ja goed ik ben niet jaloers en niet nieuwschierig :^o ik ben niet jaloers en niet nieuwschierig :^o ik ben niet jaloers en niet nieuwschierig :^o ik ben niet jaloers en niet nieuwschierig :^o ik ben niet jaloers en niet nieuwschierig :^o ik ben niet jaloers en niet nieuwschierig :^o
pfff volgens mij is mijn neus nu op zijn langst..... waarom wil ik zo graag..... ik zou willen dat ik hier wat nuchterder in was.... dat ik oprecht (ben ik ook wel hoor begrijp me niet verkeerd) blij kan zijn ,zonder dat stukje jaloerzie, voor iedereen die zwanger is.
thanks.....ik ga maar slapen.....anders komt het niet goed morgen.... truste allemaal.... {|= slaap kindje slaap {|= {|= daar buiten loopt een konijn {|= vals...... oke ben weg hoor.. :-#
haha.. ik moet ook zo gaan slapen.. vriend lief wilde nog niet..zei hij een half uur geleden en nu ligt hij languit op de bank te snurken.. ik wil ook slapen.. dus maak hem zo wakker dan kan hij de hondjes uitlaten.. morgen toch een beetje fit zijn als ze een kwakje moeten regelen he
en dan laat je hem de hondjes uitlaten.....terwijl jij wakker bent en hij ligt te slapen.... oke oke oke ..........ik ben nu echt weg..... :-# sldkafp ldkkfer adlkfjmal (slaap lekker allemaal)
hahha.. jij bent echt verslaafd.. ik mag door het donker niet de honden uitlaten van hem (maarja half 7 sochtends is het ook nog donker )
weltrusten en duimen jullie voor me dat ik morgen positief test. zal het meteen laten weten wat de uitslag is. ga zo lekker slapen en hopen dat ik morgen goed nieuws heb slaap lekker
Goeiemorgen allemaal Hier ben ik heel even snel vanuit Disneyland ^^ Ik heb namelijk een vraag en hoop dat iemand antwoord weet! Dit is nu de 2e ronde dat ik mn temp bij hou op FF. Vorige ronde gebruikte ik een oorthermometer en daarmee kreeg ik alles goed te zien wat betreft temperatuurstijging na eisprong ed. Nu gebruik ik deze ronde een kontthermometer, maar mn kaartje ziet er zo vreemd uit! Ik snap het niet meer... Eerst stond de methode op advanced, maar daarmee laat FF géén eisprong zien, terwijl ik toch 2 dagen lang een dikke positieve ovutest had. Ik dacht, ik zet de methode maar even op OPK (zodat FF van mijn ovutesten uitgaat om te kijken wanneer mn eisprong geweest is) Dan geeft FF ook een eisprong aan, maar ik vertrouw het niet helemaal ivm dat mn temp niet echt omhoog gaat. Ik wil m dus weer op advanced methode zetten, maar dat doet ie dus niet, hoe vaak ik t ook invul! Dus, mijn vragen zijn: Hoe zet ik m weer op advanced zodat ie het ook echt weer doet? En snapt iemand mijn kaartje? (denk eventueel de stippellijn even weg!) Ik maak me nu gewoon zorgen over mn eisprong en dat wil ik dus helemaal niet... Ik wil genieten van onze huwelijksreis, maar dat gaat nu dus even niet Ik kom straks of vanavond wel even kijken vor antwoorden.... @Rose: Ik duim voor je dat je 2 streepjes krijgt!
goedemorgen allemaal, sorry kristel heb er geen verstand van! nog veel plezier in disney land! suus: succes!
aaaaah kei irri.. mijn vriend is zijn telefoon vergeten...wou hem net een smsje sturen.. zie ik zijn telefoon naast me liggen... kan k vandaag niej met hem smsen...