@humbly JA ik hoop ook dat het snel gaat beginnen.. Dat voelt echt raar..en vies hihi.. Wat is dat toucheren? haha nog nooit van gehoord..(schaaam)
@Mariss; dan gaan ze vanbinen controleren hoeveel ontstuiting je hebt hou me op de hoogte ben echt super nieuwschierig hier lol Het kan ineens beginnen he ik had ook niet gelijk ween pas na 2 uur begon het hier,, Liefs
Oohnee dat heeft ze niet gedaan..Wou ze niet doen wegens infectie gevaar..en omdat ik nog geen weeën heb.. Maar de krampen worden wel steeds heftiger.. Tuurlijk hou ik je op de hoogte.!
Ja dat deed ze hier de eerste keer oowk niet,, ze zijn bang dat je een infectie erbij krijgt dat is zeer pijnlijk toucheren Hahahahaha goed zow!! en nou doorzetten, heb je misschien een heel mooi vaderdag kado heb je je familie al op de hoogte gebracht? Liefs
Dank je nu ben ik bang hihi.. Ja idd dat zou wel grappig zijn.. Ja mijn ouders en mijn zus weet er al van..
kwam ff tussendoor kijken wat er allemaal gebeurd is. @humbly: nee hoor je hebt me niet benag gemaakt met je verhaal zat echt vol spanning te lezen. moest wel lachen om dt staukje waars tond: "wat schopte liam raar" terwijl het je vliezen waren hihihhih. enuh bedankt voor je compliment spannend spannend spannend!! nu wachten op de weeen en hopen dat je een makkelijke bevalling hebt. ik ga weer even verder met de babykamer (kapstokje ophangen en een klok..was helemaal vergeten dat we die hadden) kom af en toe weer ff meelezen. tot zo
Ja dat hoop ik ook zeker dat ik een makkelijke bevalling heb Krampen worden steeds heftiger..Dus ik denk dat ik even op bed ga liggen.. Weet niet of ik vandaag nog online kom. Ligt er maar net aan hoe het gaat Jullie horen het nog wel !! Liefs mij Fijne dag nog dames..
@Mariss; haha neej je bent het echt zow weer vergeten hoor haaaah spannend of niet voor je ouders haha bellen ze steeds om te vragen wachten ze gewoon af tot jij of je vriend belt? @Lennylenn; hahahaha vergeten dat je een klok had Liam heeft er 1 van winnie the pooh aan de muur,, Leuk he met je kamertje bezig zijn ik vond het super om te doen en ben ook zeer tevreden met het eind resultaat Liefs
@humbly Nee mijn ouders bellen niet gelukkig..Als ik nog geen weeën heb komen ze eind van de middag nog even langs.Mijn zus komt zo ook nog even snel kijken.. Maar verder wachten ze totdat mijn vriend belt.. Mijn schoonouders hebben we nog niet gebelt..maar die bellen we pas zodra ze is geboren...anders weet gelijk de hele familie het..en dan worden we overrompeld met telefoontjes en smsjes..en in het ergste geval dat ze hier gelijk heen komen waar ik niet op zit te wachten.. Dank je wel! Liefs mij
@mariss; jah daar heb je gelijk in ik zou het oowk lekker rustig houden en als je kleine meis er is iedereen maar op de hoogte brengen Succes! Ik hoor het wel wanneer je meisje eris Liefs
Ja idd.. Op de "jong en zwanger willen worden" topic heb ik iemand z'n nummer en daar kun je het wel in de gaten houde.. Want ik weet niet of ik gelijk op zwp ga.. Liefs mij..(ik ga nu echt hoor hihi..)
ik ben er nog af en toe.. he he kamertje eindelijk klaar!! nou nog 1 kastje ophangen maar dat gaat mn vriend straks doen. ben helemaal happydepeppy met alles! maar overal is het nu een ontzettende zooi in huis echt niet normaal dus ga ik weer aan de slag. ben benieuwd hoe het met mariss gaat. oke ik gaat weer aan de slag.. nu onze slaapkamer opruimen want die ziet er ook niet uit.
owja.. over die klok.. hahah dat is een nijntje klok..die hadden we van mn schoonmoeder gekregen toen nog niet eens 3 maandjes ver was. in de tussentijd zijn we verhuisd en al vandaasr dat ik was vergeten dat we die klok nog haddenc
Hahahaha jah zow zie je maar dat je dingen snel vergeet Lekker aan het opruimen dus daar! Liam rolde vanmiddag voor het eerst van de buik naar de rug 2x keer zelfs!! haha en maar boos worden dat het niet wou lukken lol,, eenmaal gelukt, hij helemaal vrolijk en lachen toen hij eenmaal op de rug lag hahaah Liefs
*Inbraak* Buddynieuws! Om kwart voor 6 vanavond is Mariss bevallen van haar dochter Chanell! Ze weegt 3630 gram en de lengte wist ze nog niet toen ze smste De bevalling is vrij snel verlopen, namelijk in 3 uur tijd Gefeliciteerd! *Uitbraak*