje over.. mijn korste cyclus is 26 dagen, wanneer moet ik dan beginnen met testen?
Debora dag 8 voor de zekerheid, al zal ie waarschijnlijk pas later positief geven.. maar dat is meer voor het geval je een vroeg ei en een lange luteale fase hebt. Leuk dat je een nieuwe baan hebt! En dat jullie ervoor kunnen blijven gaan laten we hopen dat het geluk snel bij jullie komt en blijft!
Ben er heel snel even @Debora: Ze zeggen vaak 17 dagen voor het einde van je cyclus... Dus in jouw geval zou je dan op dag 9 moeten beginnen met testen Zo kan je je ei egienlijk niet missen! Succes ermee alvast! @Natas: Doe rustig aan meid, het komt allemaal goed! Nog even en je rolt met je vriend en Alysia door het zand aan zee :-D Zo en nu ben ik weer weg, kleding uitzoeken om mee te nemen op vakantie
@debora: fijn dat jullie toch verder kunnen @natassie: ga gewoon lekker genieten! komt vast helemaal goed!
Ik heb altijd een lf van 14 dagen. Heb wel al een aantal cyclussen getempt. Maar wil nu ook voor mijn ei graag weten dat hij er aan komt..
hallo ik ben er ook weer...het gaat redelijk goed..nog steed niet onig...dus misschien dan toch ....nou wij hopen nergens op maar we w8ten maar af...badnakt voor jullie meedeleven
Als je LF 14 dagen is kan je op dag 12 beginnen. Het is trouwens wel het beste om 's avonds te testen. Natassie welke problemen zijn er allemaal? Zal je vast al gezegd hebben, maar er wordt zoveel getypt dat ik de helft mis en ben al een warhoofd sorry. Mijn computer doet het eindelijk weer, 1 dag voor de garantie afliep haha..
haha nou mijn problemen zijn zware overgewicht in de koffer ben bang voor gezeik maar nog geen enkele keer gehad dus nu hopelijk ook niet al is het nu wel extreem veel maar ikw acht gedildig af en de uitlaat van de auto begeef het net even die ligt los.. en moeten er mee naar shciphol rijden dus dat moeten we morgeneochten vroeg nog laten maken als er uberhaut een garage is die dat op voorraad heeft en mijn moeder net nieuw behang niet meer leverbaar vanmorgen grote extreme lekkega in dr leidingen.. heel het nieuwe behang van ong 3 weken oud naar te klote.. en dr nieuwe keuken moet open gebroken worden ook net helemaal nieuw! moet helemaal kapot gemaakt worden.. dus daar staat de waterleiding kraan nu dicht en word na de vakantie gedaan.. maar ik hoop nu veilig in turkiej te komen morgen znder verder gezeik anders ga ik nooit meer op vakantie! en het hoort nog wel leuk te zijn pffff... is ook elk jaar wat.. nu alleen gelukkig minder erg als vorig jaar maar toch.. ben benieuwd verder in de vakantie hopelijk kom ik met goed nieuws terug en jullie heir dan ook
ah joh.. en al krijg je gezeik .. daarna ga je gewoon lekker aan het strand liggen en 2 weken genieten
Ja idd Natas! Je gaat toch lekker op vakantie. En meid, als alleen je uitlaat los hangt dan kunnen ze die ook tijdelijk gewoon vastmaken, of voorgoed.. Dat is niet zo moeilijk. Dus misschien valt dat al wel weer mee
Ik test altijd sochtends. Meningen zijn verdeeld over het beste tijdstip van ovu testen. Zolang je het maar elke dag rond hetzelfde tijdstip doet is het goed. Iedereen op vakantie, lekker hoor Geniet maar flink!
Wéér iemand van de kenniskring zwanger... Mijn leeftijd... al 5 maanden... ongelukje... Zóó.. confronterend....