Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey yolanda welkom....neus maar een beetje rond en veel kletsplezier.

grtz suus

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @yolanda welkom hier meis, spannend zo he, vooral die eerste ronde!

@nhene fijn da tje vriend toch nog even belde, dat moet goed gevoeld hebben zeg!
    Maak je niet te druk he, schrijf al je vragen op env rijdag gewoon alles vragen
    Enne... Wie weet ligt er wel een mooi groot eitje op de loer hoor!

@sammie, hoe is het verder met jou meis?

@suusje23, wanneer is je nod nu meis?
    Want op 23 okt je ei, moet je nu toch wel ergens dan kunne testen zeker?
    Hoop dat het nu weer een beejte gaatdan meis, een slecht gesprek op je werk is nooit fijn, alles oke verder wel ermee?
    Dikke knuf nog hoor!

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hoi yolande welkom hier, ik zal me even voorstellen ik ben ook 20 en vandaag mijn 2de ronde ingegaan woon in maastricht en heb een hele lieve vriend.

wat doe jij allemaal in het dagelijks leven?

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja klopt ze zijn altijd net een paar minuten ..uren...dagen te laat met beseffen :S maar goed beter laat dan nooit ;)

ennuh ik lees nu pas jou onderschrift jeetje meid wat zal dat een klap in je gezicht geweest zijn .. en bij je vent helemaal/...
    kunnen ze daar iets aan doen?
    met bv medicatie ofzo aangezien ik aanneem dat je vriend nog jong is....ps nee ik denk het niet hoor want me broertje heeft een syndroom waarbij hij een mannelijk chromosoom te weinig heeft en een vrouwelijke teveel :S dus hij heeft geen balletjes .. nja hele kleine maar geen aanmaak van zaad en dus ook geen testosteron of te weinig dus hij krijgt nu ook testosteron spuitjes elke maand hij is nu 11 jaar..
    maar je weet maar nooit met de medici tegenwoordig.
    weet ook niet waardoor je vriend geen zwemmers heeft.

Hebben jullie al over donorzaad gedacht als alternatief?
    sorry voor het lange verhaal ik ben een praatgraag :$

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

welkom en succes ;)

6. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey,

ik vermoed dat ik mijn NOD vorige week heb gehad. ik had 4 dagen heel licht bloedverlies. maar ik twijfel of dat ik dat als een ongi moet zien eigenlijk. heb wel getest en was nega. dus tja.

op mn werk hebben ze me verteld dat de kinderopvang misschien toch niet iets is voor mij. vanwege dat ik hartpatient ben zijn ze bang dat ik teveel hooi op de vork neem en dat ik de verantwoordelijkheid niet goed aankan. tja. en dat is best even hard.

grts suus

7. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Welkom!

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mn man is net 26, dus nog jong ja.
    En of ze er iets aan kunnen doen weten we nog niet.
    16 Januari moeten we voor de 2e keer zn zaad inleveren om te kijken of er nu wel iets gevonden wordt.
    Zo ja, dan is dat helemaal supergeweldig en kunnen we IVF gaan doen (ICSI waarschijnlijk)
    Zo niet, dan zullen ze verder gaan zoeken.

We hebben al bloedonderzoeken gehad op HIV en SOA's enz.
    Die waren goed.
    Ballen zijn goed ingedaald, zaadleiders zijn aanwezig, geen spataderen of cystes.

Er is nu chromosomen onderzoek gedaan om te kijken of ze daar iets in kunnen zien, maar daar verwachten ze niks van.
    Ook is er bloedonderzoek gedaan naar testosteron, FSH, LH en schildklierhormonen.
    Daar krijgen we hopelijk vrijdag de uitslag van.
    En daaruit kunnen ze misschien al iets afleiden.

Als nergens iets uitkomt gaan ze over op een soort operatie aan de ballen.
    Dan halen ze kleine hapjes uit de ballen om te zien of daar wel zaad leeft.
    Zo ja, dan zouden we via die manier ICSI kunnen doen.

En als dat allemaal niet werkt ...
    Dan hou je idd alleen KID of adoptie over.
    Adoptie zouden we niet willen denk.
    En KID weten we nog niet.

Hoop dat het antwoord duidelijk genoeg is van je mede praatgrage :)

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom Yolanda, geliefd plaatsje dat Emmen zie ik al ;)

@Suusje: zo das ook balen als je dat even gezegd wordt zeg!
    En nu?

10. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik heb nu zelf een stappenplan in elkaar gezet dat ik ipv 5 dagen maar 3 dagen ga werken en dat ik dat dus eerst 2 maanden wil bekijken hoe dat gaat. ik wil natuurlijk wel eerst nog een eerlijke kans om dit uit te proberen. mja.

hoe is het nu met jou?

grtz suus

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben er weer eventjes snel.. Even pauze van al die drukte in Disneyland :p

@Dreamer: Ik weet niet hoeveel verstand jij hebt van ovutesten... Maar ik had dus op dag 13 en 14 positieve testen..
    Maar ik had allebei de dagen alcohol gedronken, ivm de bruiloft... En ik heb vaker gelezen dat alcohol de uitslag kan beinvloeden alleen ik weet niet of de test dan juist vals positief kan worden, of juist niet positief terwijl ie t wel moet zijn. Snap je wat ik bedoel?
    Weet jij daar toevallig iets over?

Ik heb alles opnieuw ingevuld op FF en mn posi ovutesten even weggelaten. Vandaag heb ik een kleine tempdip en als ik dus morgen een tempstijging zou krijgen dan geeft ie me ei vandaag aan.. Denk dat dat wel beter overeenkomt.
    Ik heb helaas geen ovutesten meegenomen dus ik kan niks checken hier :(
    Ben gewoon bang dat die ovutesten nu vals positief geworden zijn door de alcohol :p

Als ik de ovutesten wel invul en morgen invul ook, dan zegt ie dat ik op dag 15 mn ei gehad heb.
    We hebben iig vanaf vrijdag elke dag geklust en zullen dat denk ik ook nog wel even blijven doen, dus mn ei zal ik dan sowieso niet missen :)

Sorry dat ik niet persoonlijk reageer, maar ik moet heel veel betalen om te kunnen internetten dus ben er niet zo heel lang!
    Hopelijk gaat t met iedereen goed :)

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: dit zegt babyboomshop:

Het kan dus zijn dat ze vals positief geven, maar ook vals negatief, dat staat er niet bij.
    Maar ten alle tijden geeft je temp meer zekerheid dan je ovu test.
    En zolang je gewoon doorklust hoef je je geen zorgen te maken ;)
    Lekker genieten en pas over een week weer gaan nadenken/zorgen maken ;)

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ suus23 heeft dat zoveel invloed op je werk dan ik ben zelf ook hartpatient maar vind dat een beetje discriminatie hoor. tenzij je werk er zodanig onder lijd natuurlijk dan zouden ze wat kunnen zeggen.

@all waarom is iedereen hier zo gefocusd op van die testen word je daa niet nog onzekerder van en dan nog meer mee bezig zijn zeg maar, bedoel het niet verkeerd maar als je toch om de dag minimaal sex hebt dan zit je toch altijd goed of je test nou goed is of niet tenzij je maar een paar keer in de maand sex hebt maar i kzou er neit aan moeten denken dat het zo technisch allemaal word, wat voor grote meerwaarde is het nu als i kvragen mag misschien zie i kwat over het hoofd hoor

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Ik ga dat toch maar eens navragen bij Sensitest ofzo als ik weer thuis ben hoe dat nu precies zit met alcohol.
    En anders probeer ik het gewoon lekker een keertje als ik ongi ben. Dan drink ik gewoon 3 glazen wijn 's avonds en de volgende ochtend dan eens een testje doen. Als die dan positief is dan komt het dus gewoon door de alcohol! :)

Thanks voor de hulp :D

Zo en nu ga ik eventjes een half uurtje op bed liggen en daarna t park weer in :) En vanavond gaan we naar een dinner show, ben benieuwd!

*zwaait naar alle meiden :)*

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    De grote meerwaarde is zekerheid.
    En dat is voor velen toch iets belangrijks.

Als jij niet weet wanneer je ei komt en je niet om de dag klust uit jezelf, dan zijn die ovu testen zeker een uitkomst!

16. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Over testen gesproken.. ik loop mezelf al dagen gek te maken, ik ga er gewoon een testje aan wagen.

17. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik vind zelf wel dat het meevalt dat het niet goed zou gaan daardoor. ik heb weleens een mindere dag maar volgens mij hebben gezonde mensen dat net zo goed. ik ben zelfs degene die het minste ziek is geweest afgelopen jaar. dus tja.

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @suus23 dan zouden ze toch niet zomaar zoiets mogen zeggen :s toch? tenzij daar echt gegronde redens voor zijn. als je het er neit mee eens bent gewoon van je af bijten.

19. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ja dat ben ik ook zeker van plan. en ik ga morgen ook gewoon werken. ik laat me niet kennen maar ik laat ze nu wel even een poepie ruiken. en het stomme eraan is: ik had dus dat gesprek op het werk toen mn mobiel ging. nummer kende ik niet dus ik bel later terug. blijkt het een kdv te zijn die me voor een gesprek willen. dus heb maandag een gesprek op een ander kdv. wel erg toevalig allemaal.

grtz suus

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

suusje 23 thanks ennuh ja ze zag wel een groot eitje komen maar me slijmvlies is ook te dun dus of het uitmaakt :S

ennuh ik vind het belachelijk dat ze dat zeggen ik weet niet of jou situatie met je hart stabiel is .. voor zover dat mogelijk is ..
    maar dat heeft toch niet te maken met de verantwoordelijkheid aankunnen?..
    ik weet niet wat je precies hebt en of je het kan aanvoelen als er iets mis is maar is het niet zo dat je altijd met 2 mensen op een groep staat?
    dus dat je zo ie zo taken verdeeld?

ik weet niet misshcien denk ik te makkelijk :S
    maar jeeee wat erg voor je ik kan me voorstellen dat het als een klap in je gezicht aankomt bah!

Deel Deze Pagina